return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
TIESTO weer #1!!!!!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Dit lijkt er inderdaad meer op dan die enorm slechte Dutch DJ lijst (*kuch* Luna *kuch*)..

Als je dit ziet als een populariteitspoll (wat het eigenlijk ook is) ben ik het er wel mee eens, wat betreft kwaliteit.. eehh.. nee :)

Maar goed, doet er niet toe, vind het wel goed zo.

Idd, het is een populariteitspoll.

En Harmen, zie je nou wel dat met Sasha... Niet op 2.
Ik had gelijk met mijn top 4 dacht ik. Of had ik PvD en Armin nou omgedraaid?
Asperge
Ik had hem bijna goed ik had alleen Paul en Armin omgedraaid.
SnuggLe
Dit had ik in de andere thread neergezet:

quote:
Originally posted by magrec
1. tiesto
2. Sasha
3. Armin
4. Deep Dish
5. paul van dyk
6. John digweed

Zo zal de top 6 er uit zien met een paar kleine veranderingen.

Denk niet dat Sasha op 2 staat, eerder op 4 ofzo of 5. Armin staat op 2 en Pvd op 3.
mr.marcello
quote:
Originally posted by arj1o1
42 Gabriel & Dresden:D

Echt zonde dat ze niet hoger zijn beland...
SnuggLe
quote:
Originally posted by mr.marcello

Heeeeeee, leef je ook nog? :)
HBtje
quote:
Originally posted by mr.marcello

tja het is nu eenmaal een populariteitspoll, vandaar tiesto ook op 1. Gabriel & Dresden zijn !!!nog!!! niet zo populair bij het grote publiek, denk dat ze volgend jaar wel hoger komen te staan
Chicane
1) Tijs als je ooit eens langssurft en toevallig ook nog eens langs deze thread komt: Gefeliciteerd je hebt echt terecht verdiend ondanks wat sommige rukkers hier ook beweren ;)
2) Over G&D: Ze zijn een duo en moeten eigenlijk individueel beoordeeld worden, net als Rank1 of Deep Dish of een Underworld en alle andere duo's.
3) Over dat dit een populariteitspoll is: vet mee oneens, het laat zowel de kwaliteiten als DJ, Entertainer en Strategist zien. De hele top 10 bestaat uit mensen die zowel enorm goed kunnen draaien als dat ze het publiek op handen kunnen dragen.
4) Wat de neuk doet Dana in godsnaam in deze lijst?!
5) Oakenfold: Kansloos triest figuur

6) Prettig weekend allemaal :)
DJ_Massive
quote:
Originally posted by HBtje
tja het is nu eenmaal een populariteitspoll, vandaar tiesto ook op 1. Gabriel & Dresden zijn !!!nog!!! niet zo populair bij het grote publiek, denk dat ze volgend jaar wel hoger komen te staan

zie je nou wel dat PvDuck niet op #1 staat :) , maar goed #2 is ook niet slecht...

zo'n top 100 zegt alleen idd niet veel, populariteitspoll zoals al gezegd werd, en het is overduidelijk dat dit een grotendeels Britse poll is (djmag..) aangezien ik zo gok dat niet veel mensen hier weten wie Donald Glaude is.. om maar een naam uit de top 100 te noemen :cool:

jammer dat jij er niet in staat RV mn stem heeft dus niet geholpen :p :rolleyes:
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Chicane
5) Oakenfold: Kansloos triest figuur

6) Prettig weekend allemaal :)

schmoel rendier. Oakey is nog steeds een zeer goeie dj

en prettig weekend ja :cool:
Chicane
quote:
Originally posted by DJ_Massive
schmoel rendier. Oakey is nog steeds een zeer goeie dj

en prettig weekend ja :cool:

Zelfs HBtje mixt nog beter op een traktor dan hij :rolleyes:

Vrolijk pasen hihu!

DJ_Massive
quote:
Originally posted by Chicane
Zelfs HBtje mixt nog beter op een traktor dan hij :rolleyes:

Vrolijk pasen hihu!

pas op he :whip: :clown:

gelukkige ramadan @: )
moogwai
Terechte uitslag uiteraard... Tiesto is nou eenmaal de nr 1 van de wereld (ook al is armin mijn favoriet :) )!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement