return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Nieuwe mods: Eieregooie en Magik? (pg. 2)
View this Thread in Original format
jp
Zolang er maar magie tussen de beide mods ontstaat en ze niet met eieren gaan gooien! :o

;)
mantisnl
jullie kloten maar aan:)
New Wave
Het kan me geen fuk schelen wie moderator word...maar onthoud wel...Optimus en New Wave houden jullie in de gaten...we pakken jullie! keihard!:whip:
MaGiK54
Ben zeker kandidaat voor mod, aangezien ik toch regelmatig aanwezig ben op het forum ben en eigenlijk met niemand een conflict heb gehad in het verleden, zodat ik objectief kan blijven mbt alle replies en threads van jullie lieve dutch TA'ers.

Even nog een vraagie, Blikkie blijft nog wel aan als mod neem ik aan ?
M_Peror
Mijn steun hebben ze (allebei).. evenals Blik trouwens. :D
Djeebie
Ik ben voor :)
ambs
van mij mogen ze ook mods worden :)
franzelare
ik heb helaas nog geen tijd gehad om het andere topic te lezen dus ik weet niet wat er aan de hand is, ook ben ik hier niet zo heel veel omdat flok gewoon heeeel veel tijd kost, ik vind allees wel goed dus
DJ_Massive
quote:
Originally posted by New Wave
Het kan me geen fuk schelen wie moderator word...maar onthoud wel...Optimus en New Wave houden jullie in de gaten...we pakken jullie! keihard!:whip:

tim doe je helm op voor je weer tegen de muur gaat bonken?

ontopic: eensch met die 2, zal wel goed zijn, zulk tuig zit hier nu ook weer niet op het Holland forum (ja paar uitzonderingen daargelaten hehe :cool: )
Duke2003
ze lijken mij allebei ok als mods. toch blijf ik er bij dat het overdreven is om 3 mods te hebben, er is niet veel te modden en hoe meer mods je hebt hoe meer onenigheid ze krijgen.

Flippe
Ik ben het er ook wle mee eens,

alleen is het mij nog steeds onduidelijk, of Blik nou wel of geen mod blijft?
New Wave
quote:
Originally posted by Flippe
alleen is het mij nog steeds onduidelijk, of Blik nou wel of geen mod blijft?

Tuurlijk......
Gewoon 3 moderators.....laten we eens lekker gek gaan doen:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement