|
Nieuwe mods: Eieregooie en Magik? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, en wat de 2 nieuwe mods dan mogen doen, is zorgen dat de ban van Siesta blijft bestaan. Heb Mr Hee Hoo gebanned, nieuwe alias van Siesta. |
Mis ik iets.... :conf: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MennoB
Mis ik iets.... :conf: |
Dat denk ik wel ja. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat denk ik wel ja. |
Gaat dit nog over, dat hij iets zei op Mirc een aantal heel wat maanden geleden?? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MennoB
Gaat dit nog over, dat hij iets zei op Mirc een aantal heel wat maanden geleden?? |
Nou, eigenlijk niet nee.
Kom jij hier vaker? |
|
|
| TranceFool |
| vinnet best :) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nou, eigenlijk niet nee.
Kom jij hier vaker? |
jawel hoor, alleen ik lees wat ik wil lezen :) . Maar wat is er dan met Siesta, want ik weet wel dan veel hem niet moeten, maar waarom...:conf: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MennoB
jawel hoor, alleen ik lees wat ik wil lezen :) . Maar wat is er dan met Siesta, want ik weet wel dan veel hem niet moeten, maar waarom...:conf: |
PM Snuggle maar, ik ga der niets over zeggen. |
|
|
| Partyhardy! |
| Ja ik vind ook alles best zolang er hier nog maar lekker of trance/progressive/techno en feesten gelult wordt! ;) :cool: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ja ik vind ook alles best zolang er hier nog maar lekker of trance/progressive/techno en feesten gelult wordt! ;) :cool: |
Ik wil dat jij moderator wordt kerel, jij hebt de juiste instelling. |
|
|
| Magic83 |
mijn stem hebben jullie ook gasten :p
GO FOR IT :D |
|
|
| total woot |
Wordt het nu niet gewoon tijd om een knoop door te hakken? Ik geloof dat Eieregooie en Magik allebei wel willen en dat niemand daar problemen mee heeft.
Met alle respect, ik geloof dat iedereen inmiddels de tijd heeft gehad zn zegje te doen, dus zullen we ophouden met dit "gezeur"?
ERGO:
VOORSTEL= Eieregooie en Magik worden mod, basta, klaar, einde onderwerp.
kunnen we dan nu weer gewoon normaal ongecompliceerd tranceaddictje spelen?:p |
|
|
| Blik |
| Snuggle heeft het 3 of 4 dagen geleden al tegen Swamper gezegd, maar die is een beetje langzaam |
|
|
|
|