|
Nieuwe mods: Eieregooie en Magik? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Blik
Snuggle heeft het 3 of 4 dagen geleden al tegen Swamper gezegd, maar die is een beetje langzaam |
ja waar die het toch af en toe druk mee heeft :p |
|
|
| SnuggLe |
Gvd gvd gvd...die Swamper reageert nog STEEDS niet. Lijkt wel offie ons gewoon negeert. Erg fijn!
Mijn excuses iig! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gvd gvd gvd...die Swamper reageert nog STEEDS niet. Lijkt wel offie ons gewoon negeert. Erg fijn!
Mijn excuses iig! |
The Swampman wil niet dat Ei en ik mods worden :toothless |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
The Swampman wil niet dat Ei en ik mods worden :toothless |
die swamper is maar een slome heb um ook niet vaak meer op da forum gezien |
|
|
| Flippe |
Swamper opschieten!!!:whip:
;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
The Swampman wil niet dat Ei en ik mods worden :toothless |
Hehe, terecht waarschijnlijk! :p |
|
|
| Eagle` |
| go ei, gaan met die geit :D |
|
|
| pooley |
| eier heeft men stem :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Ei is populair bij onze Zuiderburen :D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ei is populair bij onze Zuiderburen :D |
iemand voegde me toe bij msn met: 'ei for prez' |
|
|
| SnuggLe |
| Betekent dit dat we in de toekomst samen gaan met de belgen? :D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Betekent dit dat we in de toekomst samen gaan met de belgen? :D |
NEEN!
waag het niet dat nog eens te zeggen snuggle :p |
|
|
|
|