return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Nieuwe mods: Eieregooie en Magik? (pg. 5)
View this Thread in Original format
arj1o1
quote:
Originally posted by Blik
Snuggle heeft het 3 of 4 dagen geleden al tegen Swamper gezegd, maar die is een beetje langzaam


ja waar die het toch af en toe druk mee heeft :p
SnuggLe
Gvd gvd gvd...die Swamper reageert nog STEEDS niet. Lijkt wel offie ons gewoon negeert. Erg fijn!
Mijn excuses iig!
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gvd gvd gvd...die Swamper reageert nog STEEDS niet. Lijkt wel offie ons gewoon negeert. Erg fijn!
Mijn excuses iig!


The Swampman wil niet dat Ei en ik mods worden :toothless
arj1o1
quote:
Originally posted by MaGiK54
The Swampman wil niet dat Ei en ik mods worden :toothless


die swamper is maar een slome heb um ook niet vaak meer op da forum gezien
Flippe
Swamper opschieten!!!:whip:

;)
eieregooie
quote:
Originally posted by MaGiK54
The Swampman wil niet dat Ei en ik mods worden :toothless


Hehe, terecht waarschijnlijk! :p
Eagle`
go ei, gaan met die geit :D
pooley
eier heeft men stem :p
MaGiK54
Ei is populair bij onze Zuiderburen :D
arj1o1
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ei is populair bij onze Zuiderburen :D


iemand voegde me toe bij msn met: 'ei for prez'

SnuggLe
Betekent dit dat we in de toekomst samen gaan met de belgen? :D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by SnuggLe
Betekent dit dat we in de toekomst samen gaan met de belgen? :D


NEEN!

waag het niet dat nog eens te zeggen snuggle :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement