return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Nieuwe mods: Eieregooie en Magik? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Teknikol
tsss die lijers hebben nooit wat zinnigs te zeggen hier, en dan mogen ze mod worden?:whip:



nee hoor, van mij mogen ze, ik denk dat ze vrijwel altijd een neutrale positie hebben ingenomen :):p

het lijkt nu al beslist
Donna
Sint en Piet lijken me te gek om hier de boel te rulen...

Maaruh gooi der maar een paar neer joh,tis toch maar om t id.
En k denk idd niet dat blikmans zonder zn moddertietel kan,wat moet ie dan nog zeggen wat ie is in life?

Mijn zegen hebben de manne,alhoewel ik Hee Hoo wat meer spectaculair en vernieuwend zou vinden,maar das teveel "risico" voor dit forum ben ik bang;)
snitz
ben ut dr mee eens
Creamfields23
Kort maar krachtig:

Hij's fijn!
MennoB
Mijn stem hebben ze ook :)
SnuggLe
Mijn stem hebben ze ook.

Nu gvd weer wachten op Swamper, ik hoor niets van hem!! Grrrrr!!

Oh, en wat de 2 nieuwe mods dan mogen doen, is zorgen dat de ban van Siesta blijft bestaan. Heb Mr Hee Hoo gebanned, nieuwe alias van Siesta.
eXos
Persoonijk vind ik 3 mods ook wat overdreven (altijd al gevonden), maar als de meesten t willen ben ik uiteraard voor!
Miss Proximus
ik wil profeetrus terug :D :p

jullie doen maar, als tin en tim ook maar een ban krijgen. terng, irritante lui zijn dat :)
moogwai
Het is mij ook goed.
ChooChoo
Mijn stem hebben ze ook:)

Jesse
van mij mogen ze mod worden...

maar hebben we er echt 3 nodig?
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Jesse
van mij mogen ze mod worden...

maar hebben we er echt 3 nodig?


ook al waren het er 14, we zijn toch niet in de hand te houden :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement