|
טראק השנה!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
אני באמת מעריך את גבריאל ודרזדן המופלאים שנתנו שנה מדהימה
אבל דווקא אחת מהגרסאות היותר טובות שלהם
זכתה לאחרונה לגרסת קלאבטראנס
פצצית יותר מגרסה שלהם
אני מדבר כמובן על הדבר המדהים הזה!!
andain - beautiful things (photon project mix)
ענקקקקקק בטירוף מדהים סוחף כל מילה מיותרת
טראק שפשוט הייתי חייב לפתוח עליו טרד...
מעניין אותי מה אנשים חושבים על הגרסה הזאת
למרות שלדעתי כאמור זה סוף כל הדרכים
בלי לגרוע מהגרסה של גבריאל ודרזדן...כל אחד וסגנונו הוא
אני אהבתי את שתיהם בטירוף |
|
|
| Sm0keMachine |
סליחה אחי, אבל לדעתי הגרסה הזאת ממש סתמית!
בכלל לא מוצא בה משו מיוחד..
אי אפשר להשוות לגרסה המקורית של גבריאל ודרסדן ישתבח שמם. :D |
|
|
| Hell_Copter |
אני מסכים עם ירון
לא רק זה... אלא שגם הרמיקס של קור פיינמן לא רואה ממטר את הרמיקס של פוטון פרוג'קט...
אלק טראק השנה... אולי בתחת שלי :p |
|
|
| KosmiK-G8 |
אין הערכה....
קשה להאמין
גרסה פשוט ענקית
צר לי להיות לבד בזה אבל מה לעשות ...
אני יהיה היחיד שיהנה מגרסה מדהימה
למרות שאני מסכים שמשהו בעבודה על הטראק יכל להיות טוב יותר ולעשות תגרסה הזאת אפילו עוד יותר מנצחת |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בתכלס הגירסא הכי טובה של הקטע הזה היא האנפלאגד של גביראל ודרסדן כמובן
אבל פוטון פרוג'ק גם כן לא רעה לשמוע במסיבות וכאלה.
ובקשר לקור פינג'מן בכלל אין לי מילים, ציפיתי למשהו אייכותי ויצא סתם קטע רגיל...
:rolleyes: |
|
|
| TTman |
KosmiK-G8
תגיד לי רגע
??? אתה רואה פה ים
אז למה אתה
נסחף
????????????????????
השנה יצאו דברים הרבה הרבה הרבה יותר יפים מהמיקס הזה
ואין לי כח לתת לך דוגמאות עכשיו
פעם אחרת אני אתן לך דוגמאות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TTman
KosmiK-G8
תגיד לי רגע
??? אתה רואה פה ים
אז למה אתה
נסחף
????????????????????
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק ביותר!!!!
אני יאמץ את זה לחיקי אולי :) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק ביותר!!!!
אני יאמץ את זה לחיקי אולי :) |
שמח לשמח אותך
:D :tongue2 |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by TTman
KosmiK-G8
תגיד לי רגע
??? אתה רואה פה ים
אז למה אתה
נסחף
????????????????????
|
חחחחחחחחחחחחח
חזק!!!! :D |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחח אכן חזק הנסחף
המיקס של קור פיינמן משתין במעגלים על המיקס המעפן הזה
שלא נדבר על זה שטראק השנה הוא
Michael Splint - I Feel Free [Inzite Remix] |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מסכים עם ירון
לא רק זה... אלא שגם הרמיקס של קור פיינמן לא רואה ממטר את הרמיקס של פוטון פרוג'קט...
אלק טראק השנה... אולי בתחת שלי :p |
ראסמי הרמיקס של קור הרבה הרבה יותר טוב מהמיקס הזה לדעתי אחד הטובים השנה
וטראק השנה הוא
as the rush comes
איך שוכחים כזה דבר?
:eek: |
|
|
| nFaivel |
דבר ראשון למה ניזכרת בזה רק עכשיו?!
דבר שני אם אהבת את זה תאהב גם את
anadin - beutifull things (cor_fijneman_remix);) |
|
|
|
|