return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
טראק השנה!!!!!!!
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
אני באמת מעריך את גבריאל ודרזדן המופלאים שנתנו שנה מדהימה
אבל דווקא אחת מהגרסאות היותר טובות שלהם
זכתה לאחרונה לגרסת קלאבטראנס
פצצית יותר מגרסה שלהם

אני מדבר כמובן על הדבר המדהים הזה!!

andain - beautiful things (photon project mix)

ענקקקקקק בטירוף מדהים סוחף כל מילה מיותרת
טראק שפשוט הייתי חייב לפתוח עליו טרד...
מעניין אותי מה אנשים חושבים על הגרסה הזאת
למרות שלדעתי כאמור זה סוף כל הדרכים
בלי לגרוע מהגרסה של גבריאל ודרזדן...כל אחד וסגנונו הוא

אני אהבתי את שתיהם בטירוף
Sm0keMachine
סליחה אחי, אבל לדעתי הגרסה הזאת ממש סתמית!
בכלל לא מוצא בה משו מיוחד..
אי אפשר להשוות לגרסה המקורית של גבריאל ודרסדן ישתבח שמם. :D
Hell_Copter
אני מסכים עם ירון
לא רק זה... אלא שגם הרמיקס של קור פיינמן לא רואה ממטר את הרמיקס של פוטון פרוג'קט...

אלק טראק השנה... אולי בתחת שלי :p
KosmiK-G8
אין הערכה....
קשה להאמין
גרסה פשוט ענקית
צר לי להיות לבד בזה אבל מה לעשות ...

אני יהיה היחיד שיהנה מגרסה מדהימה

למרות שאני מסכים שמשהו בעבודה על הטראק יכל להיות טוב יותר ולעשות תגרסה הזאת אפילו עוד יותר מנצחת
DJ-Kreing^^
בתכלס הגירסא הכי טובה של הקטע הזה היא האנפלאגד של גביראל ודרסדן כמובן
אבל פוטון פרוג'ק גם כן לא רעה לשמוע במסיבות וכאלה.

ובקשר לקור פינג'מן בכלל אין לי מילים, ציפיתי למשהו אייכותי ויצא סתם קטע רגיל...
:rolleyes:
TTman
KosmiK-G8
תגיד לי רגע

??? אתה רואה פה ים


אז למה אתה
נסחף
????????????????????


השנה יצאו דברים הרבה הרבה הרבה יותר יפים מהמיקס הזה

ואין לי כח לתת לך דוגמאות עכשיו
פעם אחרת אני אתן לך דוגמאות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TTman
KosmiK-G8
תגיד לי רגע

??? אתה רואה פה ים


אז למה אתה
נסחף
????????????????????


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק ביותר!!!!
אני יאמץ את זה לחיקי אולי :)
TTman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק ביותר!!!!
אני יאמץ את זה לחיקי אולי :)



שמח לשמח אותך
:D :tongue2
eXeTik
quote:
Originally posted by TTman
KosmiK-G8
תגיד לי רגע

??? אתה רואה פה ים


אז למה אתה
נסחף
????????????????????


חחחחחחחחחחחחח
חזק!!!! :D
Scorchio
חחחחחחחחחחחחחח אכן חזק הנסחף

המיקס של קור פיינמן משתין במעגלים על המיקס המעפן הזה
שלא נדבר על זה שטראק השנה הוא

Michael Splint - I Feel Free [Inzite Remix]

DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מסכים עם ירון
לא רק זה... אלא שגם הרמיקס של קור פיינמן לא רואה ממטר את הרמיקס של פוטון פרוג'קט...

אלק טראק השנה... אולי בתחת שלי :p


ראסמי הרמיקס של קור הרבה הרבה יותר טוב מהמיקס הזה לדעתי אחד הטובים השנה
וטראק השנה הוא
as the rush comes
איך שוכחים כזה דבר?
:eek:
nFaivel
דבר ראשון למה ניזכרת בזה רק עכשיו?!
דבר שני אם אהבת את זה תאהב גם את

anadin - beutifull things (cor_fijneman_remix);)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement