|
Need For Speed UNDERGROUND
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
המשחק הזה שכ"כ הרבה מחכים לו יוצא באמצע החודש
וכרגע יש דמו
ftp://largedownloads.ea.com/pub/dem...emo_release.exe
הוא שמן בטירוף (200 ומשהו מגה) אבל יש בו ניסן 350זי כזאת ו2 אפשרויות מרוץ
במשחק השלם יהיה גם סואברו אימפרזה טורבו, טויוטה סופרה, הונדה אס2000, פג'ו 206 ג'יטיאיי, מיצובישי אקליפס, גולף ג'יטיאיי, יונדאי טיבורן ג'יטי ומזדה מיאטה
:D
את כולם תוכלו לשפר... בכולם יש נוס שהוא מאוד שימושי(במיוחד במרוץ של ה400 מטר)
יש עוד כמה מכוניות שלא כתבתי ואתם תראו כשיצא המשחק
שיחקתי בדמו והוא פשוט מדהים מבחינה גרפית- כדאי!
:D |
|
|
| DjChook |
אני כרגע משחק ב
TONY HAWK UNDERGROUND
וזה מספיק לי :) |
|
|
| DJ_Yuval |
נשמע יפה !!
מוריד עכשיו
קבלו תמונות
יוו זה נראה כזה סוס!!!:eyespop: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
נשמע יפה !!
מוריד עכשיו
קבלו תמונות
יוו זה נראה כזה סוס!!!:eyespop: |
תמונות אדירות גברר!!!!!!!!!!!!!
שמתי אחת בפלא שלי..... |
|
|
| cluBBer |
אפשר אפשר |
|
|
| KrazyDJs |
משחק ענק!!!!
הורדתי תדמו בזמן שראיתי
terminator 3
:D
משחק בן זונה...!!! |
|
|
| Scorchio |
ולמי יש את המשחק בשיחרור
INT
צרוב על דיסק
DVD
לסוני 2?!
ללללליייייייייייייייייייייייייייייייי
:) :) :) :) :)
אגב תלכו ל
gamespot.com
יש תמונות יותר יפות



 |
|
|
| DjChook |
לא יודע מה איתכם
אני בשלב האחרון של
THUG
ואני מרוצה |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא יודע מה איתכם
אני בשלב האחרון של
THUG
ואני מרוצה |
על מה אתה מדבר?
:/ |
|
|
| Origin |
| משחק בןזונה אבל צריך גם כרטיס מסך בן זונה !!!!:eyespop: :eyespop: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by NyKoN
על מה אתה מדבר?
:/ |
Tony Hawk Underground
ועכשיו בחזרה
זה באמת משחק בן זונה רק חבל שעל המחשב הנכה שלי הוא לא יעבוד
סמממק אינטל הזונות מתי יוציאו את הפרסקוט!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
NEED.FOR.SPEED.UNDERGROUND-DEViANCE
אם זה מעניין מישהו.... |
|
|
|
|