return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
Need For Speed UNDERGROUND
View this Thread in Original format
NyKoN
המשחק הזה שכ"כ הרבה מחכים לו יוצא באמצע החודש
וכרגע יש דמו
ftp://largedownloads.ea.com/pub/dem...emo_release.exe

הוא שמן בטירוף (200 ומשהו מגה) אבל יש בו ניסן 350זי כזאת ו2 אפשרויות מרוץ

במשחק השלם יהיה גם סואברו אימפרזה טורבו, טויוטה סופרה, הונדה אס2000, פג'ו 206 ג'יטיאיי, מיצובישי אקליפס, גולף ג'יטיאיי, יונדאי טיבורן ג'יטי ומזדה מיאטה
:D
את כולם תוכלו לשפר... בכולם יש נוס שהוא מאוד שימושי(במיוחד במרוץ של ה400 מטר)
יש עוד כמה מכוניות שלא כתבתי ואתם תראו כשיצא המשחק

שיחקתי בדמו והוא פשוט מדהים מבחינה גרפית- כדאי!
:D
DjChook
אני כרגע משחק ב
TONY HAWK UNDERGROUND
וזה מספיק לי :)
DJ_Yuval
נשמע יפה !!
מוריד עכשיו

קבלו תמונות

יוו זה נראה כזה סוס!!!:eyespop:
itamarsan
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
נשמע יפה !!
מוריד עכשיו

קבלו תמונות

יוו זה נראה כזה סוס!!!:eyespop:

תמונות אדירות גברר!!!!!!!!!!!!!
שמתי אחת בפלא שלי.....
cluBBer




אפשר אפשר
KrazyDJs
משחק ענק!!!!
הורדתי תדמו בזמן שראיתי
terminator 3
:D

משחק בן זונה...!!!
Scorchio
ולמי יש את המשחק בשיחרור
INT
צרוב על דיסק
DVD
לסוני 2?!



ללללליייייייייייייייייייייייייייייייי

:) :) :) :) :)

אגב תלכו ל
gamespot.com
יש תמונות יותר יפות








DjChook
לא יודע מה איתכם
אני בשלב האחרון של
THUG

ואני מרוצה
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
לא יודע מה איתכם
אני בשלב האחרון של
THUG

ואני מרוצה


על מה אתה מדבר?
:/
Origin
משחק בןזונה אבל צריך גם כרטיס מסך בן זונה !!!!:eyespop: :eyespop:

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by NyKoN
על מה אתה מדבר?
:/


Tony Hawk Underground

ועכשיו בחזרה


זה באמת משחק בן זונה רק חבל שעל המחשב הנכה שלי הוא לא יעבוד

סמממק אינטל הזונות מתי יוציאו את הפרסקוט!!!!!!!
Hell_Copter
NEED.FOR.SPEED.UNDERGROUND-DEViANCE
אם זה מעניין מישהו....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement