return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
PVD på P3 Live Ikväll 21:03 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
tre saker jag ångrar hårt att jag missa =/

1. PVD @ SMC
2. Midway
3. Fokused fest me Tiesto
St_Andrew
omfg! detta får man inte missa! :D
SteveTranz4ever
Fan de funkar inte ändå att rippa så jag väntar att nån annan kan skicka den till mig så jag kan jag dela med alla andra via min FTP
Kan göra ett konto som alla får tillgång till
mindshooter
GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD
swe_Trancer
hittills låter det bra:cool:
snackade dom nåt innan förresten?
St_Andrew
Times of our lives - OMFG I DIE! :eyes: :crazy: :crazy: :p
swe_Trancer
quote:
Originally posted by St_Andrew
Times of our lives - OMFG I DIE! :eyes: :crazy: :crazy: :p



sjuuuuuukt jävla bra...kan bara tänka mig vilken känsla det va att befinna sig på dansgolvet då..

förresten, vad är det för remix på denna låt?
St_Andrew
quote:
Originally posted by swe_Trancer
sjuuuuuukt jävla bra...kan bara tänka mig vilken känsla det va att befinna sig på dansgolvet då..

förresten, vad är det för remix på denna låt?


pvd club mix tror jag :)
swe_Trancer
quote:
Originally posted by St_Andrew
pvd club mix tror jag :)


kan inte så mycket om dj'ing, men går det typ inte att man har original låten på ett spår o ett visst sound på ett annat, så man lixom remixar på plats...fattar?:conf:
ScuL
motorcycle :D

tyvärr inte AvB remix.

mindshooter
quote:
Originally posted by swe_Trancer
kan inte så mycket om dj'ing, men går det typ inte att man har original låten på ett spår o ett visst sound på ett annat, så man lixom remixar på plats...fattar?:conf:


kriteriet för det är att man gjort nån skitmix som bara gåt ut på att man lagt nya ljud ovanpå de gamla....majoriteten av mixar är juh omgjorda i både uppbyggnad och ofta lite i melodi oxå...så det skulle bli väldigt klrångligt...men i teorin är det juh möjligt :)
swe_Trancer
quote:
Originally posted by mindshooter
kriteriet för det är att man gjort nån skitmix som bara gåt ut på att man lagt nya ljud ovanpå de gamla....majoriteten av mixar är juh omgjorda i både uppbyggnad och ofta lite i melodi oxå...så det skulle bli väldigt klrångligt...men i teorin är det juh möjligt :)


men vad tror ni?
blir det inte lite tråkigt att baaara beatmixa lixom?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement