|
PVD på P3 Live Ikväll 21:03 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Times of our lives - OMFG I DIE! :eyes: :crazy: :crazy: :p |
helt obra låt ;) :D
annars ere sjukt härligt att höra publikens vrål! Mummmmmaaaa |
|
|
| swe_Trancer |
| for an angel... tror seriöst jag nyss fick orgasm...haha:p :tongue3 |
|
|
| DJ_Laszlo |
vad är det för låt han spelade innan Traffic? DEN VAR DET ÖS I!!
Likaså Traffic som går nu...uj...wish I'd been there... |
|
|
| Glorie |
| hmmm, nån som vet vad den sista låten heter som programmet avslutades me? |
|
|
| WhiteRussian |
Vad är det för jävla U-land vi bor i när en av världens största DJs spelar tre timmar och P3 smetar ihop det till en entimmes mix.
Vilka jävla puckon. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmm, nån som vet vad den sista låten heter som programmet avslutades me? |
DJ Tiësto - Traffic |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
men vad tror ni?
blir det inte lite tråkigt att baaara beatmixa lixom? |
hehe...det är inte så "bara" :toocool: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Vad är det för jävla U-land vi bor i när en av världens största DJs spelar tre timmar och P3 smetar ihop det till en entimmes mix.
Vilka jävla puckon. |
Det jävla landet där man för bara några år fick lyssna på avskyvärda NRJ Extravadance för att överhuvudtaget få chans att höra någon trance i radio! Vad har du emot att glädjas? |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Aendy
Det jävla landet där man för bara några år fick lyssna på avskyvärda NRJ Extravadance för att överhuvudtaget få chans att höra någon trance i radio! Vad har du emot att glädjas? |
Därför att om jag hade spelat ett tre timmars set så hade jag blivit mäkta förbannad om någon radioknal klippt ihop det i efterhand och sedan sänt det...
Varför skulle jag ha något emot att glädjas?
I don't quite follow.... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Varför skulle jag ha något emot att glädjas?
I don't quite follow.... |
Den generella känslan är att du alltid hittar något att gnälla på istället för att glädjas åt det man får. De kallar mig för negativ men allt är ju relativt. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Aendy
Den generella känslan är att du alltid hittar något att gnälla på istället för att glädjas åt det man får. De kallar mig för negativ men allt är ju relativt. |
wow...det rimmade nästan :D |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Aendy
Den generella känslan är att du alltid hittar något att gnälla på istället för att glädjas åt det man får. De kallar mig för negativ men allt är ju relativt. |
Är man bitter så är man, ;)
Om man säger så här, jag postar ganska sällan här nu mera, mest när jag har något jag verkligen vill säga, då blir det mest kritik.
Sen finns det inget jag hellre trackar ner på än Sverige, men det är en annan femma, ;) |
|
|
|
|