|
PVD på P3 Live Ikväll 21:03 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Vad är det för jävla U-land vi bor i när en av världens största DJs spelar tre timmar och P3 smetar ihop det till en entimmes mix.
Vilka jävla puckon. |
WORD!!!
plus att så jävla opoppis e det inte med trance så man nån gång var 200e år kan sända ett liveset från en av världens bästa djs som e längre än 1 timme...! |
|
|
| reveal |
najs! lyssnar ;)
fan va grymt det var att se PvD :crazy: |
|
|
| Mario_GX |
| kan någon skicka mig den sedan? missade den totalt :( |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
plus att så jävla opoppis e det inte med trance så man nån gång var 200e år kan sända ett liveset från en av världens bästa djs som e längre än 1 timme...! |
nu är det ju faktiskt så :p att programmet bara är en timme.. sen e det ju dags för EKOT juuuue, står ju i tablån ;)
jag tycker som aendy att det var bättre än ingen trance alls..
förstå vad ni skulle uppskatta den där timmen om vi...låt oss säga att ni är ute och kör bil på landsväg en sen kväll.. och på Mix megapol spelas: FAMEs bidrag till melodifestivalen förra året. På Lugna Favoriter spelas: Westlife. På NRJ spelas E-types Africa och på Rix spelas: In Grid (en låt som jag bara hatar) :p På p1 är det klassiskt, p2 och p4, bara snack..
hela livesets kan ni ju ändå fixa å lyssna på i hemmets lugna vrå.
laszlo.. aha...tack. vare den? :crazy: kände inte igen... hoho. kanske för att jag knappt lyssnat på låten. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
nu är det ju faktiskt så :p att programmet bara är en timme.. sen e det ju dags för EKOT juuuue, står ju i tablån ;) |
men va fan dom får väl ändra i tablån, hallååååå det e ju pvd :p :p
neh men allvarligt, var ju p3 dans eller nått efteråt, där borde dom väl kunna köra del två? =)
| quote: | jag tycker som aendy att det var bättre än ingen trance alls..
förstå vad ni skulle uppskatta den där timmen om vi...låt oss säga att ni är ute och kör bil på landsväg en sen kväll.. och på Mix megapol spelas: FAMEs bidrag till melodifestivalen förra året. På Lugna Favoriter spelas: Westlife. På NRJ spelas E-types Africa och på Rix spelas: In Grid (en låt som jag bara hatar) :p På p1 är det klassiskt, p2 och p4, bara snack.. |
men nu satt jag hemma, hade laddat för fullt med popcorn, dricka, smsat alla människor i hela världen för att dom ska äntligen få höra riktig musik i svensk radio. Njuter sedan för fullt i en timme, sen TAR DET SLUT :whip: :whip::wtf: |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by reveal
najs! lyssnar ;)
fan va grymt det var att se PvD :crazy: |
Men hmmsmmsii.. du var väll inte uppe på denna spelningen väll? eller missförstod jag något nu? |
|
|
| chjo |
Detta är bra nyheter, ska bli en skön "flash-back" Avvaktar bara att Stefans ftp ska vakna :p
Tack till er som rippat och givetvis steve som share'ar så snällt!!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by chjo
Detta är bra nyheter, ska bli en skön "flash-back" Avvaktar bara att Stefans ftp ska vakna :p
Tack till er som rippat och givetvis steve som share'ar så snällt!!! | Vaken *gäääässp* :o
(inte jag som rippat... dä gick åt hälvätää) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Plockar hem rippen just nu.
Verkar vara schysst energi i detta setet :)
Thx for hosting steve ;) |
|
|
|
|