return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
אלונה חזרה!#$@#$ (pg. 2)
View this Thread in Original format
arik
נראה לך הגיוני שכל הזכרים פה התאמצו בישבילך גם שיחרורים גם ברוך שובך

ולא תגיבי חזרה!!!#$@#

;)
Tarantula
קודם כל תודה לכל המגיבים, אוהבת אותכם#%@#%
אין לכם מושג כמה התגעגעתי@#$@%

:crazy: :crazy:
:tongue2 :tongue2
quote:
Originally posted by DjChook

תסבירי לי משהו, את תשרי בקריה ומה יקרה בסוף כל יום ?

נשארת לישון שם או רכבת הביתה ?


אממ... קודם כל יש עוד סיכוי קטן שיציבו אותי בקמניית שטח, בחיפה
בבסיס חיפה, קרוב לכל הגברים על הספינות
:crazy: :crazy: :tongue3
(סתם צוחקת, יש לי חבר אחד ויחיד ולא רוצה אף אחד):rolleyes:

ואם לא אז אני אהיה, כן טלי, בבור של הקריה, איפה שכל חוקרי המודיעין יושבים:)
במבוך הקר הזה מתחת לאדמה...

בקשר לנשארת לישון, כנראה יתנו לי מקום באכסניה, אבל לא ממש בא לי..
אז או שאני אגורעם בת דודה שלי בהרצליה, או שאני אשכור דירה עם ידיד שלי, בכסף שאין לי..:)

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אבל רגע.. לא צריך להקשיב לטלפון של עראפת גם בלילה?:eek:

אחרי כל ההסברים שלי עדיין לא הבנת מה זה חוקרת מודיעין?!@$:eek:
ואתה יודע מה.. יש מצב שאני אשאר שם לילות
:nervous:
תלוי לאיזה מדור אני אגיע, ובעוד שטויות בלה בלה, לא ניכנס לזה:tongue2

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה קורה בייבי?!?!

דווקא שאני מתגייס את באה לקריה אה?
הכל נרשם... אל תדאגי

ברוך שובך (המשוער) לפורום... נראה אם תצליחי לעמוד בזה :wtf:


נראה לך אם זה היה תלוי בי הייתי עוזבת
בכלל?:nervous: :sadgreen: :eek:
quote:
Originally posted by arik
נראה לך הגיוני שכל הזכרים פה התאמצו בישבילך גם שיחרורים גם ברוך שובך

ולא תגיבי חזרה!!!#$@#

;)


נראה לך הגיוני שאתה מדבר איתי ככה?!
ואל תענה לי אפפילו!@#

בטח שאני אגיב, מה פתאום...

quote:
Originally posted by DJ_Yuval
אהלן מה קורה אני יובל
גר ביהוד
אני די חדש אז את בטח לא מכירה
:)


דווקא אני כן מכירה:)
זה לא שעזבתי לפני שנה
ובכלל לא עזבתי, סתם הצבא הזה דפק לי תחיים
:whip: :D

ולסיכום תודה לאורן ולירון שהתאמצו קצת מעבר בשבילי:)
ותודה לכולכם שלא שחכתם

:tongue2 :crazy:

I'LL B BACK@#!@
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
בקשר לנשארת לישון, כנראה יתנו לי מקום באכסניה, אבל לא ממש בא לי..
אז או שאני אגורעם בת דודה שלי בהרצליה,


תעשי את זה!!!!!!!!!!!
ואני לא רוצה לשמוע מילה נוספת!?#%!@#$?%#?!@$?!$%!@#$!#$^@#*!@#$@#$&!@#%&!#$ :tongue2
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תעשי את זה!!!!!!!!!!!
ואני לא רוצה לשמוע מילה נוספת!?#%!@#$?%#?!@$?!$%!@#$!#$^@#*!@#$@#$&!@#%&!#$ :tongue2


כן המפקד:)
KrazyDJs
ברוכה השבה אלונה...
cluBBer
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ובקשר לדיסק של
pope of gegga
הוא יותר פרוגרסיב , דיפ, וטרייבל מאשר פסיי, אבל אני בטוח שאת תאהבי אותו בכל זאת......
תיהני!!!!!!


ברוך הבאה:D


יש מצב לעוד המלצות בסגנון הזה ?
LA©
? מה קורהההה
לא שכחתי אותך אחותי !
מצב הבנות בפורום הזה על הפנים!!!
שלוש בנות... ממש בושה למין הנשי!
מקווה שאת עושה חיים משוגעים!@#!#$!!$!$#%$#^!@$!!! למרות כל הזין שהצבא עושה לך
:crazy: :crazy: :crazy:

Live life till the wheels fall off!!!!

peace sista!
DjChook
אז שתגיעי לקריה סוף סוף ניפגש: )
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by cluBBer
יש מצב לעוד המלצות בסגנון הזה ?


BEBADAY!!! :D :D

Phony Orphants - Symphony
קצת ישן אבל ללא ספק מפציץ

Mirco De Govia - Chronoscale
Kyau Vs. Albert - Review
שני אלה אמורים לצאת בקרוב

אם יהיו עוד אני אגיד לך

אגב, אתה דיסקים, לא טראקים. בקשר לטראקים אני לא כזה מומחה אבל אני חולה על
Pope of Gegga
הוא פשוט גאון! תוריד כל דבר שתמצא שלו
HyPeRSoNiC
אויש! כמעט שכחתי להמליץ על אמביינט וצ'יל!!! אנא סילחי לי אלונוש!!!
טוב אז למרות שכבר הרבה זמן לא ממש הורדתי, אני אמליץ על האחרונים שהורדתי:

דיסקים:

Asura_-_Lost_Eden-2003-PTP
Blank_and_Jones_-_Relax-Retail_CD-2003-UDC
rip van hippy - the whole world´s hip and that´s not cool
Shulman - Soundscapes And Modern Tales

וטראקים:

Keiko Matsui - Bridge Over the Stars.mp3
ott - escape from tulse hell.mp3
madonna-nobodys_perfect_(xerxes_remix).mp3

ומלא מלא מלא!!!! טראקים מהרכב ששמו
Xerxes

יש לי גם סטים טובים....... אני אמליץ רק על 2 מהאחרונים של גיא סלמה.....

01-dj_guy_salama_feat_tsuyoshi_suzuki-b-trance_on_radio_bu_99fm_11-10-2003-1real-djmixes2k.com.mp3
01-dj_guy_salama_feat_yahel-b-trance_on_radio_bu_99fm_25-10-2003-1real-djmixes2k.com.mp3

אני יודע שלא יהיה לך זמן בשיט להוריד את כל מה שהמלצתי לך, אבל חפיף
מה שתספיקי - הרי זה משובח!!!
תיהני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Flotser
אלונהלה ברוכה השבה !!!!!

:wtf: :wtf: :wtf: :tongue2 :crazy: :crazy: :toothless

הפורום בלעדייך זה כמו מהדורת החדשות בלי יונית לוי!!!
....
:p

אני גם רוצה להמליץ קצת
:nervous:
06-space_buddha_-_dust_in_the_wind-upe
03-come_in_peace-gem (Psysex_-_Come_in_Peace-Promo-REAL_PROPER-2003-gEm)

ואם את תגיעי בסוף לקריה אז אני אוכל לבקר אותך מלאאאא
:eyes: :wtf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
הפורום בלעדייך זה כמו מהדורת החדשות בלי יונית לוי!!!
....
:p


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יציאת השבוע ללא ספק!!! :stongue: :stongue: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement