|
אלונה חזרה!#$@#$ (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ואם לא אז אני אהיה, כן טלי, בבור של הקריה, איפה שכל חוקרי המודיעין יושבים:)
במבוך הקר הזה מתחת לאדמה...
|
:confused:
אוקיי זה לא כזה נורא
כבר רמזו לי שאני יבלה שם "כמה שעות" מהשירות שלי.......
טוב נו לפחות לא משתזפים שם......
ולפחות נהיה קרובות לעזריאלי :tongue2 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ככה חוזרים לבסיס ולא אומרים ביי ביי??
תתביישי לך אלונושקה |
|
|
| Sniper |
איזה כיף לכן!!!
הלוואי עליי להיות בקרייה!@#_@)!#$
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף עם המזל שלי ידפקו אותי באיזה תפקיד מסריח מחר... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Sniper
איזה כיף לכן!!!
הלוואי עליי להיות בקרייה!@#_@)!#$
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף עם המזל שלי ידפקו אותי באיזה תפקיד מסריח מחר... |
לאן אתה מתגייס? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Sniper
איזה כיף לכן!!!
הלוואי עליי להיות בקרייה!@#_@)!#$
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף עם המזל שלי ידפקו אותי באיזה תפקיד מסריח מחר... |
אהה נכון אתה בזיקים
היום היום האחרון בבסיס ומחלקים לכם תפקידים
חחח
איזה השבעה עלובה הייתה לכם...........
לא שיש לך איך לענות על זה עכשיו אבל
רגע, מה כל כך טוב בקריה?!?!?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אהה נכון אתה בזיקים
היום היום האחרון בבסיס ומחלקים לכם תפקידים
חחח
איזה השבעה עלובה הייתה לכם...........
לא שיש לך איך לענות על זה עכשיו אבל
רגע, מה כל כך טוב בקריה?!?!?! |
לא הוא לא בזיקים... רון בזיקים
זה אלעד...
לכי תקראי את הט'רד הערכת מצב ותביני מה הוא והכל...
והוא רוצה כל יום בבית אז הוא רוצה קריה |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא הוא לא בזיקים... רון בזיקים
זה אלעד...
לכי תקראי את הט'רד הערכת מצב ותביני מה הוא והכל...
והוא רוצה כל יום בבית אז הוא רוצה קריה |
אה
אופס....
שיהיה עדיין ההשבעה בזיקים הייתה מכה!
ובלי קשר קריה זה לא כזה מקום טוב
הרוב טוחנים שם מטבח ויש המון רסרים!!! בכל חור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אה
אופס....
שיהיה עדיין ההשבעה בזיקים הייתה מכה!
ובלי קשר קריה זה לא כזה מקום טוב
הרוב טוחנים שם מטבח ויש המון רסרים!!! בכל חור |
והחסרון הכי גדול זה שיש שם משטרה צבאית!! :p
ואמרתי לך לא ללכת להשבעה... סתם בזבוז זמן
יש לי חבר שאתמול קיבל יום חופש והיום חזר לזיקים...
ולפי מה שהבנתי הם עדיין לא מסיימים את הטירונות... רק ביום חמישי |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
והחסרון הכי גדול זה שיש שם משטרה צבאית!! :p
ואמרתי לך לא ללכת להשבעה... סתם בזבוז זמן
יש לי חבר שאתמול קיבל יום חופש והיום חזר לזיקים...
ולפי מה שהבנתי הם עדיין לא מסיימים את הטירונות... רק ביום חמישי |
יכול להיות שיש כאלה שעדיין לא......
ידיד שלי כן
ולא הלכתי להשבעה!
מצאתי תירוץ
אבל הוא הכריח אותי לראות אתזה בקלטת וידיאו!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
יכול להיות שיש כאלה שעדיין לא......
ידיד שלי כן
ולא הלכתי להשבעה!
מצאתי תירוץ
אבל הוא הכריח אותי לראות אתזה בקלטת וידיאו!!!!!!!! |
אנערף...
לא כזה עקרוני לי!!
עוד שבוע ויומיים אני לא פה :( |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אנערף...
לא כזה עקרוני לי!!
עוד שבוע ויומיים אני לא פה :( |
מה עם מסיבת גיוס?
וואי איזה כיף לך
אני רוצה כבר להתגייס....... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
מה עם מסיבת גיוס?
וואי איזה כיף לך
אני רוצה כבר להתגייס....... |
לא חשבתי על זה
יש מצב אבל שאני יעשה איזה משהו בקטנה...
אני יעדכן כבר |
|
|
|
|