|
אלונה חזרה!#$@#$ (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| LA© |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני די חולק עלייך בקטע של ה"או ג'ובניק או קרבי"..... אתה לא יכול להשוות בן אדם ממודיעין או ממר"ם למישהו שמנקה את האסלות בבקו"ם.....
לדעתי זה מתחלק ל-3..... לוחמים שזה הקרביים וכו', תומכי לחימה שזה מודיעין וכדומה, וג'ובניקים שזה מי שמגיש קפה למפקד בבוקר........ וכדומה.......
לדעתי מודיעין לא נחשב ג'ובניק כי הם משרתים והם חיוניים בדיוק כמו קרביים...... הם אולי לא נלחמים פיזית בשטח, אבל הם עושים משהו
ג'ובניק בשבילי זה אחד שלא נלחם ולא עושה שום דבר למאמץ המלחמתי......
ובקשר לאחותי, היא הייתה עוזרת מפקד או משהו כזה אז היא לא יצאה כמו כולם הביתה כל יום....... |
הכוונה בלהיות ג'ובניק זה לא אם אתה עושה תפקיד חיוני/מועיל לצבא
זה לא משנה מה מהות התפקיד שלך
אתה איפשהו בבסיס פתוח או סגור, עושה בית זונות... מקבל פול אפטרים... יוצא אחלה יציאות בדר"כ, אתה לא בשטחים, רמת הסיכון שלך לא כזו גבוהה כמו של קרביים.
לעומת אחד קרבי... שלא חוזר כל יום הביתה, ויוצא פעם בשבוע, שבועיים או שלוש....
לפעמים מקוצרות
נמצא בשטחים...
הקפצות עיניים....
ג'ובניקים בשורה התחתונה עושים תפקיד (חשוב או לא) במסגרת של ג'וב כשרמת הסיכון לא הכי גבוהה
זה ממש כמו עבודה
כל אחד/ת עושה מה שהוא מסוגל...וכמה שהוא/היא מוכן/ה לסכן
אני לא שופטת אנשים ע"פ אם הם קרביים או ג'ובניקים, משרתים בצה"ל או לא! כל מקרה לגופו!
ואורן, אם אתה רוצה להיות במודיעין (או טייס) שלדעתי הם שני תפקידים כמו יום ולילה...תעשה מה שבראש שלך בלי לחשוב יותר מידי אם זה קרבי מספיק או ג'ובניק... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אתה די צודק אחי
אבל שמע שורה תחתונה כול אחד בתפקיד שלו וכול אחד בוחר את מידת הסכנה שהוא רוצה להסתכן
לא אומרים לך ללכת להיות קרבי וגמרנו אתה יכול להגיד שאתה לא רוצה והכול טוב
יש כאלו שעשו אותו טירונות אבל כול אחד בתפקיד אחר ..... |
זה קורה רק בטירונות 02 מותק
שכל אחד בתפקיד אחר
אם אתה עושה טירונות קרבית אז משום מה אתה חלק מהיחידה הקרבית בין אם זה שריון תותחנים או חי"ר
ואין לך יותר מדי ברירות אם אתה בקרבי... יש לך ללכת לקוסם... אבל ת'כלס אתה צריך להשלים עם זה או לנסות להוריד פרופיל ואז להיות עדיין מסופח ליחידה
יש לי חבר שאח שלו התחיל בשריון... היה לוחם בשריון והכל
ואז הוא הוריד פרופיל והפך להיות ג'ובניק...
הוא לא היה כל יום בבית... אלא עדיין היה טוחן בשיזפון שזה ליד אילת... פשוט הוא היה שקמיסט שם...
ולאותו צורך קח לדוגמה את גילי מהפורום
התחיל בגבעתי כקרבי... הוריד פרופיל... ועכשיו הוא ג'ובניק בגבעתי ולא חוזר כל יום הביתה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by LA©
ואורן, אם אתה רוצה להיות במודיעין (או טייס) שלדעתי הם שני תפקידים כמו יום ולילה...תעשה מה שבראש שלך בלי לחשוב יותר מידי אם זה קרבי מספיק או ג'ובניק... |
תאמיני לי, זה השיקול האחרון שלי לגבי תפקיד בצבא
אני עושה מה שאני אוהב ומה שמעניין אותי........
מעניין אותי להשתמש באנגלית שלי בתור עבודה, אבל זה אצלי עדיפות שניה כי יותר מעניין אותי להטיס מטוסים או מסוקים (תלוי לאן אני אתקבל ואם אני אתקבל) ולעשות תואר ראשון על חשבון הצבא...... זה פשוט תפקיד יותר מעניין.... עושים יותר... וזה מה שמושך אותי.... |
|
|
| Sniper |
רועי אתה קצת טועה, יש כאלה שבלי עין הרע יוצאים מקרבי איך שהוא בלי להוריד פרופיל אלה עם קצת אומץ וסבל..
ולא ע"י הקוסם חחח.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
רועי אתה קצת טועה, יש כאלה שבלי עין הרע יוצאים מקרבי איך שהוא בלי להוריד פרופיל אלה עם קצת אומץ וסבל..
ולא ע"י הקוסם חחח.. |
אם זה בלי להוריד פרופיל ובלי הקוסם אז ספר לי איך
שאם אני ירצה לצאת מקרבי אני ידע מה לעשות :) |
|
|
| TinkerbeL |
איך אני שונאת את האנשים האלה שמזלזלים בג'ובניקים
יש אנשים שלא יכולים ללכת לקרבי מ1001 סיבות, זה לא אומר שצריך לזלזל בהם!
חוץ מזה שעדיף שחייל יהיה ג'ובניק מאשר שהוא ילך לקרבי בלי רצון ולא רק שהוא יתרום פחות הוא גם בעצמו ירגיש חרא
כל אחד תורם לצבא בדרך שלו, כל תרומה נחשבת
גם בלי אלה שמגישים קפה, המזכירות טבחים וכל שאר הג'בניקים הצבא לא היה מסתדר
מישהו צריך לעשות את העבודה הזאת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
איך אני שונאת את האנשים האלה שמזלזלים בג'ובניקים
|
קודם כל אם היית קרבית לא היית אומרת את זה ;)
אבל בלי קשר... מאיפה זה הגיע?
יענו את אומרת את זה בתגובה למה בדיוק? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל אם היית קרבית לא היית אומרת את זה ;)
אבל בלי קשר... מאיפה זה הגיע?
יענו את אומרת את זה בתגובה למה בדיוק? |
לא ניכנס לזה
היו פה כמה תגובות שבאמת הרגיזו אותי......
ואם הייתי קרבית
אם הייתה לי את המוטיבציה לזה ואת הכוח לזה
הייתי הולכת
אבל מה לעשות אין לי..... אני לא בנויה לזה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
איך אני שונאת את האנשים האלה שמזלזלים בג'ובניקים
|
| quote: | לא ניכנס לזה
היו פה כמה תגובות שבאמת הרגיזו אותי...... |
זה בסדר, מותר לך להגיד שזה היה מופנה אלי
אפילו שאת מתעלמת ממני מסיבות מסתוריות.... ולזה באמת לא ניכנס עכשיו... בטח שלא בפורום הזה
אף פעם לא זילזלתי בג'ובניקים..... תרומה זו תרומה בלי ספק
אבל יש כאלה שהולכים ומורידים פרופיל וניהים ג'ובניקים, לא כי הם לא מסוגלים, אלא פשוט כי לא בזין שלהם לשבור ציפורן בשטח ולתת משהו למדינה... הם רוצים לשבת רגל על רגל ולא לעשות כלום 3 שנים.....
באנשים כאלה אני מזלזל...... אני זוכר שיצאתי מהצו הראשון, היה איתי אחד במונית דיבר עם הנהג והוא אמר לו שהוא רוצה לצאת כל יום ב-12 הביתה.... והבן אדם ברוך השם בריא ואין לו שום בעיה לתת תרומה קצת יותר רצינית......
אבל עזבי, זה באמת עניין של מוטיבציה.....
אבל יש כאלה שאפילו את הקפה הם לא מוכנים להגיש..... אבל לא זלזלתי בכלל בג'ובניקים..... במיוחד באלה שהולכים להיות ג'ובניקים כי זה כל מה שהם יכולים לתת לצבא......
אני יותר דיברתי על ההגדרה של ג'ובניק..... שאומרים שכל מי שלא טוחן אבנים בשטח - הוא ג'ובניק! ולדעתי זה לא כל כך מדויק....... |
|
|
| TinkerbeL |
אם באמת היית מברר למה אני מתעלמת ולא הולך ואומר לכולם סיבה שממש לא קשורה אולי לא היית חושב שזה כל כך מסתורי
אבל זה באמת לא קשור לזה.........
לדעתי אלה שיוצאים מקרבי כי אין להם תחת לזה
אולי זה באמת עדיף
יש את אלה שבקרביוסתם שם רק מתוך טובה! ומורידים את המוטיבציה לשאר
אני חושבת שעדיך ליחידות האלה בלי אותם חיילים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אם באמת היית מברר למה אני מתעלמת ולא הולך ואומר לכולם סיבה שממש לא קשורה אולי לא היית חושב שזה כל כך מסתורי
אבל זה באמת לא קשור לזה.........
לדעתי אלה שיוצאים מקרבי כי אין להם תחת לזה
אולי זה באמת עדיף
יש את אלה שבקרביוסתם שם רק מתוך טובה! ומורידים את המוטיבציה לשאר
אני חושבת שעדיך ליחידות האלה בלי אותם חיילים |
למי אמרתי סיבה?
רק אמרתי ממתי את מתעלמת, ורק אמרתי שזה נורא מוזר בעיני.....
כנראה שכרגיל, כשהחברים המשותפים שלנו, שחשבתי שאני יכול לסמוך עליהם שהם יסתמו את הפה, רצו לדווח לך מתי הלכתי לשירותים פעם אחרונה, קצת עיוותו את המילים שלי ו\או המציאו לך סיפורים........ כמו שהם תמיד עושים.... לא למדת כלום מכל המאות פעמים שזה קרה????
טוב, לא משנה...... אני לא אגיב יותר פה על הנושא הזה..... אם את רוצה להמשיך את השיחה הזאת - תפני אלי באיי סי קיו......
קיצר, אני מסכים עם הדעה שלך לגבי הג'ובניקים
אני רק אומר שחבל שיש כאלה שמזלזלים ככה במדינה שלהם..... כנ"ל לגבי אלה שבכוונה משיגים פרופיל 21 ויוצאים מהצבא......
לדעתי כל אחד שעושה דברים כאלה, צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו מה זה אומר עליו ועל היחס שלו למדינה שלו......
אני, אישית, מבין כל שאר הסיבות, משרת כדי להגן על מי שהגן עלי עד עכשיו ועל מי שיגן עלי אחר כך..... ובגלל זה אני מוכן לתת את כל מה שאני יכול....... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
למי אמרתי סיבה?
רק אמרתי ממתי את מתעלמת, ורק אמרתי שזה נורא מוזר בעיני.....
כנראה שכרגיל, כשהחברים המשותפים שלנו, שחשבתי שאני יכול לסמוך עליהם שהם יסתמו את הפה, רצו לדווח לך מתי הלכתי לשירותים פעם אחרונה, קצת עיוותו את המילים שלי ו\או המציאו לך סיפורים........ כמו שהם תמיד עושים.... לא למדת כלום מכל המאות פעמים שזה קרה????
טוב, לא משנה...... אני לא אגיב יותר פה על הנושא הזה..... אם את רוצה להמשיך את השיחה הזאת - תפני אלי באיי סי קיו......
קיצר, אני מסכים עם הדעה שלך לגבי הג'ובניקים
|
ררררררר
אשכרה יש דברים שלא נכנסים אליהם בפורום כזה, אבל אם כבר.....
לא חברים שלנו לא באים ומספרים לי כל דבר קטן
ההפך
משתדלים לא להזכיר אותך ואני מאמינה שככה זה גם ההפך
פשוט שאלו אותי למה אני לא מדברת איתך
וכשאמרתי למה אמרו שזה לא מה שאתה אמרת להם
זהו
לא להאשים סתם |
|
|
|
|