|
אלונה חזרה!#$@#$ (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
ררררררר
אשכרה יש דברים שלא נכנסים אליהם בפורום כזה, אבל אם כבר.....
לא חברים שלנו לא באים ומספרים לי כל דבר קטן
ההפך
משתדלים לא להזכיר אותך ואני מאמינה שככה זה גם ההפך
פשוט שאלו אותי למה אני לא מדברת איתך
וכשאמרתי למה אמרו שזה לא מה שאתה אמרת להם
זהו
לא להאשים סתם |
זה נורא מוזר
כי אני לא אמרתי להם כלום.......
רק אמרתי ממתי, ושזה מוזר בעיני.....
ואני רק מאשים ע"פ מה שאת אומרת עכשיו....... כי מהדברים שלך אני רק יכול להסיק שסיפרו לך סיפורים.......
וכנראה שבאמת סיפרו לך סיפורים
עכשיו אני יכול בבקשה לדעת למה את מתעלמת ממני כמו ילדה קטנה? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
זה נורא מוזר
כי אני לא אמרתי להם כלום.......
עכשיו אני יכול בבקשה לדעת למה את מתעלמת ממני כמו ילדה קטנה? |
או זה כבר באמת לא לפה
כנס לאי סי קיו שלי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
או זה כבר באמת לא לפה
כנס לאי סי קיו שלי |
כן...... השיחה תזרום קצת יותר חלק ככה |
|
|
| Sniper |
טוב אז אורן, לדעתי טלי צודקת
שמע יש אנשים שלא מעונינים ולא מסוגלים לא מבחינה פיזית, אלה מ1001 בחינות אחרות. אני אחד מהם.. ושמע ברגע שמכריחים מישהו שאין לו מוטיבציה ורצון לשרת בקרבי, או במשהו שלא הכי מענין אותו, זה סתם יותר מדכא אותו.. וזה לא בהכרח נכון מה שאמרת שמי שג'ובניק שכל יום בבית זה סתם.. בקרוס שהעיפו אותי ממנו, אז יש שתי סוגים של אנשים
אט"ל - כל יום בבית, קרוב לבית, אבל יש להם פול עבודה... עכשיו תחשוב שבלי הח'ברה האלה יכול להיות שהיה מגיע איזה מכשיר קשר לגדוד לא תקין או לא טוב ויכל לגרום לאסון באמצע תרגיל מיצבעי או משהו..
מז"י - שזה אותו דבר רק שהם בגדוד.. ועובדים הרבה יותר פחות מאט"ל אבל לא רואים בית..
בכל אופן לשאלה שלך רועי - פשוט לא להתפנות מההתחלה לקרבי, למשל לי לא היה מוטיבציה ורצון לקרבי.. אז היה קצת בלאגן, איומים וכו'.. וזהו בעיקרון עכשיו אני מקווה שיסתדר בעזרת ה'...
וגם באמצע השרות הקרבי ואתה רוצה לצאת ת'יכול תמיד להמציא ת"ש (לא שזה ככ קל, זה תהליך של המון זמן) וזהו בעיקרון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
בכל אופן לשאלה שלך רועי - פשוט לא להתפנות מההתחלה לקרבי, למשל לי לא היה מוטיבציה ורצון לקרבי.. אז היה קצת בלאגן, איומים וכו'.. וזהו בעיקרון עכשיו אני מקווה שיסתדר בעזרת ה'...
וגם באמצע השרות הקרבי ואתה רוצה לצאת ת'יכול תמיד להמציא ת"ש (לא שזה ככ קל, זה תהליך של המון זמן) וזהו בעיקרון |
תעשה לי טובה!!
עם כל הכבוד אלעד זאת השיטה הכי מטומטמת שיש לצאת מקרבי
אם מישהו היה מתכנן לא ללכת לקרבי מההתחלה אז הוא לא היה מגיע למצב שהוא מקבל קרבי והוא צריך לא להתפנות!! הוא היה מוריד פרופיל עוד בצו הראשון שלו וכל זה ואומר בראיון אישי שהוא לא רוצה קרבי וכל זה
זאת לא פונקציה לצאת מקרבי... אלק לא להתפנות...
ולהמציא בעיות ת"ש זה לא כזה קל... אולי המש"קית ת"ש תאכל את זה אבל יש כאלה שלא יאכלו
ושתהיה בעניין שהם יכולים גם לברר עם ההורים שלך והכל... זה גם לא כזה פשוט
בקיצר מה שאני אמרתי זה הכי נכון
או קוסם או הורדת פרופיל |
|
|
| Sm0keMachine |
בונא רועי אמרת פה מלא דברים לא נכונים....
קודם כל החיילים בצבא מתחלקים ל3:
לוחמים
תומכי לחימה
וג'ובניקים
הצבא מכיר בתומכי לחימה, וזה בא לידי ביטוי במשכורת הצבאית וכל מיני הטבות...
למשל ראיתי כזאת מצגת שהסבירה על איך אפשר לעשות מבחן פסיכומטרי בזמן הצבא..
אז היה רשום שלוחמים ישלמו על הקורס פסיכומטרי 500 ש"ח.
תומכי לחימה 750, ו"חיילים רגילים" 1000..!
תומכי לחימה הם אלה שנמצאים ברמת סיכון יותר גבוהה וכן, הם טוחנים כמו מטורפים :)
ובאמת אסור לך לזלזל בהם, כי הם גם מסכנים את החיים שלהם מאוד..ו(רובם) קורעים את התחת בעבודה שהם עושים - במיוחד החימושניקים..כל הזין
בקיצור כל חיילות צה"ל העורפיים נועדו לתרום הרבה לצבא..
אתה חייב את החימושניק שיתקן לך את הטנק, את האיש תחזוקה שיכין לך קיטבג עם אפוד ומימיות ותחמושת, את איש המודיעין שיגיד לך את מי לתקוף מתי ואיפה, את הפקיד שלישות שיבדוק שלא ברחת מהצבא..:)
גם הרמטכ"ל כרגע לא עורב למחבלים ושומר במחסומים..הוא סתם פקיד שיושב במשרד ועושה כל מיני פגישות והולך לישיבות..אבל הוא תורם לצבא כנראה :)
ודיברתם על איך לצאת מקרבי...
אז חוץ מהאפשרות של קבן והורדת פרופיל, אפשר למצוא איזה בעיה רפואית קטנה ולנפח אותה עד שתקבלו מלא גימלים ותסופחו לר"מ 2..אחרי חודשיים בגימלים יצאתם מקרבי.. |
|
|
| eXeTik |
אני רואה באינדקס 5 עמודים לט'רד של אלונה
הייתי בטוח שממש התלהבתם שהיא חזרה
מסתבר סתם שיניתם את הנושא לצבא
We still love you alona :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
בונא רועי אמרת פה מלא דברים לא נכונים....
קודם כל החיילים בצבא מתחלקים ל3:
לוחמים
תומכי לחימה
וג'ובניקים
הצבא מכיר בתומכי לחימה, וזה בא לידי ביטוי במשכורת הצבאית וכל מיני הטבות...
למשל ראיתי כזאת מצגת שהסבירה על איך אפשר לעשות מבחן פסיכומטרי בזמן הצבא..
אז היה רשום שלוחמים ישלמו על הקורס פסיכומטרי 500 ש"ח.
תומכי לחימה 750, ו"חיילים רגילים" 1000..!
תומכי לחימה הם אלה שנמצאים ברמת סיכון יותר גבוהה וכן, הם טוחנים כמו מטורפים :)
ובאמת אסור לך לזלזל בהם, כי הם גם מסכנים את החיים שלהם מאוד..ו(רובם) קורעים את התחת בעבודה שהם עושים - במיוחד החימושניקים..כל הזין
|
אני זלזלתי בתומכי לחימה?!
אני אמרתי שהם פשוט ג'ובניקים שטוחנים....
ברור שזה בא לידי ביטוי במשכורת שלהם והכל והרמת סיכון יותר גבוהה
אבל הם עדיין כהגדרה יותר קרובים לג'ובניקים מאשר לוחמים... זה מה שהתכוונתי |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תעשה לי טובה!!
עם כל הכבוד אלעד זאת השיטה הכי מטומטמת שיש לצאת מקרבי
אם מישהו היה מתכנן לא ללכת לקרבי מההתחלה אז הוא לא היה מגיע למצב שהוא מקבל קרבי והוא צריך לא להתפנות!! הוא היה מוריד פרופיל עוד בצו הראשון שלו וכל זה ואומר בראיון אישי שהוא לא רוצה קרבי וכל זה
זאת לא פונקציה לצאת מקרבי... אלק לא להתפנות...
ולהמציא בעיות ת"ש זה לא כזה קל... אולי המש"קית ת"ש תאכל את זה אבל יש כאלה שלא יאכלו
ושתהיה בעניין שהם יכולים גם לברר עם ההורים שלך והכל... זה גם לא כזה פשוט
בקיצר מה שאני אמרתי זה הכי נכון
או קוסם או הורדת פרופיל |
בא אני יספר לך משהו קטן, אני ניסתי להוריד כמה שיותר פרופיל ואמרתי ברעיון אישי וכל מקום שרק אפשר בצווים שאני לא מוכן לשמוע על קרבי.. לא רוצה קרבי ולא ירצה קרבי.. וכמה הם שמו על זה.. תאמין לי שניסיתי לעשות כמעט הכל, חוץ מללכת לקוסם להוריד פרופיל או לצאת מקרבי.. והכל לא הצליח פשוט ובאמת שהתגייסתי לא התפנתי נתנו לי קורס.. וההמשך כבר ידוע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
בא אני יספר לך משהו קטן, אני ניסתי להוריד כמה שיותר פרופיל ואמרתי ברעיון אישי וכל מקום שרק אפשר בצווים שאני לא מוכן לשמוע על קרבי.. לא רוצה קרבי ולא ירצה קרבי.. וכמה הם שמו על זה.. תאמין לי שניסיתי לעשות כמעט הכל, חוץ מללכת לקוסם להוריד פרופיל או לצאת מקרבי.. והכל לא הצליח פשוט ובאמת שהתגייסתי לא התפנתי נתנו לי קורס.. וההמשך כבר ידוע |
לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד בזה...
אתה אומר שאמרת להם שאתה לא רוצה קרבי (שדרך אגב זה בא לידי ביטוי בקב"א שלך) ובכל זאת לא ניסית להוריד פרופיל וכל זה עד שבסוף לא התפנית
זאת לא שיטה לצאת מקרבי...
אני שאלתי אותך מה עם באמצע השירות אני רוצה לצאת מקרבי... קיצר אני עדיין תומך בקו מחשבה שלי על איך לצאת מקרבי וזהו |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | | בא אני יספר לך משהו קטן, אני ניסתי להוריד כמה שיותר פרופיל ואמרתי ברעיון אישי וכל מקום שרק אפשר בצווים שאני לא מוכן לשמוע על קרבי.. לא רוצה קרבי ולא ירצה קרבי.. וכמה הם שמו על זה.. תאמין לי שניסיתי לעשות כמעט הכל, חוץ מללכת לקוסם להוריד פרופיל או לצאת מקרבי.. והכל לא הצליח פשוט ובאמת שהתגייסתי לא התפנתי נתנו לי קורס.. וההמשך כבר ידוע |
דיברתי עם מישהו עם פרופיל גבוה שאמר בראיון בצו הראשון שהוא לא רוצה להתגייס לקרבי, אז שאלו אותו מה הוא יעשה ביום גיוסו כשירצו לשלח אותו לקרבי (כמו ששאלו אותי ובטח גם אותך) אז הוא אמר שהוא לא יתפנה ומצידו ללכת לכלא לכמה חודשים.
וככה לא גייסו אותו לקרבי..
אני זוכר שאני אמרתי בצו הראשון שאני לא רוצה להתגייס לקרבי..אז שאלו אותי מה אני יעשה ביום גיוס..אז אמרתי "לא יודע".. כמו איזה שוקיסט מפגר :)
אבל לא משנה, הכל לטובה...
ורועי בקיצור אם אתה רוצה לצאת מקרבי פשוט עושים הרבה הצגות, הולכים כל יום למרפאה ובסוף יוצאים....
אבל אם אתה כ"כ מתכנן איך לצאת מקרבי לדעתי עדיף לך פשוט לא ללכת..תאמין לי עדיף :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ורועי בקיצור אם אתה רוצה לצאת מקרבי פשוט עושים הרבה הצגות, הולכים כל יום למרפאה ובסוף יוצאים....
אבל אם אתה כ"כ מתכנן איך לצאת מקרבי לדעתי עדיף לך פשוט לא ללכת..תאמין לי עדיף :) |
שמע... אני לא מתכנן כל כך על לצאת מקרבי
אבל אם אין ברירה אז... בקטנה
קיצר...
אלונה שוב חזרה... בוא נראה כמה זמן יקח לה לבוא לפה :disbelief |
|
|
|
|