|
Lord of the Rings: The Return Of The King 17.12.2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
hehe jij bent ook vroeg met plannen dan :p
|
De 3 marathons hier in Delft zijn al uitverkocht hoor... (nou ja, de 3e misschien nog net niet helemaal) De 1e twee waren dat een maand geleden al...
Maar anyway, ik hoop dat ik weer naar een voorpremiere kan :D |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by eieregooie
De 3 marathons hier in Delft zijn al uitverkocht hoor... (nou ja, de 3e misschien nog net niet helemaal) De 1e twee waren dat een maand geleden al...
Maar anyway, ik hoop dat ik weer naar een voorpremiere kan :D |
Mmm..ik heb al kaartjes voor de trilogie in Oss, die heb ik ook al een maandje, bij Pathe ging de voorverkoop al in augustus van start, een beetje vroeg, maar ja, daar was ik dus te laat :( |
|
|
| moogwai |
| Het is nog wel een tijdje wachten... ik ben echt benieuwd naar hoe vet het laatste deel wel niet uit komt te zien :eyes: Gelukkig komt deze week de extended editie van TTT uit, heb 'm net besteld, dus hopelijk komt de postbode nog voor 't weekend langs :) |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Mmm..ik heb al kaartjes voor de trilogie in Oss, die heb ik ook al een maandje, bij Pathe ging de voorverkoop al in augustus van start, een beetje vroeg, maar ja, daar was ik dus te laat :( |
Wat moet jij in de messentrekkers stad :p
grtz,
TNG |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by tango
Wat moet jij in de messentrekkers stad :p
grtz,
TNG |
Dat was de enigste bios die nog kaartjes hadden, ja wat denk je, messentrekkende stad, niemand duurt daar kaartjes te kopen :eek: |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
en wie heeft er gister (of vanmorgen vroeg) em gezien??
ik heb em nog niet gezien..ga binnenkort wel |
Ik heb hem gisterennacht gezien en hij was VET !!!! Erg de moeite waard, de beste van de 3 !! |
|
|
| Jimmy |
| LOTR trilogie is gewoon goddelijk. Ik heb de marathon uitgezeten en werkelijk een prachtige film ervaring. We mogen blij zijn dat we dit stukje filmgeschiedenis dat nu geschreven is mogen meemaken in de bioscopen. :eyes: |
|
|
| Jesse |
Kom net terug..echt gave stukken film gezien! Verhaal en personages zijn verder goed uitgewerkt maar ik wacht op de extended edition!
Mooie afsluiter maar ik weet niet of ik 1 deel beter vind dan de andere 2 of dat ik ze gewoon zie als 1 geheel. Het boek is voor mij ook 1 geheel. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
en wie heeft er gister (of vanmorgen vroeg) em gezien?? |
Ik heb em vorige week gezien, telt dat ook? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
hehe nee sorry dat telt niet:rolleyes:
maar hoe vond jij em ei? |
:
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik vond het persoonlijk weer een hele goeie film... Tis al de derde en ik ben er nog niet op uitgekeken... Vond em ook beter dan het 2e deel... Gelijkwaardig aan de eerste denk ik, maar toch wat anders... meer actie enzo... |
Ik ben er wel over te spreken dus :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Hij was uber uber uber geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil. Woooooooooooow wat een film. Beste verjaardagskado'tje wat ik ooit gehad heb :D |
|
|
| Jappio |
| echt een topfilm! Ik ben ook blij dat ze het einde zo hebben uitgewerkt, want een film waarin je niet ziet wat er uiteindelijk met de karakters gebeurd zuigt :) |
|
|
|
|