|
Lord of the Rings: The Return Of The King 17.12.2003 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| splendor |
ik heb bij matrix revolutions weer eens te lang gewacht en nu draait ie niet meer, eikels!
dus ik denk, ze zullen me niet hebben, ik ga metteen het premiere weekend.
de films was echt super!!!!!! die scenes dat je over het gevecht zweegt en daar ff 8000 paarden onder je door stampen, heerlijk :D
alleen ontzettend jammer dat de zuivering van de gouw is weggelaten. Saruman geeft niet zo maar de zuivering is iets van 3-4hoofdstukken ofzo? dat kun je toch niet weglaten. Hopen dat het wel in de extended zit! |
|
|
| Miss Proximus |
Heb m zaterdag gezien!
Ik ben echt heel blij dat ik de boeken nog niet gelezen heb, want alles was echt een complete verassing. IK wist echt niet hoe de verhaallijn zou gaan lopen en had geen zaken om over na te denken hoe dat verfilmd zou gaan worden. Ik heb het boek nog thuis liggen, de hardback versie in t Engels, die heb ik niet in mīn koffer gestopt omdat ie rond de 6 kilo weegt ofzo (hahaha). Ik verheug me er nu al op om die bij terugkomst uit de kast te pakken. Dat een boek anders is dan een film maakt me niet uit, omdat ik fantasie genoeg heb om er een leuke film van te maken - in mīn hoofd - maar dat een film anders is dan een boek vind ik meestal erg storend. (kortom, de meeste verfilmingen van boeken zijn storend)
Die klote Mexicanen vinden het trouwens normaal om hun kroost mee de bios in te nemen (oppas te duur?), en toen 1 zo'n teringbaby begon te janken zat de HELE fokking bios SSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHT naar dat mokkel van een moeder :D Hele grappig :D Ze was ook snel weg gnagna!
Anyway, ik vond de film erg indrukwekkend, had geenszins door dat het al 0.45 was toen de deuren opengingen. Erg meeslepend, van begin tot eind, en ik moet zeggen dat ik van 1 tot 3 ook van stijgende kwaliteit vond. Ik ben ook erg onder de indruk van het camerawerk in de trilogie, de casting en de filmmuziek :) Al met al...gewoon een MUST HAVE dvd collectie :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by splendor
alleen ontzettend jammer dat de zuivering van de gouw is weggelaten. Saruman geeft niet zo maar de zuivering is iets van 3-4hoofdstukken ofzo? dat kun je toch niet weglaten. Hopen dat het wel in de extended zit! |
in combinatie met het lege gedeelte in het boek voor sam gok ik dat er nog wel een vervolg komt :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Jappio
in combinatie met het lege gedeelte in het boek voor sam gok ik dat er nog wel een vervolg komt :) |
Aangezien er geen vervolg door Tolkien is geschreven op LOTR, is dit niet echt te verwachten. Ik mag aannemen dat Jackson en/of New Line genoeg respect hebben voor Tolkiens zijn creaties, dat er geen zelf verzonnen vervolg komt. Grote kans dat Sauroman wel voor komt in de extended DVD versie. Tevens zijn er natuurlijk plannen om de Hobbit te verfilmen en das tien keer beter dan welk vervolg dan ook. |
|
|
| Jappio |
| naja we zien het wel :) |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Jappio
in combinatie met het lege gedeelte in het boek voor sam gok ik dat er nog wel een vervolg komt :) |
als ze het maar laten, als jackson het in z'n hoofd haalt hier een vervolg op te maken zal hij zooooo veel tegenstand krijgen van alle fans van het boek dat hij geen eens alle acteurs mee willen doen (zie b.b christopher lee)
De film is nu afgerond, het enige wat hij kan is nog de hobbit maken, wat ook een verhaal is wat af is. De silmarillion en de unfinished tales zijn onmogelijk te verfilmen, omdat dit te veel historie met zich meebrengt
Hoewel als hij de first age verhalen wil verfilmen zou je toch nog een lache film krijgen (de oorlogen van de elven tegen de voorlopen vamn Sauron, Morgoth. Sauron was daar de luitenant van) En door die oorlog komen de Numoreanen(volk van Aragorn naar middle-earth) en sterven drie elven rassen uit... |
|
|
| Remy D |
FILM WAS TE BRUUT!! :D:D
De HOBBIT komt 99% zeker!!
En er is al gepraat over vervolgdelen maar dat is uiteindelijk van de baan geketst en dat is maar beter ook. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by splendor
alleen ontzettend jammer dat de zuivering van de gouw is weggelaten. Saruman geeft niet zo maar de zuivering is iets van 3-4hoofdstukken ofzo? dat kun je toch niet weglaten. Hopen dat het wel in de extended zit! |
De dood van Saruman komt zeker in de Extended versie de rest weet ik niet! |
|
|
| Fkwebeman |
Ik heb hem nog niet gezien.. konden gisteren wel, maar dan moesten we voorin zitten.. :(
Ik kan niet wachten tot de 3 dvd box (+extended natuurlijk!) verschijnt.. (ergens volgend jaar november) Ik wil de collectie wel hebben, maar dan natuurlijk wel alles in 1 keer!
en de Hobbit wordt volgens mij inderdaad verfilmd. ZOu erg cool zijn, want ik heb erg van dat boek genoten. |
|
|
| DjRV |
| jammer dat je in de bios niet mag roken,anders was ik hem wel gaan kijken |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by total woot
voor de liefhebbers: Droge Humor |
mwhehe mooie dingen :) beetje jammer dat de strip nog niet helemaal af is :) maar wel humor |
|
|
|
|