|
Lord of the Rings: The Return Of The King 17.12.2003 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Duke2003 |
dat van dat einde vond echt iedereen in de bios waar ik m gister zag, maar t is ook droog. who cares dat sam terug gaat naar z'n vrouwtje, das toch niet interessant meer....
voor de rest was het wel gewoon een meesterlijke film! je weet precies wat er gaat gebeuren en in welke stijl het zal gebeuren maar dat maakt in dit geval nie uit |
|
|
| Supreme Theory |
Kijk hier doe ik het voor...
Eindelijk een beetje een discussie, daar is nix mis mee toch?
Als iedereen continue met de neuzen naar de zelfde windrichting staan te wijzen wordt dit wel een heel zaai forum.
Ik vond die film niet gigantisch slecht, hij viel me gewoon een beetje tegen! Als een film niet voldoet aan je persoonlijk gestelde verwachtinggspatroon.. dan valt dat iets tegen ja! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Na de climax van de vernietigde ring begint mijn irritatie climax.
Waarom duurt het einde zo lang!!! Een stel hobbits die gay-bar achtig naar elkaar staan te kijken alsof er straks een harde nichten-scene gaat beginnen( met z'n alle springend op het bed!!!) |
Dat kwam pas na de film aan bod ;) :haha:
via lmfd.nl |
|
|
| SnuggLe |
Wat een SUPERFILM! Alles klopte gewoon!
Je mist wel wat dingen uit het boek, maar dat is altijd zo.
Mooiste stukken:
-Als Pippin gaat zingen en die lui (Faramir) zich te pletter rijden....
-Als Aragorn zijn 'elven'vrouw ziet....super. Alleen jammer dat een KUTMONGOOL naast me het moment moest verstoren met zijn piepende horloge/telefoon.
Beste film ooi!
En Supreme Theory: STERF! |
|
|
| total woot |
Ej Bram! wees blij man, de gast naast mij heeft de hele film zitten smssen (lekker zo'n knipperend lampje naast je) en halverwege heeft ie n paar minuten zitten bellen!!! (het commentaar van de halve bioscoop negerend).
2 Supreme Theory: ik snap niet dat je je aan reuze-olifanten, hobbits, adelaars etc zit te ergeren omdat je dat ongeloofwaardig vind... nee, een ring die de wereld kan regeren, en een almachtig oog dat je ziet zodra je die ring omdoet, das lekker geloofwaardig :conf:
Je gaat toch naar een FANTASY film... :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
Ej Bram! wees blij man, de gast naast mij heeft de hele film zitten smssen (lekker zo'n knipperend lampje naast je) en halverwege heeft ie n paar minuten zitten bellen!!! (het commentaar van de halve bioscoop negerend).
2 Supreme Theory: ik snap niet dat je je aan reuze-olifanten, hobbits, adelaars etc zit te ergeren omdat je dat ongeloofwaardig vind... nee, een ring die de wereld kan regeren, en een almachtig oog dat je ziet zodra je die ring omdoet, das lekker geloofwaardig :conf:
Je gaat toch naar een FANTASY film... :rolleyes: :rolleyes: |
Ik had hem echt die telefoon anaal ingebracht!!!
Oh, en Supreme Theory: de eerste film die 100 procent klopt, moet nog gemaakt worden. Je WEET dat het een fantasy film is als je er heen gaat (zo niet, dan ben je nog meer stupide) dus dan weet je dat er 'characters not based on a true story blabla' inzitten.
Nederlanders, altijd wat te zeuren :rolleyes: |
|
|
| Supreme Theory |
Sterf??!?!?!
Je schrijft een kritisch stukje... en wordt meteen bekogeld met rotte tomaten en achtervolgd met hooivorken?!?!?! WTF is dit voor forum!!!
Ik val toch ook niemand aan alleen om het feit dat die LORT3 WEL een fantastische film vind.
Geld de term "Freedom of Speech" hier op het forum soms niet?!?!?!
En Snuggel... stel..hypothetisch.. dat jij een dj JEAN fan zou zijn (en ik vermoed dat jij dat heimelijk ook bent zonder dat je dat durft toe te geven :) ) zou IK jou daar persoonlijk niet op aanvallen!! Als hij jou hartje sneller doe kloppen...MORE POWER 2 U!!!! Dat MIJN vizie over jou voorliefde voor JEAN niet overeen komt met die van jou kan ik prima accepteren.
Dat heeft te maken met "respectvol met elkaar omgaan" iets wat jij blijkbaar in je opvoeding niet hebt mee gekregen!!!
P.S Het stukje met betrekking tot Snuggle's voorliefde voor JEAN is puur hypotetisch!!!!!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Sterf??!?!?!
Je schrijft een kritisch stukje... en wordt meteen bekogeld met rotte tomaten en achtervolgd met hooivorken?!?!?! WTF is dit voor forum!!!
Ik val toch ook niemand aan alleen om het feit dat die LORT3 WEL een fantastische film vind.
Geld de term "Freedom of Speech" hier op het forum soms niet?!?!?!
En Snuggel... stel..hypothetisch.. dat jij een dj JEAN fan zou zijn (en ik vermoed dat jij dat heimelijk ook bent zonder dat je dat durft toe te geven :) ) zou IK jou daar persoonlijk niet op aanvallen!! Als hij jou hartje sneller doe kloppen...MORE POWER 2 U!!!! Dat MIJN vizie over jou voorliefde voor JEAN niet overeen komt met die van jou kan ik prima accepteren.
Dat heeft te maken met "respectvol met elkaar omgaan" iets wat jij blijkbaar in je opvoeding niet hebt mee gekregen!!!
P.S Het stukje met betrekking tot Snuggle's voorliefde voor JEAN is puur hypotetisch!!!!!!! |
Relax dude, ik resecteer je helemaal. Ik had alleen NET de film gezien en vond um UBERVET, en dan vind ik het niet lief als mensen weer met negatieve dingen komen (ook al respecteer ik dat). Ik vind het alleen geen terechte kritiek, dat is mijn punt.
Dat 'sterf' is niet zo bedoeld en je moet daar ook niets achter zoeken, dus chill...
En over Jean: Vroeger was ik ZEKER een Jean fan (ik geef het toe), zijn cd's waren cool. Totdat ik hem op feestjes zag/hoorde. Ouwe seniele bejaarde! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Duke2003
dat van dat einde vond echt iedereen in de bios waar ik m gister zag, maar t is ook droog. who cares dat sam terug gaat naar z'n vrouwtje, das toch niet interessant meer.... |
dat sam terug gaat naar zijn vrouwtje is bedoelt om duidelijk te maken dat hij later ook frodo achterna gaat, alle ring dragers worden namelijk toegelaten tot de eeuwige landen van de elfen! :)
btw.. super film.. :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat 'sterf' is niet zo bedoeld en je moet daar ook niets achter zoeken, dus chill...
|
Ik merk het al, je leeft te lang in Den Haag. Ik heb mijn "sterf" periode net achter de rug, alles en iedereen kon "sterven". Deze opmerking moest over het algemeen niet te lettelijk genomen worden, aangezien al mijn vrienden op gegeven moment wel een keer mochten "sterven".
De mensen die vroeger konden "sterven", worden nu door mij "dildo's" genoemd. Dus ik zit nu in me "ik noem iedereen een dildo" fase.
Rare jongens die Hagenezen :D |
|
|
| Partyhardy! |
Heb dan eindelijk gisterenavond ook de film gezien! :)
Ik vond hem echt weer super! :cool:
Heb eerst de Hobbit gelezen en alle delen. Ben ik echt blij dat ik eerst alles gelezen heb omdat je dan nog lekker je fantasie de vrije loop kan laten! :) maar ik moet zeggen dat ze alle delen subliem hebben verfilmd! heb ook dit deel weer heerlijk genoten en veel was ook echt zoals ik het me had voorgesteld zeg maar. Heel erg vette special effects ook! :crazy:
Ik vind het allemaal stuk voor stuk super films! en ook een waanzinnig gaaf gecreëerde wereld van Tolkien! :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
dildo! |
Wheheheheh :D
Ipv een serieuze reply dit :D
LoL! |
|
|
|
|