return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Lord of the Rings: The Return Of The King 17.12.2003 (pg. 4)
View this Thread in Original format
basd
Vette film, waardig einde van de reeks!
eieregooie
quote:
Originally posted by DjRV
jammer dat je in de bios niet mag roken,anders was ik hem wel gaan kijken

lol :D

Er zijn bioscopen waar je ook gewoon in de zaal mag roken hoor :p
total woot
Zeker een waardig einde!

Merkte alleen wel dat ik er even "in moest komen".

(goed excuus om nog n keer te gaan :p)
Supreme Theory
Ok..dan ook nog een negatieve review..want die moeten er tenslotte ook zijn!!!

Vanaf het begin van de film tot aan de pauze irriteerde ik me behoorlijk aan al dat helden-gezwets. Hoe vaak moet je je soldaten toe spreken voor ze ten strijde gaan?!?!?!

Ik sta er van versteld dat er gekozen is voor het o'zo inferrieure hobbits ras om de ring te vernietigen..het zijn tenslotte een stelletje zwakkelingen eerste klas.
En dan helemaal die Frodo. Die wordt, in alle drie de delen, continue verlamd of verwond..en loopt daarbij genoeg te kreunen en te hijgen voor een 4-delige pornofilm reeks!!!

Het blijft mij trouwens ook een raadsel hoe smeagol die gigantische vrije val overleefd..dat is gewoon TE vaag!!!!

En dat dan die adelaars zomaar opeens ten tonele treden vind ik ook een beetje makkelijk verzonnen.

Na de pauze begint dan eindelijk de film... aktie ziet er goed uit..mooie special effects. Maar de tarzan aktie van onze vriendelijke Elf "op, onder, voor, achter en naast" de reuze olifanten gaat me nou net weer iets te ver.

Na de climax van de vernietigde ring begint mijn irritatie climax.
Waarom duurt het einde zo lang!!! Een stel hobbits die gay-bar achtig naar elkaar staan te kijken alsof er straks een harde nichten-scene gaat beginnen( met z'n alle springend op het bed!!!)

Dan worden ze nog een keer gehuldigd!!! OLE!!!!!!
Komen ze opeens weer met die ouwe verlepte bilo aanzetten. GAAAAAP!!!
Is hij eindelijk weer in de Gouw, want die miste hij zo!!! smeert hij em meteen weer, make up ur freakin mind man!!!

en dan nog een laatste ding.

Alsof die hobbits niet al FOUT genoeg zijn noemen ze er 2 nog een Marry en Pippin dat lijkt wel verdomd veel op mary poppin!!!

EN DAN IS DE DVD NOG 3 KWARTIER LANGER AAAAAARRRGGGGG!!!!!!!

Dit alles had makkelijk in 2 films gekund....maar dat is natuurlijk mijn mening!!!

signing out!!!

Suprime aka the anti-climax







Ik kan nog uren door gaan maar dat doe ik maar niet..waste of my time..
Rudy
quote:
Originally posted by Supreme Theory
ik kan nog uren door gaan maar dat doe ik maar niet..waste of my time..


And our time
Pjotr G
als dingen in de film wat vreemd overkomen moet je het boek lezen. Dan snap je dingen als die adelaars ook (de heer van de winden)

Ik vond het een geweldige film! Ik ben een kritische Tolkien-zeikerd, en de tweede film kon ik me best ergeren aan verschillen met het boek, maar de derde film bleef in mijn ogen het beste trouw aan het originele verhaal. Op de gouw na dan, maar ja, anders wordt t wel een erg lange film.

Machtig!
Muppet
to supreme theory:
LEES HET BOEK VOORDAT JE HET VERHAAL AFZEIKT!!!!!!!!!!
Ik snap natuurlijk dat je de film niet mooi vind, maar dat je dan zonodig alles moet gaan afkraken wat je maar kan, dat niet. Ten eerste heetten ze meriodac en peregrin (dus niet merry en pippen, wat bijnamen zijn) Ten tweede valt gollem niet ver, maar een einde, en hij achtervolgt ze.

Ten derde, het is logisch dat Frodo pijn heeft, hij loopt zoveel verwondingen op!

Ten vierde, wrom ze het hobbitras kiezen, het is een ras wat zich nog nooit gemengd heeft in de "grote" wereld, en ze zijn allemaal puur kwa karakter (staat weer in het boek en in de films als je die kijkt!)

Ten vijfde komen de adelaars komen al vaker voor in het boek+film

Ten zesde hoort de bilbo te komen, omdat ze het verhaal zo afsluiten. Alle ringdragers vertekken naar de ontsterfelijke landen, waar ze rust zullen vinden! Wordt verteld in de film, moet je gewoon opletten!

Greetz Muppet
Jesse
quote:
Originally posted by Muppet
to supreme theory:
LEES HET BOEK VOORDAT JE HET VERHAAL AFZEIKT!!!!!!!!!!
Ik snap natuurlijk dat je de film niet mooi vind, maar dat je dan zonodig alles moet gaan afkraken wat je maar kan, dat niet. Ten eerste heetten ze meriodac en peregrin (dus niet merry en pippen, wat bijnamen zijn) Ten tweede valt gollem niet ver, maar een einde, en hij achtervolgt ze.

Ten derde, het is logisch dat Frodo pijn heeft, hij loopt zoveel verwondingen op!

Ten vierde, wrom ze het hobbitras kiezen, het is een ras wat zich nog nooit gemengd heeft in de "grote" wereld, en ze zijn allemaal puur kwa karakter (staat weer in het boek en in de films als je die kijkt!)

Ten vijfde komen de adelaars komen al vaker voor in het boek+film

Ten zesde hoort de bilbo te komen, omdat ze het verhaal zo afsluiten. Alle ringdragers vertekken naar de ontsterfelijke landen, waar ze rust zullen vinden! Wordt verteld in de film, moet je gewoon opletten!

Greetz Muppet


Perfect verwoord!
MaGiK54
quote:
Originally posted by Supreme Theory
Ok..dan ook nog een negatieve review..want die moeten er tenslotte ook zijn!!!

"stukje negatief commentaar"

Ik kan nog uren door gaan maar dat doe ik maar niet..waste of my time..


Geniaal hoe jij commentaar levert op de LOTR. Ik kan dit wel waarderen :D Ook leuk dat de zo gezegde LOTR "die-hards" zich aangevallen voelen.
tango
Aangevallen, nee joh..... Mods, geef die man een ban!

grtz,
TNG

Ding Chavez
quote:
Originally posted by MaGiK54
Geniaal hoe jij commentaar levert op de LOTR. Ik kan dit wel waarderen :D Ook leuk dat de zo gezegde LOTR "die-hards" zich aangevallen voelen.


Ik kon een glimlach ook niet onderdrukken :)
En dat je het boek niet gelezen hebt zou niet uit moeten maken, de film moet gewoon kloppen.
Cosmic
quote:
Originally posted by Supreme Theory

Na de climax van de vernietigde ring begint mijn irritatie climax.
Waarom duurt het einde zo lang!!! Een stel hobbits die gay-bar achtig naar elkaar staan te kijken alsof er straks een harde nichten-scene gaat beginnen( met z'n alle springend op het bed!!!)



Hier ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. Op het einde leek het wel of ze de film expres rekten, elke keer dacht ik: nu is het afgelopen, maar weer niet :D

Ik snap natuurlijk dat de film goed moet eindigen, maar werkelijk alles klopte: Smigeol + de ring in het vuur, Aragorn & consorten lopen geen schrammetje op in alle gevechten, de veilige terugkeer van Frodo+Sam met de adelaars bij de vulkaanuitbarsting. Hoe noemen we dat hier ook al weer? O ja, "Cheesy" :D

Maar toch vond ik dit de beste van de 3 delen, fantastische special effects, die gevechten :eyespop: (afgezien van Legolas avontuurtje op de olifant, overdone), de landschappen/steden. Als je weet hoeveel tijd dat gekost heeft om allemaal te make....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement