|
What the fuck?
|
View this Thread in Original format
| TTman |
חרא מדינהההההההההההההההההההה
חרא דורררררררר גודל פה
גועל נפש |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני באמת שם לב שככל שהשכבה יותר קטנה ככה הילדים יותר מופרעים......
גועל נפש! הדור שלנו מידרדר כל כך שקשה להאמין!!!!!!!!
מעניין מה יהיה בעוד 10 שנים :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| coby |
בני זונות מגיע לילדים האלה למות
מסכן המורה
ועוד תראו איזה שם רע זה מוציא ... |
|
|
| Hell_Copter |
פשוט גועל נפש שילדים שעוד לא היה להם בר מצווה עושים כאלה דברים!!!!!
:mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :whip:
איך הם לא מתביישים|!?!?!
מילא ברגע שהם היו מבינים שזה מורה היו מפסיקים... אבל לא הפסיקו...
כל דור שגודל עכשיו יותר מסריח מהקודם!! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כל דור שגודל עכשיו יותר מסריח מהקודם!! |
חחח בדיוק אמרתי את זה היום
ילדים טמבלים שישלחו אותם לאיזה פנימייה צבאית שיקבלו קצת שכל... |
|
|
| skelz |
חולי נפש
להרביץ.. ועוד למורה? שבהרבה יותר מבוגר?
זה ביזיון |
|
|
| TranceGiant |
Seriously it's kind of worrying me. All I hear lately from Israel are kids stabbing each other in high school, girls getting raped in clubs, little kids beating the out of their teacher .... It's sad that this is where it goes and it seems to get only worse. As if the violence from OUTSIDE wasn't enough.
As far as I remember I wasn't afraid to go to school, to parks, to malls, to cinema when I was a kid in Israel. I guess that would be different today. :confused: |
|
|
| luckystrike |
אנחנו מידרדרים ...
היום הייתי בתיכון בפרדס כץ עשיתי לכיתות 'י' הרצאות עזרה ראשונה
וחבל לכם על הזמן - זה כמו בסרט סיכון מחושב בפרדס כץ ...
כולם גנגסטרים שמה כל שנייה מכות עם קרשים מקלות מה שאתם לא
רוצים ... פחד אלוהים ומחר אני חוזר לשם ...
איזה כיף ! ... |
|
|
| hazzard |
איזה נושא רגיש.....
בדיוק צחקנו על דברים דומים בטרד וואנדליזם
כנראה שהילדים פה החליטו להיות יותר מקוריים ומתחו את הגבול....
ועוד ילד אחד זבל שלומד בביה"ס שמה כותב בכתבה תגובה
שהמורה סתם התבכיין....
פשוט מקרה מגעיל ורוב הדברים היו:
שאף אחד מהמורים המניאקים לא עזר רק הסתכלו (איזה מין ישראלים לא עוזרים אחד לשני?!?!)
ועוד המורים מגיבים שהסתכלו מהצד ואמרו שזה היה כמו לינץ' פשוט טיפשים!!!
נראה לי אם הייתה שמירה נורמאלית בביה"ס שמה היו עוצרים את זה טיק טק
פה בחדרה לדוגמא היה איזה ילד שניסה לגעת לשומר באקדח
השומר (שהיה גם בבילו"ש) היה חתיכת קרטיסט ומה שעשה זה בלי להסתכל נתן בעיטה לפנים לילד הראשון שראה (זה לא היה הילד שנגע)נהילד נכנס לאשפוז ויצא כולו סימנים אבל לפחות למדו לקח.... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by hazzard
ועוד ילד אחד זבל שלומד בביה"ס שמה כותב בכתבה תגובה
שהמורה סתם התבכיין.... |
כן בדיוק באתי להגיד את זה
הוא אמר שהמורה היה יכול להתנגד למכות אבל הוא החליט לצרוח ולבכות
איזה ילד מפגר!!!!! לא מספיק שהוא לא מגנה את הילדים שעשו את זה, הוא עוד מאשים את המורה שהוא לא החזיר מכות!?!?!?!?
כאילו מה!? עכשיו המורים צריכים להרביץ לתלמידים!?!?!??
פשוט טמטום!!! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by hazzard
נראה לי אם הייתה שמירה נורמאלית בביה"ס שמה היו עוצרים את זה טיק טק
פה בחדרה לדוגמא היה איזה ילד שניסה לגעת לשומר באקדח
השומר (שהיה גם בבילו"ש) היה חתיכת קרטיסט ומה שעשה זה בלי להסתכל נתן בעיטה לפנים לילד הראשון שראה (זה לא היה הילד שנגע)נהילד נכנס לאשפוז ויצא כולו סימנים אבל לפחות למדו לקח.... |
וואי אחי אתה חי בסרט!!!
זה לא קשור בשיט לשמירה של הבית ספר!!
השומרים בבית ספר תפקידם למנוע מגורמים זרים להכנס לבית ספר מתי שהם לא צריכים
הם לא צריכים להתעסק עם בעיות משמעת של ילדים!!
וטוב שהשומר בבית ספר שלך עירני לדברים האלה... הוא פעל נכון!
ומגיע גם לילד שניסה לגעת לו באקדח להכנס לאשפוז!!
בשביל מה לעשות דברים כאלה?! כדי לצאת גבר? |
|
|
|
|