|
Nederlandse voetballers verdrinken nederlaag op Convertible
|
View this Thread in Original format
| magrec |
'Spelers Oranje feesten na nederlaag'
Uitgegeven: 18 november 2003 12:30
Laatst gewijzigd: 18 november 2003 12:31
AMSTERDAM - Een groot deel van de selectie van het Nederlands elftal heeft de nederlaag in het playoffduel met Schotland zaterdagnacht met een feest verwerkt. Volgens columnist Henk Spaan dinsdag in Het Parool stapte een aantal internationals zondagochtend om drie uur de Amsterdamse Passengers Terminal binnen waar een feest aan de gang was.
De spelers zouden de 1200 euro kostende tienpersoonstafel in de VIP-ruimte bij het feest al maanden van tevoren gereserveerd hebben. Onder de 'feestgangers' was ook Andy van der Meyde. Hij viel maandag tijdens een interview voor de camera van TV Noord-Holland flauw.
De woordvoerder van KNVB liet dinsdag weten dat het feest niet bij de bond bekend is. De spelers hadden na het duel met Schotland tot zondagavond vrijaf gekregen.
_______
Lees net dat id&t ook met een verklaring gaat komen...
Nu snap ik andy van der meyde wel ;) |
|
|
| jp |
Misschien niet eens zo'n slecht idee om een slechte wedstrijd van je af te zetten door naar een housefeest te gaan.
Kluivert zal wel in een auto zijn gestapt om met 140 door de binnenstad van Amsterdam te scheuren... ;)
Met andere woorden: ieder z'n methode :toothless |
|
|
| Partyhardy! |
| Maar Andy van der Meyde viel flauw tijdens een interview?! :wtf: hoezo dan?..... |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Maar Andy van der Meyde viel flauw tijdens een interview?! :wtf: hoezo dan?..... |
stond in de krant dat hij te lang onder de warme lampen bij de camera had gestaan...hij was al eerder 'bijna' flauwgevallen na de wedstrijd tegen Argentinie.. |
|
|
| DjRV |
Die gasten zijn ook mensen (bewijzen ze elke wedstrijd weer :rolleyes: )
Denk dat ze behoorlijk frusti zijn langzamerhand en nahja uitgaan is een goede manier om je koppie ergens anders te krijgen (hopelijk kreeg Andy ze kop niet in wat buisjes ghb :nervous: )
Heb in Xtralarge meedere keren Richard Witsche en Aron Winter gesignaleerd,"house" muziek word wel gedigged door de footties.
En verder zal dit door de pers wel weer worden bestempeld als belachelijk,nahja ik vind het top,zolang er geen dope word gevonden tijdens de plastest woensdag (heeft iemand btw wellus die doppen gezien van die enge scheids,coulina ofzo? jezus,strak uit je dak)
Wat ik me wel afvraag is of dit gebeurt was tijdens een andere bondscoach. Het is zo duidelijk al de fok dat dickie dick (met c-o-c-k) geen te zeggen heeft
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| raoel |
Spelers hadden vrij, dus eigenlijk moeten ze zelf weten wat ze dan doen.
Ik zeg eigenlijk, want ik vind het belachelijk dat ze zoiets doen. Ik heb zo'n vermoeden dat Advocaat er ook zo over denkt en dat mede daardoor de opstelling morgenavond heel anders zal zijn.
Geen Kluivert
Geen Seedorf
Geen Davids
Ik heb zo'n vermoeden dat zij op dit feestje aanwezig waren.
Dat Mandy van het Meisje het even zwaar had in zun fontanel heeft denk ik weinig te maken met zo'n feest. Deze jonge heeft er schijnbaar al vaker last van gehad. Misschien al vaker zo'n feestje gehad ;) ?
Ik denk dat dat toeval is.
Over morgen:
Bye bye, zwaai zwaai
Ik zie het somber in, maar met een heel andere opstelling weet je het maar nooit. |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Maar Andy van der Meyde viel flauw tijdens een interview?! :wtf: hoezo dan?..... |
Pilletje teveel op bij Convertible? :toothless |
|
|
| SnuggLe |
Sjezus, wat maakt de media er weer een circus van. Wat BOEIT dit nou?
Als die jongens nou even al het gezeik willen vergeten, laat ze dan toch! Ik wordt hier zo ziek van.
Als ik een kloteweek heb gehad wil ik ook feesten.
En die eikels van ID&T versterken dat alleen maar door met een 'persbericht' te komen. toch op zeg. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by raoel
Spelers hadden vrij, dus eigenlijk moeten ze zelf weten wat ze dan doen.
Ik zeg eigenlijk, want ik vind het belachelijk dat ze zoiets doen. Ik heb zo'n vermoeden dat Advocaat er ook zo over denkt en dat mede daardoor de opstelling morgenavond heel anders zal zijn.
Geen Kluivert
Geen Seedorf
Geen Davids
Ik heb zo'n vermoeden dat zij op dit feestje aanwezig waren.
Dat Mandy van het Meisje het even zwaar had in zun fontanel heeft denk ik weinig te maken met zo'n feest. Deze jonge heeft er schijnbaar al vaker last van gehad. Misschien al vaker zo'n feestje gehad ;) ?
Ik denk dat dat toeval is.
Over morgen:
Bye bye, zwaai zwaai
Ik zie het somber in, maar met een heel andere opstelling weet je het maar nooit. |
Ach ga toch weg! Denk je serieus dat Advocaat DAAROM de opstelling wijzigt? Laat me niet lachen man, natuurlijk niet!
Het DOEL heiligt de middelen, en daarvoor gebruikt hij zijn beste opstelling, ook al hebben ze weet ik veel wat gedaan. Het gaat om advocaat zijn baan, en slands eer. Wat boeit zo'n feestje nou? |
|
|
| jp |
*off topic*
| quote: | | *29 november: Kamasutrabeurs Amsterdam |
Gebruik je wel een condoom Snug? :toothless |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En die eikels van ID&T versterken dat alleen maar door met een 'persbericht' te komen. toch op zeg. |
Onzin, ID-T zegt juist dat het vette onzin is wat Henk Spaan zegt want ID-T zegt nooit iets over de bezoekers van hun feesten, ze hebben dus ook niet tegen Henk Spaan gezegd of het Nederlands elftal bij Convertible was
goed juist van ID-T dat ze andermans "fouten" proberen recht te zetten |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
Onzin, ID-T zegt juist dat het vette onzin is wat Henk Spaan zegt want ID-T zegt nooit iets over de bezoekers van hun feesten, ze hebben dus ook niet tegen Henk Spaan gezegd of het Nederlands elftal bij Convertible was
goed juist van ID-T dat ze andermans "fouten" proberen recht te zetten |
Dat is natuurlijk goed.
Maar ik bedoel; het idee dat ze er sowieso rekbaarheid aan geven. Je moet dit gewoon 0,0 publiciteit geven, dat is het beste!! Want het gaat nergens over. AlsID&T met een persbericht komt (negatief of positief, dat maakt neit uit) dan wordt er weer meer publiciteit gemaakt...dat is het probleem.
| quote: | Originally posted by jp
*off topic*
Gebruik je wel een condoom Snug? :toothless |
Tuurlijk JP, altijd ;) |
|
|
|
|