return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
zwikje platen te koop (pg. 3)
View this Thread in Original format
arj1o1
denk dat je op dit forum veel afzet hebt :p
New Wave
Ik wil het hele pakketje kopen voor het magische symbolische bedrag van 1 eurie!
robin
ghehe heb je weer een mooi settje oversized onderzetters
Raymond
Probeer het es op http://www.BrEeZaHbOySs.nl :D
Chicane
wel jammer dat je deze maand registreerd en je waarschijnlijk eerste post nu al de grond wordt in geboord..

welcome to TA :D
Magic83
quote:
Originally posted by Chicane
wel jammer dat je deze maand registreerd en je waarschijnlijk eerste post nu al de grond wordt in geboord..

amen. :D
JunKX
quote:
Originally posted by Chicane

DJ_Rob zit hier al veeeeeeeeeeeeeel langer, maar zat onder een andere naam. Soms moet je toch echt even wat beter kijken voordat je flamed Chicane.

Jullie zouden ook eens een keer iemand kunnen helpen inplaats van iemand met een ietswat afwijkende platenkeuze meteen te flamen, WANKERS! Hij wil niet voor niets van die platen af...

@ DJ_Rob

Hey Vunk!

Je moet je maar niets aantrekken van die idioten hier, ze weten gewoon de klassiekers niet te waarderen! ;)

Ik zou marktplaats.nl, ebay of 2dehands.nl proberen, aan deze gasten verkoop je toch niets.

Btw, ik kom dit weekend waarschijnlijk ff langs. Ik heb wel interesse in die Twin - New Day (Heb ik nog op Single :D), Audiodrive (Startraxx Ruled) en Signum.

/Me is off, back to DJ Rob - Techno Special.mp3 :D

Oi,

JunKX.
New Wave
quote:
Originally posted by JunKX
Jullie zouden ook eens een keer iemand kunnen helpen inplaats van iemand met een ietswat afwijkende platenkeuze meteen te flamen, WANKERS! Hij wil niet voor niets van die platen af...

Hou je tyfus smoel ouwe! als Rob hier al langer rond hangt dan had hij kunnen weten dat we niet op die platen zitten te wachten.
Dan krijg je inderdaad van die grapjes.
Teringlijer!!!
Optimus
beetje trieste reacties hier... hij probeert gewoon wat platen te verkopen, krijg je dit:puke:

quote:
Hou je tyfus smoel ouwe! als Rob hier al langer rond hangt dan had hij kunnen weten dat we niet op die platen zitten te wachten.

Als bij deze platen DJ Jean - The Launch zat (wat nog niet eens zo onzinnig zou zijn als je naar de platen kijkt), was het gelijk hebben hebben hebben, en had je er dus wel op zitten wachten.
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
Als bij deze platen DJ Jean - The Launch zat (wat nog niet eens zo onzinnig zou zijn als je naar de platen kijkt), was het gelijk hebben hebben hebben, en had je er dus wel op zitten wachten.

Zit hij der bij dan?:rolleyes: Nee dus wat hebben we aan je opmerking? dat dacht ik al: Helemaal niets.:rolleyes:

SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
beetje trieste reacties hier... hij probeert gewoon wat platen te verkopen, krijg je dit:puke:

Zeur niet sjinees, sinds wanneer ben jij zo;n moraalridder?
:p
Asperge
Wat een kinderachtige reacties weer zeg, komop zeg. Een keer een grapje maken moet kunnen maar dat 2 pagina's lang doen is niet leuk meer.:whip:

En ik zou zoals hierboven vermeldt staat eens een veilingsite proberen.:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement