return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
zwikje platen te koop (pg. 4)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zeur niet sjinees, sinds wanneer ben jij zo;n moraalridder?
:p


Mjha, ook in die Coolio thread, zit ie ook het verstandige mannetje uit te hangen...die gast ken nog nieteens bij een goeie bushalte uitstappen. :p
Chicane
quote:
Originally posted by JunKX
DJ_Rob zit hier al veeeeeeeeeeeeeel langer, maar zat onder een andere naam. Soms moet je toch echt even wat beter kijken voordat je flamed Chicane.

Jullie zouden ook eens een keer iemand kunnen helpen inplaats van iemand met een ietswat afwijkende platenkeuze meteen te flamen, WANKERS! Hij wil niet voor niets van die platen af...


1) Hoe moet ik in godsnaam ruiken dat die kerel hier onder een andere naam schuilt? Wie weet is het Siesta wel omdat hij dezelfde platen heeft als Gerrit en ook uit Sneek komt :p

2) Ik heet hem op normale toon zonder geflame welkom wat jij ervan maakt is verdraaien van mijn woorden :whip:

3) Ik kraag nergens zijn platen af, ik wijs hem er alleen op dat zijn post niet serieus genomen wordt hier (en dat is niet door mij dat is door eerdere posts)


Fijn danku, verder een vrolijk pasen :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane


Fijn danku, verder een vrolijk pasen :D


Jij ook een vrolijk Pasen Paul :p
Duke2003
jeeeee, iedereen is weer blij en in de pasenstemming!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Duke2003
jeeeee, iedereen is weer blij en in de pasenstemming!


Oh, ik dacht dat het morgen juist Sint Maarten was!
JunKX
quote:
Originally posted by Chicane
1) Hoe moet ik in godsnaam ruiken dat die kerel hier onder een andere naam schuilt? Wie weet is het Siesta wel omdat hij dezelfde platen heeft als Gerrit en ook uit Sneek komt :p

2) Ik heet hem op normale toon zonder geflame welkom wat jij ervan maakt is verdraaien van mijn woorden :whip:

3) Ik kraag nergens zijn platen af, ik wijs hem er alleen op dat zijn post niet serieus genomen wordt hier (en dat is niet door mij dat is door eerdere posts)


Fijn danku, verder een vrolijk pasen :D


Hap Hap....

quote:
Originally posted by New Wave
Hou je tyfus smoel ouwe! als Rob hier al langer rond hangt dan had hij kunnen weten dat we niet op die platen zitten te wachten.
Dan krijg je inderdaad van die grapjes.
Teringlijer!!!


Hierop is maar 1 reactie mogelijk...

SnuggLe
quote:
Originally posted by JunKX


Hierop is maar 1 reactie mogelijk...



Losah! :)

He Tim, hij noemde je een Loser man! ;)
Ferry 0
New Wave een linkje voor jou :DKLIK
New Wave
quote:
Originally posted by JunKX
Hierop is maar 1 reactie mogelijk...


Ik op lijers zoals jij!
Als je nog gaat lopen zeiken op reacties die je kan verwachten, mwha wat een kneus ben je dan zeg.
Komt na een half jaar niet posten lopen kankeren op een geintje.
Sukkeltje! Blijf dan weg!!

Ferry O...ha ha ha wat ben je grappig, we komen niet meer bij.........gohzeg........wie ben jij eigenlijk? Heb jij je al eens voorgesteld? prutsertje
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Ik op lijers zoals jij!
Als je nog gaat lopen zeiken op reacties die je kan verwachten, mwha wat een kneus ben je dan zeg.
Komt na een half jaar niet posten lopen kankeren op een geintje.
Sukkeltje! Blijf dan weg!!

Ferry O...ha ha ha wat ben je grappig, we komen niet meer bij.........gohzeg........wie ben jij eigenlijk? Heb jij je al eens voorgesteld? prutsertje


Altijd een aardig woordje klaar die Tim... ;)

Ferry 0
LoL New Wave jij moet eens niet naar registreer datums kijken want ik zit hier al langer dan die datum aangeeft. Mijn account is op 1 of andere duistere manier een keer verdwenen en toen heb ik dus een nieuwe aangemaakt schat :) Daarnaast zit ik ook al tijden in #taforum op irc. Dus mensen weten wel wie ik ben dus voorstellen komt er niet bij toch ?

Owja als je goed had opgelet heb ik ook mee gedaan aan de wie wat waar tread dus dan zou het 3x worden. Dus komop en kap eens met die zoutloze argumenten van je en onderbouw eens iets.

Naam: Ferry
Woonplaats: Sneek
Leeftijd: 18 (10-05-1985)
Opleiding/Baan:Mbo Niveau 4 Internationale Groothandel
Favoriete DJ's: Tiesto & Michel De Hey
Schoenmaat: 40
Lengte: 1.80m
Relatie: Yep
Websites: Geeen
Vakantie: overal
Hobbies: Plaatjes draaien
Favo muziekstijl: Alle stromingen van house muziek behalve Hardstyle & Hardcore
Beste Feest ooit: TIESTO IN CONCERT!
Beste plaatje: teveel maar atm Dj Tiesto - Urban Train
Beste producer: Tiesto / Marco Carola / Airwave / Armin
Kleding: G-Sus & Diesel
Club: De Winkel Van SINKEL!
Afhaalsjinees: Geen idee hoe die hier moet eten maar is wel lekkol
Aantal kilometers fietsen naar de supermarkt: 100meter ?
SnuggLe
Het is een vriend van Siesta!
Ja Ja en vriend van Siesta!
Het is een vriend van Siestaaaaaaaaaa!
Het is een vriend van Siesta....

VRIEND VAN SIESTA!


:p
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement