|
zwikje platen te koop (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Passiva |
| New Wave is een kansloze RUKKER! :) |
|
|
| JunKX |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik op lijers zoals jij!
Als je nog gaat lopen zeiken op reacties die je kan verwachten, mwha wat een kneus ben je dan zeg.
Komt na een half jaar niet posten lopen kankeren op een geintje.
Sukkeltje! Blijf dan weg!! |
Hahaha ok ok. :) Leuk dat het forum actief wil houden. Jij hebt je 4 dagen eerder geregistreerd dan ik en post 100x zoveel dus mijn mening doet er niet toe, dat is begrijpelijk. Ik zal me niet verder mengen in deze discussie en over +- 6 maanden terug keren om een willekeurige thread om te bouwen in een flame-fest!
FLAME ON!
Btw, respect voor je humor, keep on going! (niet sarcastisch bedoeld, ik vind het echt prachtig :D) |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het is een vriend van Siesta!
Ja Ja en vriend van Siesta!
Het is een vriend van Siestaaaaaaaaaa!
Het is een vriend van Siesta....
VRIEND VAN SIESTA!
:p
:) |
oeh over siesta gesproken :
------------------------------------------------------------------
Nieuws:
Gerrit gaat plaat opnemen met DJ Patrick
Deze 2 feestbeesten duiken samen de studio in om een lekkere feestknaller te maken, DJ Patrick van het Dj dePARTYment is o.a bekend van zn Bubbling mix van Starkoo - Zo ver weg, wat een ongelooflijke knaller was. Ook komt binnenkort de nieuwe single van Dj DePARTYment uit, waar hij ook aan meewerkte!
DJ Gerrit - Anyplace Anywhere gaat goed
Afgelopen week zijn de eerste promos verstuurd, hij word goed ontvangen, hij word inmiddels gedraaid door djs als DJ Cor, DJ Patrick en DJ Lexie.
bron www.djgerrit.com
---------------------------------------------------------
wie had dit een jaar geleden gedacht:stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| Hey Tim, je bent wel geliefd vandaag! |
|
|
| JunKX |
| quote: | Originally posted by Subsonik
oah over siesta gesproken :
------------------------------------------------------------------
Nieuws:
Gerrit gaat plaat opnemen met DJ Patrick
Deze 2 feestbeesten duiken samen de studio in om een lekkere feestknaller te maken, DJ Patrick van het Dj dePARTYment is o.a bekend van zn Bubbling mix van Starkoo - Zo ver weg, wat een ongelooflijke knaller was. Ook komt binnenkort de nieuwe single van Dj DePARTYment uit, waar hij ook aan meewerkte!
DJ Gerrit - Anyplace Anywhere gaat goed
Afgelopen week zijn de eerste promos verstuurd, hij word goed ontvangen, hij word inmiddels gedraaid door djs als DJ Cor, DJ Patrick en DJ Lexie.
bron www.djgerrit.nl
---------------------------------------------------------
wie had dit een jaar geleden gedacht:stongue: |
Hmm inderdaad. Siesta gaat best wel hard. Ook al is het niet de favoriete muziek style die waarschijlijk iemand (lees niemand) hier kan waarderen, ik vind het toch een prestatie :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by JunKX
Hmm inderdaad. Siesta gaat best wel hard. Ook al is het niet de favoriete muziek style die waarschijlijk iemand (lees niemand) hier kan waarderen, ik vind het toch een prestatie :) |
Ik vind het toch kansloos. |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik vind het toch kansloos. |
is het ook, hij staat zelf echt niet achter die muziek, hij geilt gewoon op de aandacht die hij krijgt |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Subsonik
is het ook, hij staat zelf echt niet achter die muziek, hij geilt gewoon op de aandacht die hij krijgt |
Hahhaha kansloos!
Maar ik moet toegeven, aandacht is natuurlijk altijd leuk.
Maar wat dat betreft is Siesta een DJ Jean, die houdt ook van de aandacht. Al draait hij klassiek, kan hem geen kont boeien. |
|
|
| Duke2003 |
aaah staat dat er echt???
echt zo van... what the ??? siesta die "het maakt"??? sounds like a paradox :eyes:
ook dat taalgebruik: "deze twee feestbeesten" "lekkere feestknaller"
rot toch op man!
trouwens, met zo ver weg van mij valt niet te spotten :D
/edit: het staat er nog ook... laag, lager, siesta |
|
|
| Ferry 0 |
| quote: | Originally posted by Subsonik
is het ook, hij staat zelf echt niet achter die muziek, hij geilt gewoon op de aandacht die hij krijgt |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hahhaha kansloos!
Maar ik moet toegeven, aandacht is natuurlijk altijd leuk.
Maar wat dat betreft is Siesta een DJ Jean, die houdt ook van de aandacht. Al draait hij klassiek, kan hem geen kont boeien. |
Oke Gerrit is niet een makkelijk persoon geweest op dit forum dat weten we allemaal. Omdat ik hem in rlf ken wil niet zeggen dat ik hem ook in alle discussies steun. (kijk maar in archive) Maar ik vind deze 2 opmerkingen echt DOM & MISPLAATST want als je Gerrit beter had gekent had je geweten dat hij al evenlang Apreski draait dan house. Hij support deze muziek 300% dus laat hem lekker :). |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Hier vind je de 10 allergrootste feestknallers van dit moment, uitgekozen door Gerrit
1) Starkoo - Anne
2) Frans Bauer - Heb je even voor mij
3) Bombi - Mandy
4) van Billl - Non non rien
5) DJ Gerrit - Papi traffic
6) Kevin Little - Turn me on (rmx)
7) Move-It - Shout
8) Sonic Solutions - Dont speak
9) Coole Piet - Sinterklaas megamix
10) Buse - Love tonite
|
|
|
|
| AlFerox |
| quote: | Mixen:
DJ Gerrit goes RnB
1) Lumidee - Uh oh
2) Lorna - Papi chulo
3) Beyonce - Crazy in love
4) Beenie Man - Dancehall queen
5) Christina Aquilera - Cant hold us down
6) Wayne Wonder - No letting go
DJ Gerrit goes Bubbling
1) Etienne - Bang bang
2) Horney Crew - Kick down
3) Glenn B - Jump 2 tha beat
4) Partymasterz - Jumpy
5) Noiz Boys - Push it up
6) Starkoo - Zo ver weg (DJ Patty mix)
7) Bubbling King - Get funky
8) Boozeboys & DJ Coenio - Barman mag ik overgeven
|
misschien een ideetje voor in de urban-zaal op IC! :toothless :toothless
(niet lullig bedoeld deze 2 posts van mij hoor.. maar vond het wel grappig) |
|
|
|
|