|
zwikje platen te koop (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ferry 0
Oke Gerrit is niet een makkelijk persoon geweest op dit forum dat weten we allemaal. Omdat ik hem in rlf ken wil niet zeggen dat ik hem ook in alle discussies steun. (kijk maar in archive) Maar ik vind deze 2 opmerkingen echt DOM & MISPLAATST want als je Gerrit beter had gekent had je geweten dat hij al evenlang Apreski draait dan house. Hij support deze muziek 300% dus laat hem lekker :). |
Dat wist ik allang hoor dat hij Apres Ski draaide...!
Hij moet dat ook helemaal zelf weten, als hij dat cool vind moet hij dat vooral doen. Maar dan nog vind ik het kansloos...! Ik vind apres ski een kansloze muziek. Vanavond is er hier in Den Haag de grootste apres-ski party van Europa. Ben ik blij dat ik dan veilig in de Asta zit. |
|
|
| Ding Chavez |
Mijn god, het Dj DePARTYment, hoe kom je erop! :nervous:
om nog maar niet te spreken over die plaatjes die je kan luisteren daar. Dat er figuren zijn die dat geweldig vinden :conf: |
|
|
| magrec |
Sjonge wat maakt het nu uit wat hij draait als hij er goed in is en hij vindt het leuk wie zijn wij omdat dan af te kraken. Er zijn hele volksstammen die dit leuk vinden. (waarom zouden ze anders zo'n groot skihut feest geven in Den Haag)
Hij zal er ook wel aardig mee verdienen dus ik geef hem geen ongelijk maar wat hij doet doen 100 andere dj's in kroegen/discotheken in het hele land (zo ook ene dj theseus :p he bastiaan :p) |
|
|
| DJ_Rob |
wat een kansloze lui hier toch allemaal.
laat iedereen lekker doen wat ie wil en als je het er neit mee-eens bent moet je het lekker voor je houden en neit zo kinderachtig reageren.
Ik vind die muziek van gerrit ook geen reet aan maar als hij dat wil draaien, fijn...
zit ik niet mee hoor, ik vind het wel leuk voor hem dat hij er succes mee heeft.
btw, dit is niet een forum over gerrit.....
ik wou platen verkopen, dom om dat heit te doen maar er is niemand die het wil hebben, zelfs niet op marktplaats ofzo...
ltrz |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by JunKX
Hahaha ok ok. :) Leuk dat het forum actief wil houden. Jij hebt je 4 dagen eerder geregistreerd dan ik en post 100x zoveel dus mijn mening doet er niet toe, dat is begrijpelijk. Ik zal me niet verder mengen in deze discussie en over +- 6 maanden terug keren om een willekeurige thread om te bouwen in een flame-fest!
|
Gaat er niet om of ik me 4 dagen eerder heb aangemeld, gaat er om dat je zo lang niet post en dan opeens met een grote bek komt aankakken :)....
Brammetje, they all me, you know that:)
En wat is gerrit kansloos bezig...bubbeling........de arme stakker...... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Rob
wat een kansloze lui hier toch allemaal.
laat iedereen lekker doen wat ie wil en als je het er neit mee-eens bent moet je het lekker voor je houden en neit zo kinderachtig reageren.
Ik vind die muziek van gerrit ook geen reet aan maar als hij dat wil draaien, fijn...
zit ik niet mee hoor, ik vind het wel leuk voor hem dat hij er succes mee heeft.
btw, dit is niet een forum over gerrit.....
ik wou platen verkopen, dom om dat heit te doen maar er is niemand die het wil hebben, zelfs niet op marktplaats ofzo...
ltrz |
Whatever :S
DJ_Rob , ben jij niet een nieuw alterego van Siesta? Hij zou ook zulke platen kunnen hebben...;) |
|
|
| EverZ |
| quote: | Originally posted by Subsonik
Afgelopen week zijn de eerste promos verstuurd, hij word goed ontvangen, hij word inmiddels gedraaid door djs als DJ Cor, DJ Patrick en DJ Lexie. |
Daar noemen ze dan ook een paar namen.... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by EverZ
Daar noemen ze dan ook een paar namen.... |
Jaja, ik ben echt groot fan van die gasten.
Hoe hun kenne drooien! GIGANTISCH! platenkeuze is ook echt top of the top! |
|
|
| Dirkie |
Sorry normaal post ik niet zo vaak, maar nu kan ik er toch echt niet omheen!!
Kijk eens onder downloads, een productie van DJ Gerrit:
DJ Gerrit - Papi Traffic
Hij heeft het dus gepresteerd om 2 vette kutnummers (alhoewel traffic in het begin nog wel leuk was) te remixen en daardoor een nog erger nummer gecreeerd te hebben.
Hulde aan DJ Gerrit :p |
|
|
| Ferry 0 |
| GAY Tread gooi weg ofzo ? |
|
|
| Biohazard |
| Dat is op zn oude basisschool :p |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Dj Gerrit zijn doelgroep!
Kijk al die blije fristi gezichtjes is! :D

En hier nog 1tje, gerrit met zijn Tiesto-Flight643-Imitatie !
(let ook weer even op die blije fristi gezichtjes!)
|
:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: |
|
|
|
|