return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Expeditie Robinson 2003!
View this Thread in Original format
SnuggLe
Ja ja, nog maar een topic, ik verveel me. Heb internet terug dus kan ik het forum weer onderspammen.

http://www.net5.nl/er2003/

Expeditie Robinson 2003, wie volgt het?
Ik zeker! Echt een van de betere programma's nu op de televisie!
Die Bjorn, die belg, das echt een eikel!

En Giovani heeft gewoon die bananen gejat. Judge moet winnen :D
Ben benieuwd wat we zondag gaan zien!

Greetz,
SnuggLe
SnuggLe
quote:
Originally posted by FunkySimon
waar gaat het heen..
:haha:


Nergens, ze zitten op een eiland, duh! :p
TranceFool
Ik volg het ook
Van mij mag Robin winnen, die gast is echt prachtig :D
Dj Lex
Geweldige serie, volg het al sinds jaar 1. Bjorn is echt idd een vreemde kerel en van mij mag uh tsja. Maakt me niet zoveel uit wie er wint eigenlijk
Subsonik
Ik volg het ook, topprogramma:D

die bjorn is echt een vaag wezen, maar hij heeft ook zn dialect niet egt mee

en die geert had echt een zonnesteek toen hij die 'wet' voor duivelseiland verzon, wat een sukkel, je kan vantevoren weten dat je dan genaait wordt
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nergens, ze zitten op een eiland, duh! :p

Volgens mij is Snug nogal in een melige bui vandaag :D :p
ambs
vorig jaar toen ik in NL woonde keek ik elke week! maar net de laatste week was ik dus op vakantie en heb ik het gemist! ik was aardig pissed, maar uiteindelijk had die LOSER gewonnen :(

Expeditie Robinson vind ik ik veel leuker dan de amerikaanse "Survivor". daar is echt geen reed aan!

en vorig jaar waren die 2 chicks cool die het rijst gingen verstoppen hehehehe :toothless
Creamfields23
quote:
Originally posted by SnuggLe
Judge moet winnen :D


Da's ook mijn favoriet! Hoe hij soms over eten uit de hoek kan komen is prachtig. Ook moet ik altijd onder de eerste commercials wat te eten gaan halen:p
arj1o1
bjorn is dat die met die baard?
Creamfields23
quote:
Originally posted by arj1o1
bjorn is dat die met die baard?


Yes die salamander vreter :nervous:

SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Volgens mij is Snug nogal in een melige bui vandaag :D :p


Neeeeeeeeeeee hoor ;)
Nah, ik had gewoon effe lekker een half dagje vrij, dus ben ik lekker een beetje wat forums onder gaan spammen! :D
magrec
Judge en Gio hoeven vanmij niet te winnen

Judge:"ik vind het niet fair" wat vind ik dat toch een sulletje zeg.

Die bjorn vind ik telkens grappiger worden met zijn verbrande billen whahaha
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement