|
הייתי פה...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
כן כן חבר'ה...
גם זמני הגיע... והצבא לוקח גם אותי
קוטף אותי מהאזרחות ל 3 שנים של אכילת חרא בשטח
למי שעדיין לא יודע אני מתגייס ביום רביעי שלפי כולם זה אומר נחל...
נתחיל בטירונות 05 של 4 חודשים ואז נמשיך לאימון מתקדם מה שאומר השלמה ל 07 במשך עוד חודשיים...
לפי מה שהבנתי מאנשים יש מצב שיום שישי הזה אני כבר יחזור הביתה... אבל שום דבר עוד לא סגור...
אהה ועוד משהו... במקום להשחית את הט'רד של אלונה אני מזמין אתכם לדבר על הצבא פה גם... :)
שאלונה לא תגיד שאני לא מתחשב ;) |
|
|
| H.A. |
אתה?
נחלאווי???
מזה לא מתאים :D
ושוב (לאחר הט'רד על פגישת פרידה) נאחל לך בהצלחה, גיוס קל ושתעשה חיים
שפשוף נעים אחי :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by H.A.
אתה?
נחלאווי???
מזה לא מתאים :D
|
למה לא מתאים לי להיות נחלאווי? :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
גיוס קל שיהיה לך אחי!!
:tongue2 |
|
|
| H.A. |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה לא מתאים לי להיות נחלאווי? :) |
כי אני לא תופס איך אתה - ג'אבר עירוני - תסתובב עם חברה מושבניקים וקיבוצניקים ברובם ו...
נקטע לי חוט המחשבה כי הלכתי לאכול וחזרתי להשלים את הפוסט רק עכשיו
:D ;) |
|
|
| Gil Shwarts |
גם אני האמת לא רואה אותך נחלווי..
לא מתאים בשיט
גולני, זה יותר אתה |
|
|
| Sm0keMachine |
שמע שום דבר לא בטוח..אמנם זה גיוס נחל אבל יכול להיות שפתאום גם יהיו צריכים להשלים אנשים לגולני או לחירמ"כ או לא יודע למה..
בכל מקרה זה לא משנה..
תהיה חייל טוב ותתפנה למה שיביאו לך כי כל חי"ר אותו חרא. :)
ומה עם הגיבוש צנחנים?!
לא הלכת? אני לא מעודכן.. |
|
|
| skelz |
גיוס קל אחי ובהצלחה!
נתגעגע ו.. כבר עכשיו מתגעגעים :) |
|
|
| MasterP |
גיוס נעים אחי...
המון בהצלחה תקח את הכל בקלות
תזרוק בולבול גדול בבקום
בלה בלה בלה בלה...
צ'ונג |
|
|
| Flotser |
באמת יש הבדל בין נח"ל לגולני וכל היחידות חי"ר האחרות?
....
רק בהצלחה שיהיה לך אחי,
שמור על עצמך,
ראסמי אתה כמו האבא שלנו פה
בהצלחה!!
:wtf: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Flotser
באמת יש הבדל בין נח"ל לגולני וכל היחידות חי"ר האחרות?
....
|
הצבע של הכומתה!
חח אני מבין קצת למה אנשים לא רוצים להתפנות לחירמ"כ - בגלל שיש להם צבע כומתה שחור מעפן כזה..:)
ראסמי אדום זה הצבע כומתה הכי יפה
(ואני קיבלתי אותה בלי ללכת שום מסע ובלי כלום חה חה חה):)
סתם, תאכלס ההבדלים זה בצורות לחימה, הגיזרות שבהם הם שומרים ובסגנון של האנשים..למשל אומרים שבצנחנים האנשים אשכנזים ובגולני מזרחיים..בלה בלה בלה
אבל סה"כ הכל אותו חראאא....! |
|
|
| DjChook |
גולני - דפרניקים
נחל - אנשים איכותיים
סתם סתם
רועי גיוס נעים אח שלו.. מקווה לראות אותך הלילה |
|
|
|
|