|
Illegal DJ's (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| japeman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
2 Pjotr G: Dat soort dingen, een cd erin proppen, gebeurt ECHT wel. Ik las zoiets in het Belgische forum over mensen die dat doen. Nou, de chemical Brothers hebben er ook een handje van! |
Wessel van Diepen ook een keer toen ie ergens moest draaien, toen kwam de eigenaar naar 'm toe; kan je even een uurtje langer draaien?
Uhhh, nee...
:haha: mooi verhaal... |
|
|
| DjRV |
deze gasten mogen van mij echt DOOD.
wat een lijers :whip: :whip:
echt geen woorden voor dit,te laag.
ow ennuh tuurlijk,iedereen kan met wat oefenen wat plaatjes beatmatchen en aan elkaar draaien,maar als je denkt dat je dan op het nivo staat van een echte dj,moet je jezelf maar is na laten kijken. |
|
|
| magrec |
| Ik vind het wel humor :p |
|
|
| raoel |
Het ergste is dat ze gewoon van CD draaien.
als het nu "echte" DJ's waren, maar zelfs dat niet.
Overigens denk ik dat het mij wel zou opvallen als een DJ niet echt draait. Natuurlijk kun je het best goed nabootsen, maar ik zou het toch wel is willen zien hoe goed dat het lijkt. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik vind het wel humor :p |
ik ook wel eigenlijk :tongue3
want zeg nou zelf, als je zo inventief bent dat je de hele aarde over kunt reizen en dat je er nog voor betaald wordt ook... :eyes: |
|
|
| magrec |
| Het laat gewoon zien hoe overhyped dj's zijn ;) |
|
|
| Stegay |
Het verhaal is wel grappig, maarrrr het komt wel van DJfanclub en die lui zijn wel zo gewiekst dat ze zo'n verhaal zelf in elkaar kunnen draaien... ben nog een beetje sceptisch
als het wel waar is, is het lache natuurlijk. |
|
|
| Cmdr_Keen |
| Mwah, humor. Tis gewoon pure oplichting. Ik kan ook een liveset op CD fikken en dan mezelf als Tiesto verkopen... |
|
|
| robin |
dat van kleinenberg>kleinenburg vind k nog wel grappig, als ze dan iig maar echt mixen. als je dr dan intrapt vind k t eigenschuld dikke bult.. whehe n00bs
maar echt net doen alsof je de echte bent is gewoon zielig. steenigen die gasten :whip: |
|
|
| magrec |
LB
Ik ben zelfs van mening dat als als men een feest organiseerd waar tiesto zou moeten draaien volgends de flyers maar er gewoon een onbekende dj is die er draait en men kan de dj niet zien maar menhoort wel allemaal "tiesto" plaatjes dat 95% van het publiek het niet door heeft. |
|
|
| DjRV |
so ing what?
het blijft een feit dat het pure oplichting is en die stuudjes de house scene neerzetten als een stelletje hersenloze leiers bij elkaar. |
|
|
| Optimus |
| had Sander Kleinenberg op MysteryLand ook niet opmerkelijk zijn pet diep over zijn hoofd getrokken?:eek: :clown: :disbelief |
|
|
|
|