return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Illegal DJ's (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jesse
quote:
Originally posted by Stegay
haha was in Kos, stonden we in een discotheek, stond zo'n mannetje achter de draaitafels druk te doen, maar er zat gewoon een Euphoria CD in die ik toevallig ook had. Dus ik kon precies de tracklist en overgangen voorspellen, maar die tent had volgens mij niks door en ging uit zn dak. Was alleen wel even lastig voor die DJ toen ie echt moest gaan mixen omdat de cd afgelopen was. :toothless


Heb ik ook meegemaakt in Salou! Alleen dan met de CD van Tiësto @ Innercity..wel makkelijk je geld verdienen:rolleyes:
basvh
quote:
Originally posted by Chicane
Junkie XL zat op DV verdacht veel met zn cdspeler te kutten achter zijn hoge podium
Marco V moest eerder stoppen aangezien het DAT-tapeje van Junkie XL anders te ver zou uitlopen en dan sister bliss en tiesto te laat zouden beginnen
moogwai
Idd een erg maf verhaal... stelletje gekken :D Maar of het helemaal klopt is betwijfel ik ook, dat gedeelte met Ferry In Israel lijkt me onwaarschijnlijk.

Maar je voordoen als een bekende dj zou zeker kunnen in van die vage clubs ver in het buitenland lijkt me.
eieregooie
Mooi verhaal, that's all :)
Teknikol
eindelijk weer eens een nieuwe discussie mbt dj'en! vinyl of cd? nee, Corsten of Cursten!:p
BaRTeZ
wat een verhaal zeg! Wel slim gedaan, eerlijk is eerlijk. Maar tis wel een streek, haha :)
mahwang
quote:
Originally posted by Stegay
haha was in Kos, stonden we in een discotheek, stond zo'n mannetje achter de draaitafels druk te doen, maar er zat gewoon een Euphoria CD in die ik toevallig ook had. Dus ik kon precies de tracklist en overgangen voorspellen, maar die tent had volgens mij niks door en ging uit zn dak. Was alleen wel even lastig voor die DJ toen ie echt moest gaan mixen omdat de cd afgelopen was. :toothless


euhm welke tent was dat? Fashion? in dat geval moet ik dat cd-tje ook hebben haha

ontopic: Dit hele verhaal is trouwens onzin. Komt van DJ-fanclub waar (de ons welbekende) Jack Undercover webmaster van is en volgens mij heeft hij nog nooit een zinnig of serieus woord uit zijn computer gekregen.

Wel grappig om te lezen overigens. En het zal me niets verbazen als dit mensen op ideeen brengt.
pooley
Héhé grappig om te lezen maar geloofwaardig, misschien in ee ndisco in burkina faso ofzo maarja ...
Cmdr_Keen
quote:
Originally posted by mahwang
...
Wel grappig om te lezen overigens. En het zal me niets verbazen als dit mensen op ideeen brengt.


Ik wilde net met ID&T gaan bellen om te vertellen dat wel als Tiesto wil gaan draaien op Innercity. Toch niemand die dat merkt... :crazy:
BelgianGuru
Pff dit is pure kut. Ik heb zo ooit een promo CDtje gemailed naar een discotheek een beetje verderop. Ga ik er in de zomervakantie eens lekker grooeven, en was het op men eigen CD :whip:

Ries'79
quote:
Originally posted by magrec
Het laat gewoon zien hoe overhyped dj's zijn ;)


Ben het hier helemaal mee eens!!!! Tis eigenlijk belachelijk wat voor hoge bedragen er betaald worden voor dj's! Of het verhaal waar is of niet, het laat mij alleen maar zien dat het niet om de muziek gaat maar omn een DJ NAAM HYPE!! en t kutte is ik doe er vrolijk aan mee!

SANDER KLEINENBURG ADDICT! :mad:
MaGiK54
Wat een MOFO's zeg, had het stukkie nog niet gelezen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement