|
Illegal DJ's (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| ik wil me ook wel opgeven, zou ik voor Ken Ishii of Yoji Biomehanica door kunnen gaan? |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik wil me ook wel opgeven, zou ik voor Ken Ishii of Yoji Biomehanica door kunnen gaan? |
Voor yoji zou moeten kunnen...
Moet je alleen wel even weten hoe hij dat kapsel heeft gemaakt! |
|
|
| Eye-Riz |
vind het net als magrec wel humor :p
ik vind zowiezo dat dj's overgewaardeerd worden. en die dj-gekte hier in Nederland komt me zo langzamerhand ook wel mijn keel uit. en dat JIJ zo stom bent om 40 euro voor een kaartje te betalen om een dj te ZIEN (want daar gaat het toch om? niet meer om muziek te LUISTEREN) is jouw probleem, niet die van een nep-dj.
tuurlijk, als belangrijk-dj-zijnde zal het vast niet leuk zijn om te zien dat mensen met je eer strijken. al helemaal niet als blijkt dat die gast er niets van kan. maar ik snap niet dat jullie je daar druk om gaan maken. laat dat maar aan de dj's en de agencies over!
lucratieve bezigheid in ieder geval. tenslotte worden ggeurtjes, kleding, tassen en schoenen ook nagemaakt.
Als wie zal ik eens lekker een paar weekjes naar het buitenland gaan? Als 100% Isis? Wordt toch vaak genoeg al gevraagd (*Wat? Iris? O, 100% Isis!* :whip: ) Of toch maar als Miss Monica? Tenslotte ben ik de laatste tijd wat aangekomen ;)
HAHAHAHAHAHAHAHA :D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
..blaat..
Tenslotte ben ik de laatste tijd wat aangekomen ;)
HAHAHAHAHAHAHAHA :D |
Weer een droom minder :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Weer een droom minder :( |
WhaHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!
Geweldige reply, dat had ik ff nodig :) |
|
|
| Ries'79 |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Of toch maar als Miss Monica? Tenslotte ben ik de laatste tijd wat aangekomen ;)
HAHAHAHAHAHAHAHA :D |
Zullen we gaan touren in australia, jij als monica (wel een heldin) en ik als cox denk dat niemand dat in de gaten zal hebben (alhoewel zal een beetje schmink wel helpen denk ik! |
|
|
| Optimus |
| ik kan mee als Yoji:D |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Ries'79
Zullen we gaan touren in australia, jij als monica (wel een heldin) en ik als cox denk dat niemand dat in de gaten zal hebben (alhoewel zal een beetje schmink wel helpen denk ik! |
Heb nog wel wat schoensmeer voor je ;)
Australie, altijd al naar toe willen gaan :) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Chicane
Weer een droom minder :( |
Hou jij je nou maar bij je werkelijkheid....dromen zijn toch bedrog ;)
(ik neem aan dat je de foto's van het UTP feest op PF al wel had gezien?? dan had je het toch al kunnen weten?! Bij de weg.. die opmerking over dat ik ben aangekomen, maakte ik maar omdat NEW WAVE ZEI DAT IK DIK BEN!!!!)
 |
|
|
| TimeportE |
misschien wel de leukste topic in tijden hier, :D..
nog meer leuke sterke verhalen.. (ben het btw best wel eens met iris en harmen.. dusssssss. op naar addiction!) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik kan mee als Yoji:D |
Nog een plekje over voor een Judge Jules ;) |
|
|
|
|