|
Illegal DJ's (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
| quote: | Originally posted by DjRV
so ing what?
het blijft een feit dat het pure oplichting is en die stuudjes de house scene neerzetten als een stelletje hersenloze leiers bij elkaar. |
is toch ook zo? :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
LB
Ik ben zelfs van mening dat als als men een feest organiseerd waar tiesto zou moeten draaien volgends de flyers maar er gewoon een onbekende dj is die er draait en men kan de dj niet zien maar menhoort wel allemaal "tiesto" plaatjes dat 95% van het publiek het niet door heeft. |
Whahaha, geweldig ja :)
Denk dat dat inderdaad zo is. 90 % van de populariteit van een DJ is zijn naam. Ik heb het zelf ook hoor. |
|
|
| Chicane |
| Junkie XL zat op DV verdacht veel met zn cdspeler te kutten achter zijn hoge podium |
|
|
| Cmdr_Keen |
| Volgens mij draait Dana alleen maar op die manier. :clown: |
|
|
| Stegay |
| quote: | Originally posted by raoel
Het ergste is dat ze gewoon van CD draaien.
als het nu "echte" DJ's waren, maar zelfs dat niet.
|
haha was in Kos, stonden we in een discotheek, stond zo'n mannetje achter de draaitafels druk te doen, maar er zat gewoon een Euphoria CD in die ik toevallig ook had. Dus ik kon precies de tracklist en overgangen voorspellen, maar die tent had volgens mij niks door en ging uit zn dak. Was alleen wel even lastig voor die DJ toen ie echt moest gaan mixen omdat de cd afgelopen was. :toothless |
|
|
| Jappio |
| quote: |
Nog even dit!
De redaktie van deze site heeft niet de intentie om iets of iemand te schaden met de inhoud van deze site. Mocht je gebruik willen maken van materiaal van deze site (tekst, logo's, foto's of welk ander materiaal dan ook) dan verzoeken we je contact op te nemen via het webformulier (zie "mail ons").
De inhoud van deze site berust niet ten alle tijden op de waarheid.
Alle foto's op deze site zijn gemaakt door Jack Undercover
(Tenzij anders vermeld.)
Voor info over deze foto's mail naar:
|
sja staat onder disclaimer :)
lijkt me ook eerlijk gezegd wel een sterk verhaal, kan me niet voorstellen dat er niemand doorheeft dat tiesto niet draait maar 1 of andere gast.
naja :) anyways goed verzonnen :) |
|
|
| SnuggLe |
| Ik wilde het net zeggen ja... Niet echt de waarheid dus. |
|
|
| Flippe |
beetjte lame actie :)
maar wel handig om zo geld te verdienen :D |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
En een mix CD-tje opzetten in n club.....uh huh....nee dat zou hier werken NOT |
Ik kan me nog een set van Pavo herinneren een paar jaar terug in een of andere toko (de Plaza di Christo in Apeldoorn, niet echt bijster slim publiek, maar toch) waar hij ook gewoon een mixcdtje opzette en 4 nummers lang door liet lopen, terwijl die wat zat te faken (ik stond er toevallig naast). Iedereen die gewoon uit z'n plaat ging hoor! ;) |
|
|
| jp |
Ik kreeg gedachtenspinsels over dj's zonder verblijfsvergunning toen ik het topic zag. Pim zou het zeker niet gewild hebben. Gelukkig viel het uiteindelijk allemaal mee...
:rolleyes:
:stongue: |
|
|
| Pjotr G |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Ik kan me nog een set van Pavo herinneren een paar jaar terug in een of andere toko (de Plaza di Christo in Apeldoorn, niet echt bijster slim publiek, maar toch) waar hij ook gewoon een mixcdtje opzette en 4 nummers lang door liet lopen, terwijl die wat zat te faken (ik stond er toevallig naast). Iedereen die gewoon uit z'n plaat ging hoor! ;) |
ja maar jou viel t toch op :) maar goed idd, veel mensen zal het niet opvallen in de zaal, maar zoiets vind ik wel heel erg. T enige dat je hoeft te doen is wat plaatjes aan elkaar mixen en zelfs dat laat je na. Ga dan lekker iets anders doen! |
|
|
| Djeebie |
Het lijkt me sterk dat het hele verhaal waar is, maar als het zo is vind ik het toch wel humor hoor. Gelukkig vinden meer mensen dat ;)
Lekker belangrijk dat die jongens 's zomers 4 x per maand in één of andere vage toko in het buitenland draaien onder de naam van een bekende dj. Als ik op zo'n makkelijke manier 1500 dollar kon verdienen dan zou ik er toch echt wel hard over na denken hoor. |
|
|
|
|