|
Länkar till viktiga trådar på svenska delen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mindshooter
äh jag ville srkiva till lite annat, sätta en prefix på den o så...sen om någon vill lägga till något så kan dom request här, så får vi inte massa sidor i stickyn så att säga...eftersom det bara är jag som kan öppna o stänga trådar |
jorå mkt bättre nu än förut!
Edit: yttligare en ide: varöfr inte låsa svarje om ni inte vill att folk ska skriva i den? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
eftersom det bara är jag som kan öppna o stänga trådar |
kan inte jag också få rätt att göra det :crazy:
| quote: | Originally posted by St_Andrew
jorå mkt bättre nu än förut! |
jepp, hurra för mig :D
nä men allvar, det är bättre nu ;)
för övrigt, byt ut "check out" mot nåt coolare som "spana in" eller så :p |
|
|
| mindshooter |
| you got it mr realdeal :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
you got it mr realdeal :) |
fett :D vilket enormt inflytande jag har på ta :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
fett :D vilket enormt inflytande jag har på ta :p |
lol, kan du inte be mind göra så att han skriver nått roligare alternativt gör "sticky" bold/underline innan svenska folket oxå, så det blir lite likhet mellan dom alla... :) :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
lol, kan du inte be mind göra så att han skriver nått roligare alternativt gör "sticky" bold/underline innan svenska folket oxå, så det blir lite likhet mellan dom alla... :) :p |
jo det ska jag fixa
mind, ändra från "sticky" till "Presentationer av:" framför "svenska folket"
:D |
|
|
| mindshooter |
yes sir!
där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre ;)
nu är jag vanlig och ond igen |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
yes sir!
där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre ;)
nu är jag vanlig och ond igen |
damn :whip:
men fick känna på det här med att ha lite makt iaf :p |
|
|
| ShyTrance |
schysst idé
va konstigt d ser ut nu utan stickys.. :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
schysst idé
va konstigt d ser ut nu utan stickys.. :D |
håller me!!! Trodde först att trådarna på ngt mystiskt sätt sorterat om sig :) (som de kan göra ibland om man fipplar för mycket med boxarna där nere)
fint initiativ, allt! :)
| quote: | Originally posted by Mindshooter
där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre
nu är jag vanlig och ond igen |
Mouhahaa... va bra :) aaaa, precis ;)
--------------
nästintill komplett lista... sökte på de största trådarna i forumet och alla relevanta fanns med...
dock saknar jag "Hjälptråden" :)
Men men.. jag vet hur det brukar va.. saker som jag säger, förbises gärna. aja, nu har jag lagt fram ytterligare en åsikt i alla fall :p |
|
|
| ScuL |
| det saknar tinnitus trådet också.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Denna kanske skulle va nåt att lägga upp :) http://erikenglund.mine.nu/sweta eller om sweta.mine.nu kommer igång snart :)
| quote: | Originally posted by ScuL
det saknar tinnitus trådet också.. |
Jupp denna borde vara med också :) |
|
|
|
|