return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Länkar till viktiga trådar på svenska delen (pg. 2)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by mindshooter
äh jag ville srkiva till lite annat, sätta en prefix på den o så...sen om någon vill lägga till något så kan dom request här, så får vi inte massa sidor i stickyn så att säga...eftersom det bara är jag som kan öppna o stänga trådar


jorå mkt bättre nu än förut!

Edit: yttligare en ide: varöfr inte låsa svarje om ni inte vill att folk ska skriva i den?
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
eftersom det bara är jag som kan öppna o stänga trådar


kan inte jag också få rätt att göra det :crazy:

quote:
Originally posted by St_Andrew
jorå mkt bättre nu än förut!


jepp, hurra för mig :D
nä men allvar, det är bättre nu ;)


för övrigt, byt ut "check out" mot nåt coolare som "spana in" eller så :p
mindshooter
you got it mr realdeal :)
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
you got it mr realdeal :)


fett :D vilket enormt inflytande jag har på ta :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
fett :D vilket enormt inflytande jag har på ta :p


lol, kan du inte be mind göra så att han skriver nått roligare alternativt gör "sticky" bold/underline innan svenska folket oxå, så det blir lite likhet mellan dom alla... :) :p
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
lol, kan du inte be mind göra så att han skriver nått roligare alternativt gör "sticky" bold/underline innan svenska folket oxå, så det blir lite likhet mellan dom alla... :) :p


jo det ska jag fixa


mind, ändra från "sticky" till "Presentationer av:" framför "svenska folket"


:D
mindshooter
yes sir!

där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre ;)

nu är jag vanlig och ond igen
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
yes sir!

där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre ;)

nu är jag vanlig och ond igen


damn :whip:

men fick känna på det här med att ha lite makt iaf :p
ShyTrance
schysst idé

va konstigt d ser ut nu utan stickys.. :D
Glorie
quote:
Originally posted by ShyTrance
schysst idé

va konstigt d ser ut nu utan stickys.. :D


håller me!!! Trodde först att trådarna på ngt mystiskt sätt sorterat om sig :) (som de kan göra ibland om man fipplar för mycket med boxarna där nere)

fint initiativ, allt! :)

quote:
Originally posted by Mindshooter
där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre

nu är jag vanlig och ond igen


Mouhahaa... va bra :) aaaa, precis ;)
--------------
nästintill komplett lista... sökte på de största trådarna i forumet och alla relevanta fanns med...

dock saknar jag "Hjälptråden" :)

Men men.. jag vet hur det brukar va.. saker som jag säger, förbises gärna. aja, nu har jag lagt fram ytterligare en åsikt i alla fall :p

ScuL
det saknar tinnitus trådet också..
SteveTranz4ever
Denna kanske skulle va nåt att lägga upp :) http://erikenglund.mine.nu/sweta eller om sweta.mine.nu kommer igång snart :)


quote:
Originally posted by ScuL
det saknar tinnitus trådet också..


Jupp denna borde vara med också :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement