return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Länkar till viktiga trådar på svenska delen (pg. 4)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
allvarligt, det där verkar ju vara jobbigt för mind, kanske måste ha en till mod?


Jag kan ta på mig den rollen :) Om folk vill det dvs. Har ju ändå hängt här i snart 3 år :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Jag kan ta på mig den rollen :) Om folk vill det dvs. Har ju ändå hängt här i snart 3 år :p


japp du e en bra kandidat ;)

en mod e egentligen för lite för lite tycker jag...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
japp du e en bra kandidat ;)

en mod e egentligen för lite för lite tycker jag...
Vill inte konkurera eller nåt sånt men jag hjälper gärna till som mod. Har inget liv i övrigt och kollar till siten ofta... Jag har fullt förtroende för reveal :)
mindshooter
varför tror ni att det behövs en till mod?
för att det tog mig ett par dagar att lägga till en länk?
Vi har inte så många spammers o så här.... bara en på två år vad jag kan minnas....

kom ihåg, desto fler kockar desto sämre soppa...finns inget värre än forum med rastlösa modds som stänger o editerar hit o dit.

Jag är inte den som är den, är ni inte nöjda med mitt arbete så tycker jag absolut att ni ska göra en poll...men i så fall får ni byta ut mig :)

kram
Glorie
quote:
Originally posted by mindshooter > Glorie
Jag tror aldrig att jag hört så mycket skitsnack från dig i en och samma tråd :D


jag säger desamma kenny! dock vill ja lägga in en liten edit på det där:

"Jag tror aldrig att jag hört så mycket skitsnack från dig på IRC"
:D:rolleyes::D

"[15:47] mind ffs ändra länktråden!
[15:48] haha *gäspar*
[15:48] jag ska, men jag förstår inte varför ni är så otroligt mån om det
[15:48] störigt bara =)
[15:48] så svårt kan det ju inte vara att ändra den
[15:49] nu har du tagit på dig att ändra den så får du göra den
[15:49] haha... nej det är det inte...men det är inte så svårt att låta bli heller...o se när era liv går under
[15:49] hahah
[15:49] diiiin jäääävel
[15:49] > )
[15:49] vad betyder emitter på engelska ?
[15:50] * St_Andrew sitter o väntar på att mind ska ändra den
[15:50] pff. jag vet vad det är men
[15:50] svårt att hitta ett svenskt ord som liknar
[15:50] först ska jag gå o bajs...mmmm
[15:50] bajsa "


E du ironisk i det här eller???? kan lätt bli besviken på dig annars..
tssssss

quote:
det berodde iaf på att jag inte tänkte på att den här tråden fanns kvar..o såg inte det här förrän nu... ska ordna det så fort jag har tagit itu med min slöhet och min arrogans.


det där svaret lär ju bara vara bull eller? eftersom du skrev detta

"jag ska, men jag förstår inte varför ni är så otroligt mån om det"

-jaaa jag e mån om det, eftersom jag tycker om Swe_ta och du sa själv i "länktråden" att om man ville lägga till nån tråd.. skulle man skriva i den här tråden!?!

"men det är inte så svårt att låta bli heller...o se när era liv går" under"

elaking :disbelief
jag värnar ju bara....

på tal om en till mod, tycker jag reveal e bäst lämpad för uppdraget!
mindshooter
Jag det är klart att jag skämtade.... och jag förstår att ni ville ha in den där...därför ligger den där nu.
Vad jag tyckte va roligt (som jag så fint utryckte i mIRC) var att era liv gick under (notera, ironi) för att det inte kom upp på stört.
Därför så skojade jag till det lite, men det var väl inte så roligt då. Ber om ursäkt för det.

O ja, du kanske aldrig har hört så mycket skitsnack från mig förut... men då har du inte hört mycket ;) Cause i talk alotof .
SteveTranz4ever
Kom iof på tal redan den 7e dec ;)

Men de e bra det är löst nu... så nu kramas vi :D
mindshooter
KRAAAAAM
Glorie
quote:
Originally posted by mindshooter
KRAAAAAM


ok då ;) :p :D

*Kjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :crazy: :cool:
St_Andrew
don't get me wrong mind, jag tycker du e en jättebra mod :) men grejen e den att sweta är ändå ett ganska stort forum, och kanske behöver mer än en mod även fast vi e ganska snälla av oss... och jag tror knappst att det skulle bli att alla trådar o så stängdes bara för det...

my 2 cents...

mindshooter
quote:
Originally posted by St_Andrew
don't get me wrong mind, jag tycker du e en jättebra mod :) men grejen e den att sweta är ändå ett ganska stort forum, och kanske behöver mer än en mod även fast vi e ganska snälla av oss... och jag tror knappst att det skulle bli att alla trådar o så stängdes bara för det...

my 2 cents...


Ett forum på 100 medlemmar är inte stort :) Är lite mer än så men inte ens hälften är aktiva.

Om det ska komma in en till mod så ska det beslutas på högre nivå. Alltså, jag måste lägga fram ett förslag till Swamper och visa klart och tydligt varför jag tycker att det ska finnas en till mod här.
Lite svårt med tanke på att jag själv inte kan hitta någon bra anledning.
reveal
Hur många, ungefär, hänger på alla de andra forumen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement