|
Länkar till viktiga trådar på svenska delen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Denna kanske skulle va nåt att lägga upp :) http://erikenglund.mine.nu/sweta eller om sweta.mine.nu kommer igång snart :) |
håller med, nu funkar sweta.mine.nu iaf, gjorde en liten provosorisk lösning men den funkar iaf :D |
|
|
| St_Andrew |
hjälptråden, tinitus och sweta.mine.nu
vill inte ha dom där eller? ÄNDRA NU FFS :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hjälptråden, tinitus och sweta.mine.nu
vill inte ha dom där eller? ÄNDRA NU FFS :p |
agree...
jag funderar just över om det är slöhet, arrogans eller att en viss person inte tycker de länkarna ska ligga i länktråden? :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
saker som jag säger, förbises gärna. |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag funderar just över om det är slöhet, arrogans eller att en viss person inte tycker de länkarna ska ligga i länktråden? |
Jag tror aldrig att jag hört så mycket skitsnack från dig i en och samma tråd :D
jag må va slö och arrogant men knappast...nåja, va ni nu mer kan tänkas säga för elaka saker :D
det berodde iaf på att jag inte tänkte på att den här tråden fanns kvar..o såg inte det här förrän nu... ska ordna det så fort jag har tagit itu med min slöhet och min arrogans.
*goes back to shiva position* |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag tror aldrig att jag hört så mycket skitsnack från dig i en och samma tråd :D |
nehe, första tråden nu då, apparently.
| quote: | | det berodde iaf på att jag inte tänkte på att den här tråden fanns kvar..o såg inte det här förrän nu... |
ok, då. det förklarar saken. |
|
|
| St_Andrew |
| Lite sen reflektion: du har fortfarande inte lagt in photosidan, så att du inte vill ha den eller? |
|
|
| Glorie |
photosidan |
Håller me ;) |
|
|
| reveal |
HALLÅ KENNY! |
op me :D |
|
|
| staz |
| quote: | | mindshooter: Skulle var förjlävligt coolt med ett TranceAddict swedish meetup skaka hand med dom få svenskar som har musiksmak! |
they can come truuuue... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
op me :D |
allvarligt, det där verkar ju vara jobbigt för mind, kanske måste ha en till mod? |
|
|
|
|