|
Länkar till viktiga trådar på svenska delen
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Nu när svenska delen blivit rätt stor, kanske det kunde vara på plats med en sån här tråd, så man lätt hittar gamla klassiska trådar ifall man behöver rota fram dem :) Den kan ju sättas som "sticky" om det verkar lämpligt.
Den knäppa tråden - Har du nån ball bild, eller vill berätta om något skoj som hänt är detta rätt tråd
ICQ-nummer - Om du vill fixa fler folk på din ICQ-lista kan du börja med att leta här
Klotterplanket - Skriv vad du känner för
OT: Grafik, design, in here - Trådnamnet säger allt
Partyknark - Vill du diskutera droger, är detta den rätta tråden
Posta bilder på er själva! - Här kan du se hur folk ser ut
Svarje - Tråden som gjorde att vi har ett svenskt forum idag. Läs gärna, men skriv helst inget
Svenska folket - Skriv en kort presentation om dig själv!
SweTA-fest - Om vi slutligen lyckas fixa en fest för forumfolket är det här du kommer få reda på det
SweTA-T-shirt - Vi funderar på att skaffa oss en gemensam tröja
TA-världskartan - Vill du vara med på kartan som visar var de svenska trancegalningarna bor? Läs här
Vad lyssnar du på just NU? - Helt enkelt vad du lyssnar på, många tips på bra låtar
Varför är jag fortfarande uppe? - Klassisk tråd där man kan läsa om varför folk inte orkar gå och lägga sig
Hittade du inte vad du letade efter, så rekommenderas starkt :) |
|
|
| St_Andrew |
bra idé, kanske kan rensa upp lite bland dom gamla sticky posterna oxå! störigt med för många sticky ju!
eller kanske att man lägger in den här infon i läs detta alla nya tråden? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
bra idé, kanske kan rensa upp lite bland dom gamla sticky posterna oxå! störigt med för många sticky ju! |
håller jag helt med om
| quote: | | eller kanske att man lägger in den här infon i läs detta alla nya tråden? |
det är inte bra tycker jag, är ju helt skilda ämnen så att säga, "läs detta"-tråden bör vara ett ensamt meddelande tycker jag |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
det är inte bra tycker jag, är ju helt skilda ämnen så att säga |
e det? gäller väl främst dom nya det här eller? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
e det? gäller väl främst dom nya det här eller? |
nej, denna tråden har ju alla nytta av, istället för att söka eller bläddra efter en tråd, så finns länken här :)
var iaf så jag tänkte :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
nej, denna tråden har ju alla nytta av, istället för att söka eller bläddra efter en tråd, så finns länken här :)
var iaf så jag tänkte :) |
jo sant men det e ju inte så jobbigt att klicka på läs detta alla nya tråden heller :p
tänkte mest så att det blir färre sticky men ändå lika bra "service", men iof kan det ju vara bra om man kan få skriva efter för att ge egna tips o så... :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
jo sant men det e ju inte så jobbigt att klicka på läs detta alla nya tråden heller :p
tänkte mest så att det blir färre sticky men ändå lika bra "service", men iof kan det ju vara bra om man kan få skriva efter för att ge egna tips o så... :) |
Jepp, ett par stycken "sticky" klarar vi nog av :) Fördelen med att ha det uppdelat är såklart att man hittar lättare, samt att man kan skriva länkar här medan välkomstmeddelandet fortfarande kan vara låst. |
|
|
| mindshooter |
Tog mig själv i kragen o ränsade upp lite här...ni ser själva hur jag strukturerat om-....mindre stickys = fler andra trådar på förstasidan :)
Tack ska du ha reveal, tog din lista o la in i det nya "länkarkivet" :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Tog mig själv i kragen o ränsade upp lite här...ni ser själva hur jag strukturerat om-....mindre stickys = fler andra trådar på förstasidan :)
Tack ska du ha reveal, tog din lista o la in i det nya "länkarkivet" :) |
ok, inte för att jag fattade meningen med det där :p att skapa en till likadan tråd alltså :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
ok, inte för att jag fattade meningen med det där :p att skapa en till likadan tråd alltså :) |
hehe inte jag heller faktiskt, nu blev det ju två trådar ändå, kunde väl lika gärna denna vara sticky? :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hehe inte jag heller faktiskt, nu blev det ju två trådar ändå, kunde väl lika gärna denna vara sticky? :p |
jag tror att mind vill ha alla sticky-trådarna för sig själv :p |
|
|
| mindshooter |
äh jag ville srkiva till lite annat, sätta en prefix på den o så...sen om någon vill lägga till något så kan dom request här, så får vi inte massa sidor i stickyn så att säga...eftersom det bara är jag som kan öppna o stänga trådar
edit: reveal, jo det har du rätt i...men innerst inne hoppades jag att ingen skulle förstå det... |
|
|
|
|