|
חבר חדש
|
View this Thread in Original format
| Dman |
שלום לכולם,
ממש אוהב את הפורום שלכם. הרבה זמן חפשתי משהו בסגנון.
טוב, אז ע"פ הוראותיו של luckystrike הנה אני פותח ת'רד חדש ומציג את עצמי.
דימה
17.5
נהריה
JOB: מעצב אתרי אינטרנט.
אוהב מסיבות
מקום בילוי אהוב - אולטראסאונד ביגור או סטייג' 27 בחיפה
DJ או הרכב אהוב: Astral Projection , Brooklyn Bounce ו Cosmic Gate
עוד פרטים..תשאלו ואני יענה. :) |
|
|
| warpedd_ |
שלום אחי מה העניינים??
קוראים לי תומר
בזמן שרועי לא פה אני ינצל את הזמן לעשות פה שיגועים כל עוד אין לי באן
:D
ברוך הבא לפורום שלנו
קמתי היום ב5 בבוקר וממש משעמם לי אז אני עונה להודעות
:p |
|
|
| Scorchio |
אל תקשיב למורן הוא לא אחראי פה יותר מעכשיו בית זונות בפורום כי ה
moderator
בצבא
:)
קיצר
אני צח
תהנה
אגב תומר למה קמת כל כך מוקדם?
הלכת לגיוס של מישהו ? |
|
|
| warpedd_ |
לא אחי
אני ישן ממש דפוק |
|
|
| Origin |
| ברוך הבא אחי אני איגור...תהנה מהפורום:) |
|
|
| KrazyDJs |
אמ, ברוך הבא..
אני אליאור..
תעשה פה חיים...ומשוגעים... |
|
|
| skelz |
ברוך הבא לקהילתנו הצנועה
(אהמ אהמ.. צנועה???? :whip: ) |
|
|
| MaMaMiA |
ברוך הבא אח שלי....אני אורי
איזה קטעים אני מכיר דימה מלוחמי הגטאות שזה ממש קרוב לשם...
הקיצר...תהנה!!:p |
|
|
| DjChook |
אני חן. או צ'וק
ואתה תלמד לאהוב אותי
THEY ALL DO ;) |
|
|
| Dman |
תודה אחים על קבלת הפנים החמה...
מקווה להיכנס לעניינים מהר... |
|
|
| NyKoN |
היי
אני פיסטוק (עם הבית)
וכדאי שתתחיל ללקק לי כי אני אוטוטו המוד החדש
:P
תבלה בפורום שלנו שנוגע אך ורק בטראנס (בטח... :rolleyes: )
בתקווה לימים טובים יותר
:P
שלך
חביתוש... אה... פיסטוק
EDIT
שתדע שמה שחן אמר זה נכון
שמעתי אפילו שהוא בחר ברועי לכמה ימים מוטרפים באיה נאפה |
|
|
| TinkerbeL |
ברוך הבא
אני טלי
אחת מ3 הבנות היחידות פה.......... |
|
|
|
|