return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
חבר חדש
View this Thread in Original format
Dman
שלום לכולם,
ממש אוהב את הפורום שלכם. הרבה זמן חפשתי משהו בסגנון.
טוב, אז ע"פ הוראותיו של luckystrike הנה אני פותח ת'רד חדש ומציג את עצמי.

דימה
17.5
נהריה

JOB: מעצב אתרי אינטרנט.

אוהב מסיבות
מקום בילוי אהוב - אולטראסאונד ביגור או סטייג' 27 בחיפה

DJ או הרכב אהוב: Astral Projection , Brooklyn Bounce ו Cosmic Gate

עוד פרטים..תשאלו ואני יענה. :)
warpedd_
שלום אחי מה העניינים??

קוראים לי תומר
בזמן שרועי לא פה אני ינצל את הזמן לעשות פה שיגועים כל עוד אין לי באן
:D
ברוך הבא לפורום שלנו
קמתי היום ב5 בבוקר וממש משעמם לי אז אני עונה להודעות
:p
Scorchio
אל תקשיב למורן הוא לא אחראי פה יותר מעכשיו בית זונות בפורום כי ה
moderator
בצבא
:)

קיצר
אני צח
תהנה

אגב תומר למה קמת כל כך מוקדם?
הלכת לגיוס של מישהו ?
warpedd_
לא אחי

אני ישן ממש דפוק
Origin
ברוך הבא אחי אני איגור...תהנה מהפורום:)
KrazyDJs
אמ, ברוך הבא..
אני אליאור..

תעשה פה חיים...ומשוגעים...
skelz
ברוך הבא לקהילתנו הצנועה
(אהמ אהמ.. צנועה???? :whip: )
MaMaMiA
ברוך הבא אח שלי....אני אורי

איזה קטעים אני מכיר דימה מלוחמי הגטאות שזה ממש קרוב לשם...

הקיצר...תהנה!!:p
DjChook
אני חן. או צ'וק

ואתה תלמד לאהוב אותי


THEY ALL DO ;)
Dman
תודה אחים על קבלת הפנים החמה...
מקווה להיכנס לעניינים מהר...

NyKoN
היי
אני פיסטוק (עם הבית)

וכדאי שתתחיל ללקק לי כי אני אוטוטו המוד החדש
:P

תבלה בפורום שלנו שנוגע אך ורק בטראנס (בטח... :rolleyes: )
בתקווה לימים טובים יותר
:P

שלך
חביתוש... אה... פיסטוק

EDIT
שתדע שמה שחן אמר זה נכון
שמעתי אפילו שהוא בחר ברועי לכמה ימים מוטרפים באיה נאפה
TinkerbeL
ברוך הבא

אני טלי
אחת מ3 הבנות היחידות פה..........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement