|
--==Verknaakte Party Pics==--56kers beware (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Iedereen die geen 16 is 2 handen in de lucht!
|
Heeeeeee, das Bart de Graaff hahahahaha:D:D:D |
|
|
| HiGH_NrG |
| Glanis zo verkeerd is je zusje nou ook weer nie ;) :eyes: :P |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Heeeeeee, das Bart de Graaff hahahahaha:D:D:D |
Sja, met een nog verknaaktere kop, zo'n "Hy, my name is Webster" hoofdje!!! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Is dat niet Paul Elstak aka DJ PAUL... |
volgens mij wel, ja
wat doet hij nou daar??? en wie is die gozer naast m?? |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
volgens mij wel, ja
wat doet hij nou daar??? en wie is die gozer naast m?? |
Iemand die met em op de foto staat |
|
|
| M5 |
hier partypic uit de klaveet van vorige week.....met gielen toen...

ik denk dat ik er ook zo had bij gestaan als ik bij gielen zou zijn geweest..:)
maare ik ga daar zeker een keertje kijke!! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
(oh ja, basvh, RADIO MEXICO IS DE KUTSTE ZENDER DIE ER BESTAAT OP DEZE WERELD!!!!!!!!!!!!) |
op mijn werk hoor ik de afgelopen 2 weken alleen maar radio mexico en na een tijdje ga je het ech leuk vinden al die muziek die ze daar draaien |
|
|
| basvh |
hier ook wat fototjes van vrienden van mij gemaakt door ondergetekende
als je goed kijkt zie je bij de linker een groene zuigzoen van een trol op zijn voorhoofd
speciaal voor de mensen die boven de grote rivieren wonen, dit is nou een polonaise
de oksel scheer controleur: ja deze meisje hebben een oksels geschoren, doe die armen maar weer omlaag meiden
dit is de vriendin van een maat van me, en die wilde niet op de foto en dat vertelde ze dus aan mij en precies op dat moment FLITS
(ze ziet er wel verrot uit op deze foto dus post ik hieronder maar een foto waar ze er beter op staat, niet dat jullie denken dat het een lelijke trol is, want dat is ze zker niet)
nu weet ik hoe kernkraft aan de titel zombie nation kwam ze zaggen deze foto en ze keken naar dat meisje rechts op de foto
(deze foto is gemaakt tijdens avondje stappen dus niet met carnaval)
zie dat meisje rechts onder, en de gast links ziet ze vliegen
(ikzelf sta rechtsboven, ja die jongen met die flaporen)
kijk eens mama wat ik gewonnen heb bij knoop in je zakdoek
knijp er niet zo hard in man en haal de grijns van je gezicht
dat waren ze weer, |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Whahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa
Mijn zusje is nu helemaaaaaaal gek van deze tent (is de 2e tent ooit waar ze is geweest na Boode (http://www.boodeopzondag.nl (zelfs die URL is zielig))
Tjezus heey als dit niet lomp is weet ik het ook niet meer.
Greetz,
Glaniskanis |
He Glaniskanis. Ik ben ook een keer in die Boode tent geweest. Tussen alle Battumse Boeren, voelde ik me ten eerste niet echt op mijn plek en toen ik eindelijk wakker begon te worden (1 uur) ging die tent dicht. Maar aan de andere kant. Je kan daar meiden pakken bij het leven. Die doen niet moeilijk. :D :D :D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Robvef
He Glaniskanis. Ik ben ook een keer in die Boode tent geweest. Tussen alle Battumse Boeren, voelde ik me ten eerste niet echt op mijn plek en toen ik eindelijk wakker begon te worden (1 uur) ging die tent dicht. Maar aan de andere kant. Je kan daar meiden pakken bij het leven. Die doen niet moeilijk. :D :D :D |
Hahahahahahahahaaaa
Drooohooog
Hoe kom je erbij om daar heen te gaan dan??
Maar iig die meiden doen niet moeilijk nee en zoals je al zegt het gaat om 1 uur dicht (1 uur is nou eens echt een foute tijd :))
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| TranceFool |
| Nou dat duurde dus weer 5 minuten om al die plaatjes te bekijken (ja Henkie je had gewaarschuwd:p :p ), dat was dus zonde van mn tijd. Wat een stelletje boeren zeg op al die foto's, sorry als ik hier een koeiemelker heb beledigd:p |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Hahahahahahahahaaaa
Drooohooog
Hoe kom je erbij om daar heen te gaan dan??
Maar iig die meiden doen niet moeilijk nee en zoals je al zegt het gaat om 1 uur dicht (1 uur is nou eens echt een foute tijd :))
Greetz,
Glaniskanis |
Een collega van een maat van me, woont daar. En die vroeg of we daar een keer kwamen stappen. Wij wisten helemaal niet hoe die tent daar was. Dus we hadden wel zin. Toen we daar binnenkwamen hadden we het echt niet meer. Wat een ballentent zeg.
Maar ik ga nog wel een keer terug. Veel zuipen en zoveel mogelijk meiden pakken. :D :D :D :D |
|
|
|
|