|
--==Verknaakte Party Pics==--56kers beware (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
hir nog ff cool onderschrift :D:D:D:D
valt het op dat ik naar de wc ben geweest :)
 |
|
|
| TranceFool |
| Ik ben benieuwd wat er van die site terecht gaat komen, volgens mij wordt dat echt de mongolenstartpagina.nl :D :D :D (gebaseerd op de foto's dan he:p ) |
|
|
| Henkie_henk |
| Dude t wordt echt fokking professioneel.. (wat wil je he met iemand zoals mij) |
|
|
| New Wave |
| prfessionele mensen werken tenminste, jij zit alleen te playen bij dat chikie van je :D,waar blijven die buttons nou kerel, ken ik ook weer verder? zucht...........:) |
|
|
| Henkie_henk |
Hey homo fag.. vrouwtjes gaan voor he.. na de vakantie.. shake your bon bon..
Check ff je meel.. en zorg er ff voor dat je al die flash layouts online krijgt..
laat ze dan ook ff aan massssterrrrr zien (dat ben ik)
Die met die draaiende bolletjes (plz laat t werke) is echt cool lol..
VOor de rest ownen die hele sites ook zwaar!
check maar.. zie je hoe goed ik bezig ben geweest :p |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja idd.. Blik -=WVG=- en basvh leveren half werk :P haha dus ook halve namen haha :D |
Ja rustig aan...
Ik heb ook vakantie...
Ik zal nog wel ns ooit gaan zoeken naar fotopictures...
Als ik zin heb...
Dus verwacht ze niet errug snel... |
|
|
| DJ_Massive |
mag mijn pasfoto ook tussen de verknaakte pics staan ???
(daar hoort ie wel thuis... hehehe:stongue: :stongue: :stongue: ) |
|
|
| TranceFool |
| Ik zit toch de hele dag achter mn PC, dus ik zal ook wel es ff gaan zoeken :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja idd.. Blik -=WVG=- en basvh leveren half werk :P haha dus ook halve namen haha :D |
tssssss, na al mijn goede ideeen die te maken hebben met het beste van de website, het stemmen, daar gaat het natuurlijk om......:) en dan maar 3 van 4 letters...........:sadgreen: vind ik niet eerlijk hoor.......:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Henkie_henk |
Nou dat stemme wordt maybe moeilijk aangezien er een of andere database aangelegd moet worden (mysql ofzow) das wel sucky sucky 5 dolla achtig.. maarja.. ff kijke.. maybe kan het ook anders..
vette layouts zijn er iig al :)
Kijke of new wave nog wat zinnigs gaat doen vanavond.. (zal wel nie) |
|
|
| -=WVG=- |
Aaach ik zorg evt nog wel voor wat onderschriften...
(Das een van mijn specialiteiten al zeg ik het zelluf :p) |
|
|
|
|