return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
--==Verknaakte Party Pics==--56kers beware (pg. 6)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Aaach ik zorg evt nog wel voor wat onderschriften...

(Das een van mijn specialiteiten al zeg ik het zelluf :p)


Is niet nodig jongen haha.. *sorry*..
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Is niet nodig jongen haha.. *sorry*..


Ach ja, zonder mijn onderschriften is die awards-pagina zeker overbodig... :rolleyes:
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Nou dat stemme wordt maybe moeilijk aangezien er een of andere database aangelegd moet worden (mysql ofzow) das wel sucky sucky 5 dolla achtig.. maarja.. ff kijke.. maybe kan het ook anders..



WAT!!!!!! geen stemmen..........wat een kutsite zeg:p
Henkie_henk
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Ach ja, zonder mijn onderschriften is die awards-pagina zeker overbodig... :rolleyes:


haha

awards pagia komt er ook nie :p
Blik
die site word met het uur minder henkie, niet stemmen, geen awards meer..........:whip: :whip: :whip:
Henkie_henk
dude je zei zelf dat een awards section nix was!?

komt er dus ook nie..

een top 10 gaan we wel fixe (right new wave ;-)

En dat stemme is een verknaakte zooi :p maar maybe lukt het.. maarja voor veel handelingen vragen ze "Servers" en dat hebbe we niet :D

Voor de rest zijn we druk bezig met layouts checke en maken.. etc..

sneak preview.. :p van "een" menu bar..

http://www.geocities.com/rwonl/verknaakt.html

De site wordt beter de minuut :)
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
dude je zei zelf dat een awards section nix was!?

komt er dus ook nie..

een top 10 gaan we wel fixe (right new wave ;-)



ooooooooh zo:o :o :o

ik dacht dat je met de awards mijn supergoed bedachte top10 bedoelde....maar dat is dus niet zo....... :toothless

de site word met de minuut beter, menuutje ziet er ook wel leuk uit
Henkie_henk
Ow zo ken k blik weer :p
basvh
heej henkie, strak menuutje man. goed werk
Henkie_henk
quote:
Originally posted by basvh
heej henkie, strak menuutje man. goed werk


Danke schon.. beetje layoutje eromheen sjaken.. nog ff wat andere layouts bekijke of ze goed zijn..

Ook strak werk van jou met je pics :p

Dj Lex
Hey hebben jullie al een url?

Wordt wel tof zo te lezen. Ik stuur je nog foto's op.
Henkie_henk
thx lex :)

zette de site pas online als alles echt goed is :p geen half werk he :D

pics sture is goed ja :p

[email protected] :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement