|
--==Verknaakte Party Pics==--56kers beware (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Aaach ik zorg evt nog wel voor wat onderschriften...
(Das een van mijn specialiteiten al zeg ik het zelluf :p) |
Is niet nodig jongen haha.. *sorry*.. |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Is niet nodig jongen haha.. *sorry*.. |
Ach ja, zonder mijn onderschriften is die awards-pagina zeker overbodig... :rolleyes: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Nou dat stemme wordt maybe moeilijk aangezien er een of andere database aangelegd moet worden (mysql ofzow) das wel sucky sucky 5 dolla achtig.. maarja.. ff kijke.. maybe kan het ook anders..
|
WAT!!!!!! geen stemmen..........wat een kutsite zeg:p |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ach ja, zonder mijn onderschriften is die awards-pagina zeker overbodig... :rolleyes: |
haha
awards pagia komt er ook nie :p |
|
|
| Blik |
| die site word met het uur minder henkie, niet stemmen, geen awards meer..........:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Henkie_henk |
dude je zei zelf dat een awards section nix was!?
komt er dus ook nie..
een top 10 gaan we wel fixe (right new wave ;-)
En dat stemme is een verknaakte zooi :p maar maybe lukt het.. maarja voor veel handelingen vragen ze "Servers" en dat hebbe we niet :D
Voor de rest zijn we druk bezig met layouts checke en maken.. etc..
sneak preview.. :p van "een" menu bar..
http://www.geocities.com/rwonl/verknaakt.html
De site wordt beter de minuut :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
dude je zei zelf dat een awards section nix was!?
komt er dus ook nie..
een top 10 gaan we wel fixe (right new wave ;-)
|
ooooooooh zo:o :o :o
ik dacht dat je met de awards mijn supergoed bedachte top10 bedoelde....maar dat is dus niet zo....... :toothless
de site word met de minuut beter, menuutje ziet er ook wel leuk uit |
|
|
| Henkie_henk |
| Ow zo ken k blik weer :p |
|
|
| basvh |
| heej henkie, strak menuutje man. goed werk |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by basvh
heej henkie, strak menuutje man. goed werk |
Danke schon.. beetje layoutje eromheen sjaken.. nog ff wat andere layouts bekijke of ze goed zijn..
Ook strak werk van jou met je pics :p |
|
|
| Dj Lex |
Hey hebben jullie al een url?
Wordt wel tof zo te lezen. Ik stuur je nog foto's op. |
|
|
| Henkie_henk |
thx lex :)
zette de site pas online als alles echt goed is :p geen half werk he :D
pics sture is goed ja :p
[email protected] :p |
|
|
|
|