return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
--==Verknaakte Party Pics==--56kers beware
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Okay mense.. allemaal "leuke" en verneukte partypics hier posten.. met leuk bijschrift

Ik weet dat julie het in je hebben.. ik kan me nog wat leuke irc sessies herinneren :D

Post away!



Ik heb VBOOO!!!!!



Iedereen die geen 16 is 2 handen in de lucht!



Ik hoop dat de meisjes zich zo omdraaien en me FATTE Move zien!


Ik werk op het CS te amsterdam en sta helemaal rechts


Niet morsen is nog steeds moeilijk


Freak!--> rechts


Wat zeg je?? Sta ik ervoor?


CYCLOPS!



Na 20 bier nog niet dronke! (mischien komt het omdat de helft op je shirt zit)


Sta jij der ff verknaakt op HOMO!


Frankie de boer! frankie frankie frankie de boer!


*flits*


Sterf jij maar meteen LOSER


Nu ff niet steef!


Ik ga op vakantie naar Thailand voor NOG meer jonge jongetjes


Break a leg loser


Zo scoren ze dus in dat boerengat


Juist! vergassen die handel


Hier heb ik geen woorden voor.. en ik heb wat faces of death videos gezien.. kan je nagaan


Dit zou weles het mooiste meisje van allemaal kunne weze


CHeck onze partykleren!! Ow .. we hebben geen partykleren!


Baardgroei? Wat jongen ik moet nog schaamhaar krijgen


Als je hier niet binnen wordt gelaten ben je echt loser numero uno


Vuile kuthoer!


IIEEEE zit me maandverbandje alweer verkeerd!


Poging tot lachen


Koop make-up you.. en veel!


Eeen dan kick left... left right left... quick quick slow


Warning.. tetanus prik verplicht


Check dat voorhoofd check dat hoofd!! Check die linker check die rechter aaaah!



Thats all folks (for now)

Als ik iemand heb beledigt ofzow.. heel jammer.. Ik heet trouwens Frederik jan..

Julie begrepe et al.. heb je zelf nog leuke verknaakte fotos post ze dan hier met leuk bijschrift.. haal de fots van je plaatselijke discos internet site of waarever vandaan...

Hoop dat je gelachen hebt..

post away


p.s. Ik zweer het je k heb gewoon echt nix in photoshop ge edit! kan je fukking nagaan lol
Glaniskanis
Whahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa
Dit is TE lomp
Dit is gewoon een disco bij mij in de buurt (bennik zelfs nog wel eens geweest)
Ennuh ik ken zelfs een aantal luitjes van die foto's (arrrrrrrghhhhh slechte indruk)
Mijn zusje is nu helemaaaaaaal gek van deze tent (is de 2e tent ooit waar ze is geweest na Boode (http://www.boodeopzondag.nl (zelfs die URL is zielig))
Tjezus heey als dit niet lomp is weet ik het ook niet meer.

Ennuh don't jugde me because I've been there :D
Ik vond (nadruk op vond) dit ook een dreuge tent (toen ik 14 was) :D:D
Pffff jammer dat mijn zusje er niet tussen staat op de foto's dat zou lachen geweest zijn :):):):):):)


Greetz,
Glaniskanis
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Pffff jammer dat mijn zusje er niet tussen staat op de foto's dat zou lachen geweest zijn :):):):):):)



HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
Die zin bracht me op een leuke ged8e:
Checken of mijn zusje ook tussen die knaken foto's stond (op de site van De Leeren Lampe zelf)
EN JA HOOOOOOOOORRRRRRRRR
whahahahaaaaaaaa



Mijn zusje met 2 loze vrienden (denk ik) die ik niet ken :D
hahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaa
TE lomp, maar wel lekker dreug


Greetz,
Glaniskanis

[edit]
Hmm er staan 3 gozerts bij op, nou ja boeiuh
Zussie heeft wel veel inkijk btw :rolleyes:
Ik als zorgzame broer kan dat natuurlijk niet toestaan (dat wordt meppuh als die van vakantie terugkomt :D:D:D:D:D:D)
Ennuh ze is available (voor zover ik weet :))
[/edit]
Dj Lex
Nou idd, je moet wel beter op je zussie passen zeg.
En ik ga dit later is doen. Heb nu niet veel tijd, omdat ik zo weg moet en enog moete eten, maar je kan al kijken op www.y-land.nl
basvh
ik heb nog wel wat leuke carnavals fotos van onze carnavals vereniging KLINK KLOARE ONZIN die zal ik wel nog ff posten,
maar dat doe ik vanmiddag pas eerst ff werken
Dj Lex

Jahaa ik ben een dj die alleen cd'tjes draait!


Wij zijn verdwaald


Hee, Hooo!!!


What do we say to the dj?


Ok nu moet ik echt gaan, later misschien meer.
Mzzl
M5
LOL!!!!!!!!
New Wave
Donders, wat een losers :-)
Ben nu effe Klavete pics aan het checken, moet zeggend at er wel heel veel lekkere sletjes tussen huppelen in Achterveld...........van 14 jaar.......
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Koop make-up you.. en veel!




BTW, die ken ik. Dat is een heel lief meisje & zzuper mooi...

De Lampe gingen we vroeger nog wel eens heen, maaar is tegenwoordig geen hol mer aan...Maarja, dan maar Feesten...
Blik
hahaha, deze zijn goed........!!!!!!

(oh ja, basvh, RADIO MEXICO IS DE KUTSTE ZENDER DIE ER BESTAAT OP DEZE WERELD!!!!!!!!!!!!)

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Dj Lex


Wij zijn verdwaald



Is dat niet Paul Elstak aka DJ PAUL...
Henkie_henk
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


BTW, die ken ik. Dat is een heel lief meisje & zzuper mooi...

De Lampe gingen we vroeger nog wel eens heen, maaar is tegenwoordig geen hol mer aan...Maarja, dan maar Feesten...


whahah lol.. wel die rechter he!


Haha glanis je zusje staat wel met de dikste freaks ever op de foto.. damn als je er een beetje normaal uitziet.. dan ben je de master in die tent! ik ga er na me vakantie zeker heen! en ze allemaal uitlachen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement