|
[Tiesto @] Extrema the Festival 2001
|
View this Thread in Original format
| Divine9 |
WH0000000000000000000000000000000000000000000000
Wat heeft tiesto een superset neergezet op Extrema.. GVVVVVVVDDD
Ik kom er net vandaan (11uur sochtends tot 12 vanavond)
Een van z'n beste sets die ik gehoord heb... En het publiek (including me) ging helemaal uit hun dak..
Ik heb gehoord dat 538 wat sets gaat uitzenden, dus ik hoop dat ze de complete set van tiesto gaan uitzenden, want damn.... wat was ie masssssteeer.. |
|
|
| Empathy |
| hmm..Extrema. Was dat nog wat dan? Ik had nog nooit van dat hele feest gehoord. |
|
|
| Muppet |
Weet je al een paar nummers die hij gedraaid heeft????
Greetz Muppet |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Empathy
hmm..Extrema. Was dat nog wat dan? Ik had nog nooit van dat hele feest gehoord. |
was in Best (Aquabest volgens mij, wat dat ook mag zijn)
Het had een best vette line-up dacht ik, maar ja, als het smiddags begint tot 12 uur snachts.........is toch stukken minder |
|
|
| Dj Lex |
| En die sets zijn dus nu nog niet te verkrijgen, want het is best een tijd geleden dat ik iets heel goeds gehoord heb van Tiesto. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
En die sets zijn dus nu nog niet te verkrijgen, want het is best een tijd geleden dat ik iets heel goeds gehoord heb van Tiesto. |
nou die 2 jaar anniversary set van club <> was toch echt wel wreed, das nog niet zo lang geleden |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
nou die 2 jaar anniversary set van club <> was toch echt wel wreed, das nog niet zo lang geleden |
ja dat klopt, maar die heb ik maar 1 keer kunnen luisteren. Comp crash, waardoor ik alles kwijt was. |
|
|
| Divine9 |
| quote: |
hmm..Extrema. Was dat nog wat dan? Ik had nog nooit van dat hele feest gehoord.
|
http://festival.eztrema.nl
ongeveer 15000 bezoekers.
| quote: |
Weet je al een paar nummers die hij gedraaid heeft????
Greetz Muppet
|
Nummers die in z'n set (2uur) zaten :
Tiesto - urban train
tiesto vs kosheen - flight 643 (een of andere vage, maar wel coole remix)
Members of mayday - 10 in 1
Utah Saints - Lost Vagueness
Jan Johnston - Flesh (tiesto remix)
DJ Montana - The Bridge in The Park
CJ Bolland - The Prophet (1ne laatste nr)
Faithless - we come one (laatste nr)
en nog een boel andere tracks ofcoz, waarvan ik de naam ben vergeten of die ik nog niet kende.
| quote: |
was in Best (Aquabest volgens mij, wat dat ook mag zijn)
|
Aquabest is recreatiegebied met een groot meer+strand ;)
Hele mooie locatie in iedergeval.
Bekijk het kaartje op de site maar eens.
En het feit dat het overdag was maakte het er niet minder leuk op. In de techno tent en de progressive tent was het zoiezo toch donker :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Divine9
http://festival.eztrema.nl
ongeveer 15000 bezoekers.
Nummers die in z'n set (2uur) zaten :
Tiesto - urban train
tiesto vs kosheen - flight 643 (een of andere vage, maar wel coole remix)
Members of mayday - 10 in 1
Utah Saints - Lost Vagueness
Jan Johnston - Flesh (tiesto remix)
DJ Montana - The Bridge in The Park
CJ Bolland - The Prophet (1ne laatste nr)
Faithless - we come one (laatste nr)
en nog een boel andere tracks ofcoz, waarvan ik de naam ben vergeten of die ik nog niet kende.
Aquabest is recreatiegebied met een groot meer+strand ;)
Hele mooie locatie in iedergeval.
Bekijk het kaartje op de site maar eens.
En het feit dat het overdag was maakte het er niet minder leuk op. In de techno tent en de progressive tent was het zoiezo toch donker :) |
tsal wel weer zo'n stanaard set zijn van tiesto, zoals de meeste |
|
|
| Muppet |
Is de set al ergens te krijgen????
Greetz Muppet |
|
|
| Dj Lex |
| Ja idd Siesta dat zijn echt weer de standaard nummers van Tiesto. Vind het een beetje jammer dat die sets van hem laatste tijd allemaal op elkaar lijken. |
|
|
| Blik |
| doet me denken aar de Revolution CD en de magik 7 CD, wie heeft daar meer last van........:rolleyes: |
|
|
|
|