|
forum description: del två
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| Nu är det bara två olika varianter.. snälla rösta och så genomföra vi det så snart som möjligt, lr ? :) |
|
|
| montana |
nu får vi se om det funkar, (hopas, men jag har en aning om att det kommer bli "home of the ta'a from sweden" fortfarande)
jag rösta b, sör dom som är nyfikna |
|
|
| ScuL |
| vi har iaf försökt det på ett demokratiskt sätt :) |
|
|
| dbl |
| körde på A eftersom jag tror ju att airbase är mer ett ansikte utåt än antiloop |
|
|
| lonne |
| I ärlighetens namn bryr jag mig inte så värst mycket, men jag tycker ändå alternativ B är mest passande. |
|
|
| Vizay |
körde på A
antiloop tillhör lite utav det förgångna...airbase proddar fortfarande :) |
|
|
| Proximus |
antiloop proddar fortfarande..
jag röstade på alternativ B |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Vizay
körde på A
antiloop tillhör lite utav det förgångna...airbase proddar fortfarande :) |
Antiloop sålde över 100 000 ex av singeln In My Mind bara i Frankrike. Så de är större i Europa än man tror.
Airbase producerar men han är väl knappast stor eller har sålt stort? |
|
|
| JayBee |
| jag skiter ioförsig hur mycket dem proddar. annars hadde jag ju inte hängt på TA :toothless |
|
|
| ScuL |
| det blir svårt här det :D |
|
|
| mjz |
| A. jezper är mycket mer trance än antiloop, och det behövs lite mer trance i beskrivningen... :) |
|
|
| MojjMojj |
| B. som sagt Antiloop är ett större ansikte utåt även fast de inte haft ngn "hit" under de senaste året.. hehe. |
|
|
|
|