return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
forum description: del två
View this Thread in Original format
ScuL
Nu är det bara två olika varianter.. snälla rösta och så genomföra vi det så snart som möjligt, lr ? :)
montana
nu får vi se om det funkar, (hopas, men jag har en aning om att det kommer bli "home of the ta'a from sweden" fortfarande)

jag rösta b, sör dom som är nyfikna
ScuL
vi har iaf försökt det på ett demokratiskt sätt :)
dbl
körde på A eftersom jag tror ju att airbase är mer ett ansikte utåt än antiloop
lonne
I ärlighetens namn bryr jag mig inte så värst mycket, men jag tycker ändå alternativ B är mest passande.
Vizay
körde på A

antiloop tillhör lite utav det förgångna...airbase proddar fortfarande :)
Proximus
antiloop proddar fortfarande..

jag röstade på alternativ B
RebeL9
quote:
Originally posted by Vizay
körde på A

antiloop tillhör lite utav det förgångna...airbase proddar fortfarande :)


Antiloop sålde över 100 000 ex av singeln In My Mind bara i Frankrike. Så de är större i Europa än man tror.
Airbase producerar men han är väl knappast stor eller har sålt stort?
JayBee
jag skiter ioförsig hur mycket dem proddar. annars hadde jag ju inte hängt på TA :toothless
ScuL
det blir svårt här det :D

mjz
A. jezper är mycket mer trance än antiloop, och det behövs lite mer trance i beskrivningen... :)
MojjMojj
B. som sagt Antiloop är ett större ansikte utåt även fast de inte haft ngn "hit" under de senaste året.. hehe.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement