return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Ferry Corsten 12/12/03 Dome (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
בוקר טוב!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
יש על זה כבר טרייד...

------
שירן אתה הולך בעקבותיו של גיל אני מבין
KrazyDJs
quote:
Originally posted by coby
איזה כיף להיות בן 15


לא נכון
יותר כיף להיות בן 14 וחודשיים :)
Biondo
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON

מי עוד הולך להתפנק שם מהפורום?
אשמח לפגוש מפה כמה חברה!


רוב הסיכויים שאני מגיע
nFaivel
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לא נכון
יותר כיף להיות בן 14 וחודשיים :)


לא לא..יותר כיף להיות בן 15...:D
THE_BLUE_DRAGON
ואני דווקא חשבתי שהכי כיף להיות בן 18 באמסטרדם!
:rolleyes:
sputnik_IL
חבר'ה יהיה שידור של פרי !!!!! ענק!!!


:haha:

http://www.102fm.co.il/set/item.asp?id=42

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
EternalMusic
לפי דעתי נקסט יכלו להרוויח פי שתיים אילו היו נותנים לבני נוער להכנס
:rolleyes:
חבל.
cluBBer
עוד יומיים אני שם

רכשתי כרטיסים :toothless
warpedd_
מיזה הדיוטי פרי הזזה
skelz
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחח ראסמי שהוא עוד מסוגל!! אז שקול מילים:D


חח מצטער אני פשוט לא אוהב את פרי קורסטן.... וגם את ארמין אני לא אוהב
סורי:rolleyes:


חחחחחחח
שמע עופר תותח
אבל בכל זאת.. פרי.. הוא מלך..
חוצמזה ביננו
עופר שימושי יותר :>

yonih
בואנה!!!!!!!

מה נסגר איתכם אנשים יקרים?????
איך אתם משווים מישהו מלך כמו פרי לאיזה
הומו כמו עופר שנוגע בעצמו כל הזמן כשהוא מתקלט
אני לא אומר שהוא לא טוב אבל יש גבול בהשוואה כזאת....
skelz
זה בציניות :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement