|
Ferry Corsten 12/12/03 Dome (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
בוקר טוב!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
יש על זה כבר טרייד...
------
שירן אתה הולך בעקבותיו של גיל אני מבין |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by coby
איזה כיף להיות בן 15 |
לא נכון
יותר כיף להיות בן 14 וחודשיים :) |
|
|
| Biondo |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מי עוד הולך להתפנק שם מהפורום?
אשמח לפגוש מפה כמה חברה! |
רוב הסיכויים שאני מגיע |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא נכון
יותר כיף להיות בן 14 וחודשיים :) |
לא לא..יותר כיף להיות בן 15...:D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
ואני דווקא חשבתי שהכי כיף להיות בן 18 באמסטרדם!
:rolleyes: |
|
|
| sputnik_IL |
חבר'ה יהיה שידור של פרי !!!!! ענק!!!
:haha:
http://www.102fm.co.il/set/item.asp?id=42
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| EternalMusic |
לפי דעתי נקסט יכלו להרוויח פי שתיים אילו היו נותנים לבני נוער להכנס
:rolleyes:
חבל. |
|
|
| cluBBer |
עוד יומיים אני שם
רכשתי כרטיסים :toothless |
|
|
| warpedd_ |
| מיזה הדיוטי פרי הזזה |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחח ראסמי שהוא עוד מסוגל!! אז שקול מילים:D
חח מצטער אני פשוט לא אוהב את פרי קורסטן.... וגם את ארמין אני לא אוהב
סורי:rolleyes: |
חחחחחחח
שמע עופר תותח
אבל בכל זאת.. פרי.. הוא מלך..
חוצמזה ביננו
עופר שימושי יותר :> |
|
|
| yonih |
בואנה!!!!!!!
מה נסגר איתכם אנשים יקרים?????
איך אתם משווים מישהו מלך כמו פרי לאיזה
הומו כמו עופר שנוגע בעצמו כל הזמן כשהוא מתקלט
אני לא אומר שהוא לא טוב אבל יש גבול בהשוואה כזאת.... |
|
|
|
|