|
Ferry Corsten 12/12/03 Dome (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
דיווח רישוני ממסיבה
היה פצצה
פרי נתן סט של 5 שעות
ניגן כמה קלסיקות, כמה טארקים חדשים פצצתיים
ראיתי שהוא ניגן גם מ
CDRs |
|
|
| H.A. |
| טראקליסט שלם, בבקשה :) |
|
|
| Biondo |
track list - ferry corsten @ DOMME
1.wow i love that one
2. yeah baby thats the
3. holly im flyyyyyynnnn
4. OMFG thats pure energy wonder what its called
5. calassic ALLLLLERTTTTTT OMG
6. ahhhhhhh crazy stufff
7. ID OMG ID OMG ID
8. YAAAHOOOOOO
9. in you face MF!!!
10. :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop:
x5
מספיק מדויק? |
|
|
| LA© |
The track list.... HAHAHAHAH LOL!
You just made me laugh so hard!!!
and...well... all you mother ******s that went to see Ferry last night...
YOU MADE ME ING JEALOUS! but I still love ya ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
עכשיו מתחיל "הסט" ב
102 FM:gsmile: |
102FM
ניגנו את הסט מהדום!? |
|
|
| flashgo |
| quote: | Originally posted by Shahar
102FM
ניגנו את הסט מהדום!? |
לא.....
באסה איתם...
:( :( :( :confused: :conf: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
102FM
ניגנו את הסט מהדום!? |
היה אמור להיות שידור, אבל הבני זונות לא שידרו
אפסים, כל התחנות רדיו בארץ, אפסיםםםםם
מה קשה להם להעמיד תחנת שידור בדום, מה קשה
קמצנים
:whip: :whip: :mad: |
|
|
| Major_X |
אחים שלי!!!
היה אתמול מטורף בדום!
הלפרין לא היה משהו (לטעמי בכל מקרה)
אבל FERRY הביא בראש.............
היה סוף הדרך!!!
ניגשתי אל FERRY
ואמרתי לו שבשבילי הוא ה- DJ מספר 1
הוא התלהב סוף!
חבל שלא יצא לי להצטלם איתו :)
הייתי בטוח שיהיה שידור ברדיו עכשיו קראתי שלא היה. איזה באסה.
אייל. |
|
|
| Dj Black |
חחחחח כיף לכם
לי יש עוד זמן.... אני כולה בן 15
:confused: |
|
|
| clubsolutely |
היה פשוט פצצה
אחרי שפרי חתם לי על התקליט של
Pocket damage
שאלתי אותו אם הוא יוכל לנגן מהתקליט שלי את הקטע
והוא הסכים
ואשכרה ב 3 בלילה הוא שם את זה וזה היה הקטע שחרפן שם את כל האנשים!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואיפה הוא חתם ?
בדיוק באמצע התקליט :
לגבי טראקליסט
bossanova - stone cold
lng - intercity
miro - by your side [ronski speed remix]
ferry corsten - right of way
system f - solstice
system f - out of the blue sec. edition
ferry corsten - indigo
ferry corsten - punk
ferry corsten - star traveller <== קטע מדהים!
musiX - cyber desire <= מלחמת עולם לשמוע את זה במועדון!
plastic boy - silver bath
green atlas - circulation
agnelli and nelson - holding on to nothing
modulation - spirits [comsicman rmx]
matti laamanen - flakes
afterburn - wintersun
motorcycle - armin remix
veracocha - carte blanche [original mix!]
עוד הרבה מוכרים בקיצור שיחק אותה
חודש הבא ארמין!
:toothless |
|
|
| Major_X |
אני הלכתי משם ברבע לחמש
מתי פרי ירד?
האם הוא הביא סט של 5 שעות או שהוא היה עד 5? |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
היה פשוט פצצה
אחרי שפרי חתם לי על התקליט של
Pocket damage
:toothless |
אההההההההה
גם אני רוצה:wtf:
מה כתוב שם??
2 DJ Mofu??! |
|
|
|
|