return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Ferry Corsten 12/12/03 Dome (pg. 4)
View this Thread in Original format
cluBBer
דיווח רישוני ממסיבה

היה פצצה
פרי נתן סט של 5 שעות
ניגן כמה קלסיקות, כמה טארקים חדשים פצצתיים
ראיתי שהוא ניגן גם מ
CDRs
H.A.
טראקליסט שלם, בבקשה :)
Biondo
track list - ferry corsten @ DOMME

1.wow i love that one
2. yeah baby thats the
3. holly im flyyyyyynnnn
4. OMFG thats pure energy wonder what its called
5. calassic ALLLLLERTTTTTT OMG
6. ahhhhhhh crazy stufff
7. ID OMG ID OMG ID
8. YAAAHOOOOOO
9. in you face MF!!!
10. :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop:

x5


מספיק מדויק?
LA©
The track list.... HAHAHAHAH LOL!
You just made me laugh so hard!!!

and...well... all you mother ******s that went to see Ferry last night...
YOU MADE ME ING JEALOUS! but I still love ya ;)
Shahar
quote:
Originally posted by sputnik_IL
עכשיו מתחיל "הסט" ב
102 FM:gsmile:


102FM
ניגנו את הסט מהדום!?
flashgo
quote:
Originally posted by Shahar
102FM
ניגנו את הסט מהדום!?



לא.....

באסה איתם...

:( :( :( :confused: :conf:
TTman
quote:
Originally posted by Shahar
102FM
ניגנו את הסט מהדום!?



היה אמור להיות שידור, אבל הבני זונות לא שידרו

אפסים, כל התחנות רדיו בארץ, אפסיםםםםם


מה קשה להם להעמיד תחנת שידור בדום, מה קשה

קמצנים
:whip: :whip: :mad:
Major_X
אחים שלי!!!
היה אתמול מטורף בדום!
הלפרין לא היה משהו (לטעמי בכל מקרה)
אבל FERRY הביא בראש.............
היה סוף הדרך!!!
ניגשתי אל FERRY
ואמרתי לו שבשבילי הוא ה- DJ מספר 1
הוא התלהב סוף!
חבל שלא יצא לי להצטלם איתו :)
הייתי בטוח שיהיה שידור ברדיו עכשיו קראתי שלא היה. איזה באסה.
אייל.
Dj Black
חחחחח כיף לכם
לי יש עוד זמן.... אני כולה בן 15

:confused:
clubsolutely
היה פשוט פצצה
אחרי שפרי חתם לי על התקליט של
Pocket damage
שאלתי אותו אם הוא יוכל לנגן מהתקליט שלי את הקטע
והוא הסכים
ואשכרה ב 3 בלילה הוא שם את זה וזה היה הקטע שחרפן שם את כל האנשים!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואיפה הוא חתם ?
בדיוק באמצע התקליט :







לגבי טראקליסט
bossanova - stone cold
lng - intercity
miro - by your side [ronski speed remix]
ferry corsten - right of way
system f - solstice
system f - out of the blue sec. edition
ferry corsten - indigo
ferry corsten - punk
ferry corsten - star traveller <== קטע מדהים!
musiX - cyber desire <= מלחמת עולם לשמוע את זה במועדון!
plastic boy - silver bath
green atlas - circulation
agnelli and nelson - holding on to nothing
modulation - spirits [comsicman rmx]
matti laamanen - flakes
afterburn - wintersun
motorcycle - armin remix
veracocha - carte blanche [original mix!]
עוד הרבה מוכרים בקיצור שיחק אותה

חודש הבא ארמין!




:toothless

Major_X
אני הלכתי משם ברבע לחמש
מתי פרי ירד?
האם הוא הביא סט של 5 שעות או שהוא היה עד 5?
ADiSH
quote:
Originally posted by clubsolutely
היה פשוט פצצה
אחרי שפרי חתם לי על התקליט של
Pocket damage



:toothless

אההההההההה
גם אני רוצה:wtf:

מה כתוב שם??
2 DJ Mofu??!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement