return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Ferry Corsten 12/12/03 Dome
View this Thread in Original format
sputnik_IL
פרי קורסטאן (הדרדס) ההולנדי

מגיע לארץ

http://192.115.80.217/bannertoshow2/ram/party1/

כנראה הפקה של נקסט
אז 22+
:nervous:

נקווה שיהיה אולי שידור ב
102FM:happy2:

אלי
THE_BLUE_DRAGON
כן כן הנה הוא בא לפנק אותנו...!!!



פרי יפנק בסט של שלוש שעות.

מחיר מוקדמת 100ש"ח
מחיר במקום 100-140ש"ח

אני יהיה שם זה בטוח!!!!!!

מממ...זהו אלפרין גם מנגן לפני ואחרי אבל הוא פחות מעניין...

מקווה שיהיה טוב משהו כמו עם ארמין!!!

מי עוד הולך להתפנק שם מהפורום?
אשמח לפגוש מפה כמה חברה!
Origin
כוס אמאק למה זה 22+ למההה?????יש לי עוד 4 שנים לחכות :whip:
AnthemFreak
פרי קורסטן יכול לבוא למצוץ לי תביצים
מי הוא בכלל
עופר ניסים לא רואה אותו ממטר:wtf:
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Origin
כוס אמאק למה זה 22+ למההה?????יש לי עוד 4 שנים לחכות :whip:


אם אתה בן 18 אני ממליץ לך להגיע בכל זאת תנסה מקסימום לא יכניסו אותך לך למשהו אחר אבל בכל זאת אם אתה 18 ונראה סבבה בוגר או בוגר+מסיבתי אתה יכול להזדחל פנימה אולי שווה לנסות!

אה והכניסה היא ל
23+
skelz
quote:
Originally posted by AnthemFreak
פרי קורסטן יכול לבוא למצוץ לי תביצים
מי הוא בכלל
עופר ניסים לא רואה אותו ממטר:wtf:


הממ..
ועופר יכול לבוא ולמצוץ לי תביצים וגם את הזין :)
Shahar
quote:
Originally posted by AnthemFreak
פרי קורסטן יכול לבוא למצוץ לי תביצים
מי הוא בכלל
עופר ניסים לא רואה אותו ממטר:wtf:


פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח????????

מזה היה חחחחחחחחחח
Hell_Copter
כל הזין!!!!
רציתי כל כך ללכת לזה!!
אבל אני פאקינג סוגר שבת שבוע הבא...

חבר שלי היה אמור להתארגן על זה שנכנס לשם... אבל אין מצב :(
H.A.
יש מצב שיכניסו אותי כי זה יוצא בדיוק 18+ חודש???
:D
למה?
למה?
למה?

חבר'ה, אני משוכנע שכשנגיע לגיל 22, רק אז יפתחו את המסיבות האלו לגיל 18
:p
AnthemFreak
quote:
Originally posted by skelz
הממ..
ועופר יכול לבוא ולמצוץ לי תביצים וגם את הזין :)

חחחחחחחחח ראסמי שהוא עוד מסוגל!! אז שקול מילים:D


חח מצטער אני פשוט לא אוהב את פרי קורסטן.... וגם את ארמין אני לא אוהב
סורי:rolleyes:

coby
איזה כיף להיות בן 15
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחח ראסמי שהוא עוד מסוגל!! אז שקול מילים:D


חח מצטער אני פשוט לא אוהב את פרי קורסטן.... וגם את ארמין אני לא אוהב
סורי:rolleyes:



בקיצור אתה לא אוהב קלאב טראנס וזהו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement