|
Ferry Corsten 12/12/03 Dome
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
כן כן הנה הוא בא לפנק אותנו...!!!

פרי יפנק בסט של שלוש שעות.
מחיר מוקדמת 100ש"ח
מחיר במקום 100-140ש"ח
אני יהיה שם זה בטוח!!!!!!
מממ...זהו אלפרין גם מנגן לפני ואחרי אבל הוא פחות מעניין...
מקווה שיהיה טוב משהו כמו עם ארמין!!!
מי עוד הולך להתפנק שם מהפורום?
אשמח לפגוש מפה כמה חברה! |
|
|
| Origin |
| כוס אמאק למה זה 22+ למההה?????יש לי עוד 4 שנים לחכות :whip: |
|
|
| AnthemFreak |
פרי קורסטן יכול לבוא למצוץ לי תביצים
מי הוא בכלל
עופר ניסים לא רואה אותו ממטר:wtf: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Origin
כוס אמאק למה זה 22+ למההה?????יש לי עוד 4 שנים לחכות :whip: |
אם אתה בן 18 אני ממליץ לך להגיע בכל זאת תנסה מקסימום לא יכניסו אותך לך למשהו אחר אבל בכל זאת אם אתה 18 ונראה סבבה בוגר או בוגר+מסיבתי אתה יכול להזדחל פנימה אולי שווה לנסות!
אה והכניסה היא ל
23+ |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
פרי קורסטן יכול לבוא למצוץ לי תביצים
מי הוא בכלל
עופר ניסים לא רואה אותו ממטר:wtf: |
הממ..
ועופר יכול לבוא ולמצוץ לי תביצים וגם את הזין :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
פרי קורסטן יכול לבוא למצוץ לי תביצים
מי הוא בכלל
עופר ניסים לא רואה אותו ממטר:wtf: |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח????????
מזה היה חחחחחחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
כל הזין!!!!
רציתי כל כך ללכת לזה!!
אבל אני פאקינג סוגר שבת שבוע הבא...
חבר שלי היה אמור להתארגן על זה שנכנס לשם... אבל אין מצב :( |
|
|
| H.A. |
יש מצב שיכניסו אותי כי זה יוצא בדיוק 18+ חודש???
:D
למה?
למה?
למה?
חבר'ה, אני משוכנע שכשנגיע לגיל 22, רק אז יפתחו את המסיבות האלו לגיל 18
:p |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by skelz
הממ..
ועופר יכול לבוא ולמצוץ לי תביצים וגם את הזין :) |
חחחחחחחחח ראסמי שהוא עוד מסוגל!! אז שקול מילים:D
חח מצטער אני פשוט לא אוהב את פרי קורסטן.... וגם את ארמין אני לא אוהב
סורי:rolleyes: |
|
|
| coby |
| איזה כיף להיות בן 15 |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחח ראסמי שהוא עוד מסוגל!! אז שקול מילים:D
חח מצטער אני פשוט לא אוהב את פרי קורסטן.... וגם את ארמין אני לא אוהב
סורי:rolleyes: |
בקיצור אתה לא אוהב קלאב טראנס וזהו |
|
|
|
|