return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Ferry Corsten 12/12/03 Dome (pg. 5)
View this Thread in Original format
cluBBer
quote:
Originally posted by Major_X
אני הלכתי משם ברבע לחמש
מתי פרי ירד?
האם הוא הביא סט של 5 שעות או שהוא היה עד 5?


אני מאמין שהוא היה עד 6
6:30
מ - 2 בלילה
זה היה סט משהו בן זונה
Major_X
למי שהיה אתמול ומכיר את השירים שפרי ניגן
היה שיר משהו קטלני
שהיה בו קצת דיבורים בהחתלה ובאמצע
משהו עם קללות כזה
וגם פרי שר
זה הלך משהו כזה:
Just
Just
מישהו מכיר?
אשמח לשם הקטע.
אייל.
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Major_X
למי שהיה אתמול ומכיר את השירים שפרי ניגן
משהו עם קללות כזה
זה הלך משהו כזה:
Just


אני חושב שאתה מתכוון לשיר מהאלבום החדש בשם:
Ferry Corsten - Rock Your Body Rock

בקשר ל JUST
לא חושב ששמעתי זאת שם!
----------------------------------------------------



ועכשיו סיכום קטן!

אתמול אני חושש להדפק בגלל כל הקטע עם המחבלים וזה אבל על פרי אי אפשר לוותר בכזאת קלות אז יוצא למרות הכל בערך בשעה:
23:20
הגעתי מהר ללא שום פקקים או מחסומים או בקושי רמזורים אדומים אבל זה לא סיכום חרוזים!

מגיע ממתין שתי דקות לחברים שגם אמרו הם באים נכנס ומקבל פינוק של תפאורה!









בקיצור מתחיל להיות מלא בפנים אלון הלפרין מנגן לו.



מממ...זה מסחרי בשבילי לא באתי בשביל זה מצלם קצת פה וקצת שם שיהיה אפשר להתפרק בסט של פרי מבלי שישגעו אותי חחח!

פרי כבר בפנים מפנק חבר בתמונה איתו:


מממ...פוגש כל מני חברי וממתין וממתין וממתין וממתין וכולם ממתינים והנה השעה כבר:
02:00
ופרי עולה ומביא סט סוף סוף סוווףףף הדרך!
התפרקתי לגמרי ומאושר כלכך!

נותן כמה שיותר צרחות וריספקט שאפשר עד שהגרון יבש וחצי מת ומתדלק עם רד-בול!
וחוזר להתפרק ומצלם:
























ממשיך להתפרק ומתדלק בעוד רד-בול!
סט אנרגתי ביותר פשוט סוף!
הרבה מאוד טראנס!
קצת קלאב!
וכמה שירים מהאלבום החדש!

מרגיש צורך לעוד רד-בול לפני שאני מתאלף ושם לב שהוצאתי איזה 75ש"ח על רד-בולים ומפסיק זאת צריך גם כסף לחזור הבייתה וכל מני חחח!

מנסה לנשום ומצלם עוד קצת:














כולי מפורק מת ודופק כפות לשיש של העמדה ביחד עם פרי ומקבל גם חתימה!
:eyespop:

כולם מפורקים מתים לא מצליחים לזוז אני מנסה אבל גם ללא הצלחה חחח!

השעה בערך:
06:20
פרי מסיים את הסט נותן לו את הריספקט האחרון למרות שכל הגרון כואב משהו פחד אחרי כל הצרחות!

אה ופרי ענה להרבה בקשות שירים מהקהל כתבו לו שמות בפלאפונים ובניירות והוא ענה לבקות וניגן את חלקן אפילו רובן!

זהו אני נח חצי שעה בספות שליד הבר כל הגוף כואב כלכך אבל אין זאת הייתה מסיבה כלכך כלכך טובה!

שאלו אותי האם אני חושב שהיא היית יותר טובה מהמסיבה עם ארמין אבל קשה לי לענות על השאלה הזאת שניהן היו ממש ממש טובות!

ברצוני להודות לנקסט על עוד אירוע מדהים תודה רבה!
ולפרי שפינק בגדול חולה עליך!

אה הנה צילמתי קטע וידאו קטן הסאונד במצלמה שלי חרא אז סורי ואין לי תאורת וידאו אז קצת חשוך אבל בכל זאת העלתי אותו על שרת אז הנה מי שמעוניין מוזמן להוריד:
http://www.members.lycos.co.uk/ahgd...ten_at_DOME.avi

ולתמונות נוספות מהאירוע ניתן להכנס לקישור הבא:
http://layla.ynet.co.il/newLayla/ga...ype=1&galArea=1

וכאילו דהההההההה שאני יגיע שוב לארמין!
מצפה ממתין וחולם!
warpedd_
אני שואל את עצמי מה רואים בדיוק בתמונות
מה זה החבורת אנשים בשמלה

ועוד משהו
מה זה החברה שאלה שהתחפשו לרובוקופ
Major_X
היי THE BLUE DRAGON
אתה צודק אחי
הקטע שחיפשתי הוא - Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
כנראה שהייתי ממש שתוי אם לא שמתי לב מה הוא שר... :)

תגיד זה אתה בתמונה עם פרי בחולצה הכחולה המכופתרת?

אייל.
THE_BLUE_DRAGON
מממ...וואלה לא זה חבר בשם רועי!
Black-Dragon
אתה צילמת אבל לא הצטלמת עם פרי?
נו באמת..... :)
באסה איתך
אתה מגיע לארמין?
DJBARON
looks like a mother of a party!!!!! too bad it was on shabbat :(
THE_BLUE_DRAGON
quote:
אתה צילמת אבל לא הצטלמת עם פרי?
נו באמת.....
באסה איתך
אתה מגיע לארמין?


חפיף אני אוהב יותר חתימות מדיגיים מאשר להצתלם איתם זה משעיר טעם לדמיון!

וכן כמובן שאני יבוא פעם שעברה היה פשוט סוף הדרך!

:disbelief
Major_X
הרקע מאחורי PVD מאוד דומה ל- DOME
איפה זה צולם???

THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Major_X
הרקע מאחורי PVD מאוד דומה ל- DOME
איפה זה צולם???


PVD...!???!

זה...AVB
וזה מהמסיבה הקודמת עם ארמין!
Major_X
תסלח לי על הפאשלה
אבל מתחת לתמונה היה רשום
Paul Van Dyk @ Sziget-Festival 04.08.2003
אז חשבתי שזה PVD... אני גם זוכר ש- PVD עם שיער שחור...
תגיד איפה זה צולם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement