return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
A State of Trance - Tune of the Year Vote 2003 (pg. 2)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by tor8024
01 active sight - the search for freedom

Ik hoor iedereen over dat nummer en nou word ik wel een keer benieuwd.. Is er ergens een sample te beluisteren?

En nee, ik kan niet op de hub hier.
pooley
ff geduld basd
basd
quote:
Originally posted by pooley
ff geduld basd

:)

Dan zal het tot morgen moeten wachten.. Ik ben ervandoor hier :)
Oblivion
echt een top 5 geven is moeilijk
maar zeker erbij zijn voor mij

firewall - sincere
signum - push through (met ietsje meer voorsprong als de rest :) )
motorcylce-atrc
live another life

etc...
eieregooie
quote:
Originally posted by Pumaz
Nee jong, de Mesh remix is veeeel beter imo


Nee nee, origineel :D
Meltos
De m'n van dees jaar:

1) Motorcycle - As The Rusch Comes (Armin van Buuren's Universal Religion Remix)
2) Boss@Nova - Stone Cold
3) Electrique Boutique - Heal (Instrumental)
4) Origene - Sanctuary (Lemon 8 Remix)
5) Envio - Touched By The Sun

Envio lag in de schaal me Mike Shiver - Feelings (Instrumental) ma toch ma bij Touched By The Sun gehoude... Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub), Firewall - Sincere (Pulser Remix) en MIKE - Turn Out The Lights (Original Mix) konde er spijtig genoeg nie meer bij :(
Echt wel véél te veel goeie trance uitgekome dees jaar :rolleyes:
dj Zevan
quote:
Originally posted by eieregooie
Nee nee, origineel :D


idd origineel is veel beter
kvind mesh remix maar saai
mist iets
Eagle`
quote:
Originally posted by Meltos
De m'n van dees jaar:

1) Motorcycle - As The Rusch Comes (Armin van Buuren's Universal Religion Remix)
2) Boss@Nova - Stone Cold
3) Electrique Boutique - Heal (Instrumental)
4) Origene - Sanctuary (Lemon 8 Remix)
5) Envio - Touched By The Sun

Envio lag in de schaal me Mike Shiver - Feelings (Instrumental) ma toch ma bij Touched By The Sun gehoude... Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub), Firewall - Sincere (Pulser Remix) en MIKE - Turn Out The Lights (Original Mix) konde er spijtig genoeg nie meer bij :(
Echt wel véél te veel goeie trance uitgekome dees jaar :rolleyes:


omg ik ben Heal vergeten :(
Oblivion
omg Meltos ge hebt gelijk
hoe kon ik deze vergeten!!!

Boss@Nova-Stone Cold verdient voor mij zeker een gedeelde eerste plaats met signum-push through!!!!

ik zit deze plaat al maanden te zoeken , hij had schijnt 3 weken geleden moeten uitkomen op vinyl , maar njet , noppes :nervous:
lievez
teveel goei keuze imho :\

Meltos
quote:
Originally posted by Oblivion
omg Meltos ge hebt gelijk
hoe kon ik deze vergeten!!!

Boss@Nova-Stone Cold verdient voor mij zeker een gedeelde eerste plaats met signum-push through!!!!

ik zit deze plaat al maanden te zoeken , hij had schijnt 3 weken geleden moeten uitkomen op vinyl , maar njet , noppes :nervous:


Ik zit ook echt wel te wachte op diene vinyl & ma nie wille kome hé :( Ma geduld is e schone deugd hé :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Oblivion
omg Meltos ge hebt gelijk
hoe kon ik deze vergeten!!!

Boss@Nova-Stone Cold verdient voor mij zeker een gedeelde eerste plaats met signum-push through!!!!

ik zit deze plaat al maanden te zoeken , hij had schijnt 3 weken geleden moeten uitkomen op vinyl , maar njet , noppes :nervous:

Ik heb em al 2 maanden :D :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement