|
A State of Trance - Tune of the Year Vote 2003 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Ik heb gestemt op Duncan Sheik - On a High! :D |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Vermoedelijk kennen ze deze plek al veel langer, maarja ze zullen ook wel doorhebben dat het hier steeds maar groeit en groeit, dan is het beter dat je als producer meebent natuurlijk ;) Kijk maar naar davedresden die hebben hier al een redelijk aantal posts dacht ik. |
ik bedoelde op het Belgische forum.. ;) |
|
|
| pooley |
Die doen gewoon een search op hun naam en gan eens kijken waar er over hun gesproken wordt.
En TA vertegenwoordigd toch wel ff de hele wereld qua Trance smaak ... publieke opinie met andere woorden :) |
|
|
| pooley |
Well well ni gemakkelijk, vooral de 7 niet.
Allemaal top plaatjes !! |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Vraagt wel effe tijd, maar tis goed voor je postcount ;) |
heh, klopt.. :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Leuke poll, Ik ontbreek enkel nog adam sheridan - lektrik, maja zal mijn eigen smaak zijn ;) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by tor8024
ik bedoelde op het Belgische forum.. ;) |
Omdat het hier cool is zeker ;)
Nee, ik denk ook da ze gewoon hun eigen naam opzoeken om te zien wat er over hun gezegd wordt, wie wiet staan gabriel & dresden hier straks ook :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Tzijn allemaal egotrippers ja ;) |
|
|
| Miss Z |
nee echt nie gemakkelijk jong :eyes: wel weinig van m.i.k.e. he zoals pooley het had opgemerkt toen ff :) |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Neo & Farina
Don't forget to catch up with me on DI.FM doing my monthly mix this Wednesday at 8PM GMT After Plastic Angel.
I will be doing a xmas Producer set with some new stuff...
See you all there........If it's your cuppatea that is......
Regards
N&F
www.neoandfarina.co.uk
www.aim-djs.com
www.di.fm |
ok thanks for the info ;) I will try to listen :D |
|
|
| TheMadman |
ff toch ook mijn top 5 vermelden
1.Sarah Mclahlan - Fallen (gabriel & dresden rmx) -> weet er trouwens iemand wanneer deze gereleased wordt?
2.Bossanova - stonecold -> 25 dec release?
3.Pulser - My religion
4.Motorcycle - As the rush comes
5.Firewall - sincere (pulser rmx)
Verrassend trouwens dat die Fallen niet veel voorkomt in de top 5jes
greetz |
|
|
|
|