|
A State of Trance - Tune of the Year Vote 2003 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| emmabiatch |
| quote: | Originally posted by lievez
spijtig da Boss@Nova en MIKE er ni tussen staan :( |
ja idd en robert nickson mis ik ook :confused: |
|
|
| FredNova |
idem als Meltos, wat te veel nieuwe erin
waar is bv dave gahan - dirty sticky floor (junkie xl rmx)!
FYI: bossanova staat op 24 |
|
|
| tor8024 |
| bah, al die vocal nummers aan de top.. :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
echt a shame dat Electric Boutique ft Taz - Heal (Instumental Mix) er niet bij staat, iedereen kiest voor nummers van eind dit jaar, terwijl de tunes van begin dit jaar minstens even goed waren, misschien beter oa. Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix)
5ht Dimension - Rain of Emotion aka Masters & Nickson - Out There, Vivian Green- Emotional Roller Coaster (Above & Beyond remix), Chakra - Doors, Kansai- Roccoco (Fire & Ice remix), zelf geen tunes van M.I.D.O.R. feat. six4eight in de top 20.
En waar zijn deze gebleven ? Outback - Minds in Motion, Mike Shiver- Feelings, Goldenscan- Sunrise (Ronski Speed remix), Darren Tate & Jono Grant- Nocturnal Creatures. En een van mijn persoonlijke favos, de Signum Dub van Laura Turner - Soul Deep. Nou ja die laatste was wel te verwachten nobody likes that one :p |
|
|
| pooley |
zeg allo tis ee ntop 20 voor iets he
Tuurlijk vallen der nummers uit de boot, en der gaat altijd volk klagen :) |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Eagle`
En waar zijn deze gebleven ? ...
en een van mijn persoonlijke favos, de Signum Dub van Laura Turner - Soul Deep. Nou ja die laatste was wel te verwachten nobody likes that one :p |
I like it! :D en zeker als het zo mooi gezongen is! :D |
|
|
| djcresto |
over zo'n lijsten kan je eindeloos discussieren maar uiteindelijk heeft iedereen toch een iets andere smaak.
En as the rush comes vind ik zeker een terechte winnaar. Het was zeker de meest gehypte plaat, zeker imo één van de beste, met goeie mixen. Nu misschien een beetje overplayed maar dan ligt dan eigenlijk aan ons want we blijven er nr luisteren. |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
jups kvind da cresto gelijk heeft... ik herinner mij de eerste dagen dat die plaat te horen was, en werkelijk IEDEREEN liep der zot van.... dan effe later kwam die armin remix en weer iedereen die spontaan begon klaar te komen.
Ok we hebben ze misschien wat (te) veel gehoord maar dat komt nu eenmaal doordat het zo'n goeie plaat is. Zeker een terechte nummer één. Nummer twee is trouwens ook heel terecht. Nuja er zijn zoveel platen die der terecht instaan :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Miss Z
I like it! :D en zeker als het zo mooi gezongen is! :D |
Ik zou zeggen, laat het woord DUB rustig tot je doordringen :p
In die Signum DUB van Soul Deep wordt er niet gezongen :)
Over lijsten kun je idd blijven discussieren, maar Heal moest er zeker er in, North Pole moest veel hoger en Sincere moest op 1 :toothless |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ik zou zeggen, laat het woord DUB rustig tot je doordringen :p
In die Signum DUB van Soul Deep wordt er niet gezongen :) |
haha kheb het niet over de dub hè! :D kheb het over de mooie vocals :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Miss Z
haha kheb het niet over de dub hè! :D kheb het over de mooie vocals :p |
vind om een of andere reden die vocals er niet bij gaan ;) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Mega flauw. Ik vind Gabriel & Dresden dus niks. En ik stel me serieuze vragen bij het ontbreken van 'The Search For Freedom'; ik heb er de laatste dagen zeker weer 50 keer naar geluisterd en het is gewoon wereldklasse. |
|
|
|
|