return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
A State of Trance - Tune of the Year Vote 2003 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Meltos
quote:
Originally posted by Miss Z
OMG... you rule!!! me loves your stuff...


Ik denk da er eentje wild gaat worde :D :p ;)
Miss Z
quote:
Originally posted by Meltos
Ik denk da er eentje wild gaat worde :D :p ;)


en wat bedoel je hiermee? ;)
Meltos
quote:
Originally posted by Miss Z
en wat bedoel je hiermee? ;)


He he... :D
[BE]FusioN`--
ik zou der op slagen als ik u was Z :whip:

:thepirate
Miss Z
hehehehe morgen ga ik weer voten :p weer op dezelfde... hehehe :thepirate
eieregooie
quote:
Originally posted by Miss Z
SCHANDALIG gewoon... :whip:

'rio klein - fly fearless' staat er dus niet tss. pfff wa zever!!!


Misschien omdat ie gewoon Fearless heet? :p
Miss Z
quote:
Originally posted by eieregooie
Misschien omdat ie gewoon Fearless heet? :p


:rolleyes: nee die stond er niet tss ei :mad: kom je me ff corrigeren!

ok mensen ff goe opletten...

CORRECTIE:
Rio Klein - Fearless (Agnelli & Nelson rmx)
Neo & Farina
quote:
Originally posted by Miss Z
OMG... you rule!!! me loves your stuff...


Don't forget to catch up with me on DI.FM doing my monthly mix this Wednesday at 8PM GMT After Plastic Angel.

I will be doing a xmas Producer set with some new stuff...

See you all there........If it's your cuppatea that is......


Regards

N&F

www.neoandfarina.co.uk
www.aim-djs.com
www.di.fm
[BE]FusioN`--
Hehe, N&F ARE GOING COMMERCIAL OMG!!!!!!!!

;)
pooley
Will try n&f :)

tor8024
wat komen al die producers hier plots doen?

L-vee ja, die begrijpt nederlands, maar hoe belanden endre en neo & farina hier? :conf:

niet dat ik het erg vind natuurlijk.. :)
Nabistai
quote:
Originally posted by tor8024
wat komen al die producers hier plots doen?

L-vee ja, die begrijpt nederlands, maar hoe belanden endre en neo & farina hier? :conf:

niet dat ik het erg vind natuurlijk.. :)


Vermoedelijk kennen ze deze plek al veel langer, maarja ze zullen ook wel doorhebben dat het hier steeds maar groeit en groeit, dan is het beter dat je als producer meebent natuurlijk ;) Kijk maar naar davedresden die hebben hier al een redelijk aantal posts dacht ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement