|
De 'Verklaar je naam & nick'-thread
|
View this Thread in Original format
| Miss Z |
Vond het wel interessant om hier een thread over te starten...
Name:
Zehra
Origine:
Zahrah (Arabic)
Zehra (Japanese)
Meaning:
Arabic: Blooming flower
Japanese: Bed of flowers
Nick:
Miss Z
Meaning:
De user name 'Miss Z' is het product van een inspiratieloos moment... |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
STEPHEN m English, Biblical Pronounced: STEEV-en, STEF-en From the Greek name Stephanos which means "crown". Saint Stephen was an early Christian martyr who was stoned to death, as told in Acts in the New Testament. Another Saint Stephen is the patron saint of Hungary, the first Christian king of that country (10th century). As well, this was the name of kings of England, Serbia, and Poland and ten popes. More recently it is borne by the British physicist Stephen Hawking and the American author Stephen King.
Steven sux :'(
*edit*
Misschien ook direct 'verklaar je nick' :P
FusioN:
1. Physics: A nuclear reaction in which nuclei combine to form more massive nuclei with the simultaneous release of energy.
2. Mijn inspiratie kwam van Dragonball Z... FusioN is de techniek waarbij twee "superkrijgers" (om het eenvoudig te stellen) samenkomen tot één Ultiem Big Mean Fighting Machine. EN aangezien ik zo supercool (en vooral gevaarlijk) ben dacht ik mijzelf maar ff zo te noemen ;) |
|
|
| eieregooie |
Ik ging een tijdje als "De Paashaas" door het leven, maar die naam was natuurlijk overal al wel geregistreerd... Toen kwam iemand met de briljante opmerking: "De Paashas? Eiere gooie! :D" Sja, toen heb ik dat maar aangehouden :)
En Ruben... Betekent iets als eerstgeborene ofsow... |
|
|
| Gladius |
gladius komt van killer instinct, da spelleke. daar is het eigenlijk glacius, maar ik vonde het met de d maffer klinken (of het was een typfout dno =p)
johan komt uiteraard van de (heilige) johannes.
kneel down before me humans, for i am your king!! :whip:
;) |
|
|
| basd |
basd = mijn roepnaam + de eerste letter van mijn achternaam. Briljant he?
Mijn volledige naam is Sebastiaan Dijkstra. Niemand die me Sebastiaan noemt trouwens, en heeft ook nooit iemand gedaan. Wat het betekent? Geen idee. |
|
|
| arj1o1 |
Arjen:
Afkomstig uit Adria (bij Venetië) of dofzwart/donker
arj1o1:
lang verhaal vroeger was het door de oude computerspelletjes waar je altijd 3 letters in kon typen altijd arj, toen moest ik me registreren bij hotmail en toen was arj natuurlijk allang bezet,
toen kreeg ik mogelijkheden te zijn toen koos ik voor arj99, daar vergat ikhet wachtwoord van dus toen maar arj101 en daar vergat ik het wachtwoord weer van en toen maar arj1o1
compleet nutteloos dus... |
|
|
| lievez |
arjen de herdersjongen :p
rofl ik zocht mijn naam op en...
Kevin Irish Handsome << loool
nick: lievez
komt van achternaam lievens, omda iedereen mij lieves noemt maja dan ma Z achter geplaatst :p |
|
|
| Pumaz |
Philip : Grieks : Filos + hippos (houdt van paarden)
Pumaz : sja, ik draag al bijna heel mijn leven Puma (omdat iedereen iedereen nike & adidas had) en op den duur werd ik Meneer Puma aangesproken, dan zei iemand gewoon Puma ma da klonk gay dus heb ik er een z achter gezet... |
|
|
| Oblivion |
k echte naam = Robin > roodborstje :D
Oblivion > gebruik die al een aantal jaren , oblivion is een engelse term wat wil zeggen : 'in de vergetelheid , diepte , het oneindige'
aangezien ik trance draai heb ik de link hiermee gelegd en voilaaa |
|
|
| Eagle` |
Michael betekent iets als: wie is zoals god,
ook bekent van series als "de aardsengel" michael, die gozer met zen vleugels
en voorts, een engel ben ik echt wel :p
eagle, geen idee, denk da we ooit is een koe zo genoemd hebben, men favo koe als het ware :toothless |
|
|
| CygnusX |
Benny : Verkorte vorm van Benjamin of Bernhard. (Benjamin : Hebr. `zoon van het zuiden, van de rechterzijde, het geluk'. Jongste zoon van Jakob. Hij werd bij zijn geboorte door zijn moeder Rachel, die stervende was, Benoni `zoon van mijn smart' genoemd (Gen. 35,18). Een heilige Benjamin was martelaar in Perzië in het begin van de 5e eeuw; kerk. feestdag: 30 maart. De naam kwam hier in gebruik in de tweede helft van de 17e eeuw. Een voorbeeld in Amsterdam 1667; op Wieringen bijv. in de 18e eeuw (Daan, 222).)
CygnusX : normaal verkies ik Cygnus, maar die was hier al ingenomen. (Cygnus : swan/a constellation in the northern hemisphere between pegasus and draco in the mily way; contains a black hole.)
Ik heb de nickname ergens rond '98 gekozen, toen nog bijna niemand 'The Orange Theme' kende en er nog geen sprake was van 'Superstrings (Rank 1 Remix)'. Ik kwam de naam toevallig tegen :) |
|
|
| Dj Thy |
THY : de drie letters die ik altijd inschreef wanneer ik weer een highscore gekraakt had in de arcade hallen. Mijn echte naam is Thierry, en ik vond THI of T.B (b van de achternaam) debiel uitzien, nog debieler as THY :D
En 't heeft zo iets oud engels he :) |
|
|
|
|